Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2015 20:56 - Искам...чакам си сапунчето
Автор: hloris Категория: Забавление   
Прочетен: 641 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 14.05.2015 21:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Сапунче искам в този ден,
че кал се хвърля с шепи върху мен
просто няма веч почивен  ден.
Лаят нахъсани блоговите песове,
изплезили езици,тичат покрай мен,
шайка си устройват,редуват се на смени,
кой да грабне пръв трофея,и да го развей...
и със злоба в душата си да се смей...
Седя си аз,изтръпнала от толкоз хорска злоба,
изкараха ме,че неистово обичам и да троля...
А аз самата чудя се какво това е трол,
седейки изтръпнала,претръпнала на своя стол...

Сапунче искам аз от вас,уж мили хора...
мръсотията жалка хорска да отмия...
че себе си не мога да разпозная в този час,
тъй охулена,мразена,нарочена от вас...
Но има някаква си чудна сила в мен,
която тихичко у мен настойчиво шепти...
на твойто място остани,не се предавай лесно ти.
Бъди до края себе си,бъди,и не се предавай ти.
Врага коварен,долен обикни,и обич чиста
в свойте нежни шепи му дари,по този начин
той да се усети,че е загубил своя лик човешки,
да се сепне,стресне от свойте уж нелепи грешки...
Докато изгрее този звезден час,и Доброто в
него се отвори,стискай си сапунчето сега в дланта,
то ти дава само сили в таз неистова борба.






Тагове:   злоба,   блогбг,   тролене,


Гласувай:
7



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2226841
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17936
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930