Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2015 14:48 - Ребус....за най-наблюдателните детективи-блогъри
Автор: hloris Категория: Забавление   
Прочетен: 5599 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 15.10.2015 10:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В кои случаи една блогърка преследва друга блогърка,проследява я, денонощно и е по петите?!
Сложила ме,избрала ме в "любими"и то от цели свои два профила...как бяха sankii и milady....
каква чест за мен,една проста патка па-па...:)))
Юлия,за последно аз патка ли съм,или кокошка?!
Това са все пак различни представители от рода на пернатите?!
Нали,фазанке моя? :)
Интелектуалката,принцесата от Швабско,седнала да се занимава с една проста патка?!
От какъв зор,уважаеми съблогъри?!
Eдна "принцеса" се занимава с мен...една патка.
Вижте и интересите на принцесата!
Сън няма да ме хване тази нощ....па-па....нали съм проста патка,как да мисля с тази си глава,па-па.

Колко ли нещастен и самотен трябва да е един човек,за да се занимава с това,да падне на това ниво.
Циклофренията е психично заболяване,при което се редуват фази на мании с фази на депресии,които с течение на времето започват все повече да се скъсяват като времетраене помежду си...и следва лудост...
Ако не се лекува правилно,то човек полудява...
стига до клиника за душевно болни.
Горките хора:((((
Това е наказание свише за близките им,които гледайки ги в това състояние,понякога от мъка,си отиват преждевременно.



Очаквам вашите предположения с интерес.
С небивал интерес и ентусиазъм:)




Гласувай:
4



1. hloris - Притеснявам се,бе ора,притеснявам се....
14.10.2015 15:02
май са ма аресали,ама я сам си у ред...ако ма фане да ма изнасили с
моите 55 кила с мокриии дреи:DD

Че то дека за Йедната си Чест си потроошиях пръстете да ви пишем,да ви окам бе,ора
цитирай
2. hloris - Ей,проблесна ми светкавицата у главата...
14.10.2015 15:41
Гого бе,Гого е у мойо блог
гостенин ми беше
кака Джу Го изревнува
и затова тъй с мен палува!

О, йЕЕЕЕЕЕЕЕ,
Ребусо я реших,
Кака Джу я утеших...
Не ща го този Гого,
маж ми требе
да ми копа,
много,много
да не ока...
Зет заврен у Шопско тъй е,
копа денем со мотика,
нощем мачка чаршафете
яко с мене,
и ме гледа у веждите.
Влачи го по немско,
сложи го у ред,
а пък мене оставете
да си тарса шопски зет.
У реало я го търса
некой да се не обърка.

О,дАААААА!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2194241
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17875
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031