Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2016 13:35 - Малко шопски хумор,изразяващ мисленето на шопето-само за хора с чувство на хумор
Автор: hloris Категория: Забавление   
Прочетен: 1576 Коментари: 6 Гласове:
9

Последна промяна: 22.07.2016 13:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Един мой хумористичен коментар,върху който някои хора построиха цял блогов спектакъл...много се трудих върху него,и ще си го сложа в блога,за да си го увековеча...израз е на най-дървената шопска философия.
Да подчертая,че не съм шопкиня,а полутакава,така че моля да ми простите,ако изказът не е съвсем точен.

Цитирам дословно,защото ми казаха,че лицемерно съм го избърсала от един чужд блог.

"Язека  като по-скромна мома да земем да ви попитам тука,дека е по-скришно...
Абре вие двоицата...знаеш Го,ту са залибвате,ту са разлибвате,и яз рекох да попитам,оти нема да моем а спим тая нош,що стая с вазе дваминката?!?
Мене ми нещо мяза на Софето Маринова...мразя те-обичам те...а и рекох да притурим нещо от мене,пак от същото Софе...единствен си,стига вече го мАчи тоз момак...
от мерак он все по-тебе заожда,та си рекох,я да речЕм тука за тоз блоГов мерак...цело село Ви гледа сеиро...и яз нали съм сеирджийка,рекох да попитам,що ще чините двоица?!?
:)))))

Коментарът съм го написала с цел не заяждане,а просто като вид Шега,и исках да изразя с него сегашната шопска народопсихология,а защо не и българска такава...да обсъждаме другите хора...техните отношения и бит,нещо много характерно не само за шопето,но и по Принцип за Българина като Цяло.


пп.С големите букви просто подчертавам ударението в думите,така както те се изговарят по шопския край.







Гласувай:
9



1. hloris - Мен на този Принцип,изопачавайки нещата,и слагайки им още пълнеж под формата на пикантерия,
12.07.2016 13:41
не спират да ме обсъждат реално,ядосвах се до време...сега живея на Принципа:
"Кучетата си лаят...керванът си върви.
Българинът като цяло обича да си завира носа в чужди работи,в чуждия живот,от българина АКъл да искаш...нито пари,да не става въпрос за помощ...
Сеирджийство с една дума-нещо,което лично аз никога не съм го разбирала като някаква форма на занимание.Клюкарстването също.Надничането в чуждия живот също.Надзираването с менторски тон също.
Аз съм тук да обменям някои мисли най-вече,и то с хора със сходен на моя мироглед.
Лс почти не функционират при мен,защото и това ми е казване,а и показвано,че може да се рови в целия ти профил.
Даже вече ще престана да използвам и черновата тук.Първо си оформям на хартиен носител постът,отлежава,и после публикувам.
цитирай
2. zax - Никой простосмъртен не може чете ...
12.07.2016 21:51
Никой простосмъртен не може чете ЛС-та, но за чернови и коментари - се обърни за "гаранция" към други.
При съмнение всеки може да си смени паролата и имейла с който се е регистрирал.
цитирай
3. hloris - 2.zax
12.07.2016 23:49
благодаря ти за включването.
цитирай
4. vesever - Аз ще се включа, чисто професион...
13.07.2016 10:23
Аз ще се включа, чисто професионално. От шоп никога няма да чуеш: да попитам.
Казва се: да прАшам. ))))
Я сакам да прашам = аз искам да попитам.
Има две разновидности на глагола "прашам": прАшам и прашУвам.
Макар че второто го използват в малко по-югозападните части, към македонско.
цитирай
5. hloris - ****
13.07.2016 10:50
Веси,аз пръв път чувам за този израз,макар че живея в шопско, откакто съм се родила :)

Май е валидно не само за шопето,ами за българина като цяло....
българинът от всичко разбира,
но явно от дума не отбира:)

пп.Нещо пак са ме "ударили" римите:))))
цитирай
6. vesever - А, моите баби и по-възрастни род...
14.07.2016 10:59
А, моите баби и по-възрастни роднини говореха така...сега явно има модернизиране на езика ;))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2228592
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17939
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930