Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2015 20:42 - Терзае ме един въпрос...?!?!
Автор: hloris Категория: Забавление   
Прочетен: 8820 Коментари: 23 Гласове:
10

Последна промяна: 04.05.2015 21:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Кои са по-големи клюкари и интриганти?!
Мъжете или жените?!

Вие как мислите?!

И коя де факто е по-силна и могъща сама по-себе си...
клюката или интригата?!
Коя е способна да разбие,да съсипе нечий живот?!





Тагове:   мъже,   жени,   интриги,   клюки,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - А...и да поясня нещо...
04.05.2015 21:16
може по темата да няма нито един коментар,нито един глас,но...
тя ще си стои тук просто ей така,въпросът е всеки да отговори поне
пред себе си кой кой е и най-вече какъв е.

цитирай
2. viva1122 - hloris
04.05.2015 21:35
Според мен - не зависи от пола /мъж-жена/ - зависи от човека :)
цитирай
3. hloris - Хъм...и защо мислиш така?!
04.05.2015 21:38
анонимен написа:
Аз мислех че са жените, ама тук в блога май обратното изглежда, като гледам и постингите на първа


да,за блога съм съгласна,имайки някакви впечатления,макар че не мога да вникна кого визираш в случая?!

А за реала,който е къде-къде по-важен в случая?!
Да си кажа моето мнение,че да,жените са по-големите клюкарки,но интригантите са определено...мъжете-мое мнение...

цитирай
4. bryunetsnakovalnia10 - Това, което сам си направиш - никой не може да ти го направи!
04.05.2015 21:47
Утре да не попиташ примерно... "Съществуват ли магии?".
Защото аз си имам мой си, готов отговор:
"Магията е силата на отсрещния да изрече нещо недобро и твоята слабост да му повярваш!"
И смятам, че същото е релевантно и по това ти питане.
Вземи мен за пример:
Кой ли не ме е дъвкал, дъвче и ще дъвче...
Пука ли ми?!
И да и не!
Но дали ми дреме - личи от това:
- Че си постнах снимката
/тоест - утре някой в автобуса може да ме види, разпознае и каже "А, ей го онзи, дето еди що си..."/
- Че си постнах скайпа
/тоест - имам си инструментариум да разпознавам доброжелатели от други и не ми дреме дали някой ще напъва за оторизация - до мен дори няма да достигне/
- Че си постнах ГСМ-номера
/тоест - имам си същия инструментариум като при скайп/

А и да му мислят тези, които се опитат вече с РЕАЛНИЯТ ми образ да клюкарят и интригантничат!

ИМА ЛИ ТАКИВА "МЪЖЕ"?!
М?!

Май не!

Поздрави!
прашинката ж
цитирай
5. hloris - viva1122
04.05.2015 22:07
viva1122 написа:
Според мен - не зависи от пола /мъж-жена/ - зависи от човека :)


Да,всичко си зависи от конкретния човек,но...всичко започва като една безобидна клюка,която когато попадне при когото трябва,то тогава стой та гледай,имам предвид човек-интригант,който от две-три клюки такава интрига може да ти сътвори,че...
свят да ти се завие.

Та за мен интригата е много-много по-опасна,защото тя,за разлика от клюката,направо може да съсипе нечий живот.
цитирай
6. hloris - Привет,прашинке ж
04.05.2015 23:34
bryunetsnakovalnia10 написа:
Утре да не попиташ примерно... "Съществуват ли магии?".
Защото аз си имам мой си, готов отговор:
"Магията е силата на отсрещния да изрече нещо недобро и твоята слабост да му повярваш!"
И смятам, че същото е релевантно и по това ти питане.
Вземи мен за пример:
Кой ли не ме е дъвкал, дъвче и ще дъвче...
Пука ли ми?!
И да и не!
Но дали ми дреме - личи от това:
- Че си постнах снимката
/тоест - утре някой в автобуса може да ме види, разпознае и каже "А, ей го онзи, дето еди що си..."/
- Че си постнах скайпа
/тоест - имам си инструментариум да разпознавам доброжелатели от други и не ми дреме дали някой ще напъва за оторизация - до мен дори няма да достигне/
- Че си постнах ГСМ-номера
/тоест - имам си същия инструментариум като при скайп/

А и да му мислят тези, които се опитат вече с РЕАЛНИЯТ ми образ да клюкарят и интригантничат!

ИМА ЛИ ТАКИВА "МЪЖЕ"?!
М?!

Май не!

Поздрави!
прашинката ж


благодаря ти за коментара,но не зная защо ти така майсторски избегна отговорите на конкретните ми въпроси....
За мен е интрига това ненормално помпане на постинги,които те изстрелват автоматично на първа,което е с единствената цел да създава смут,омраза и напрежение в блоговото общество...

Изобщо кому е нужно тази прословута първа?!
Това лично за мен е...най-голямата интрига в блога.
цитирай
7. ponicka - Хлорке, да си визуализираш фрус...
05.05.2015 00:32
Хлорке,да си визуализираш фрустрацията, е най малко инфантилно!!!
Благодарим ,че споделяш регулярно състоянията си:-)
цитирай
8. josarian - Най-големите клюкари и интригантивинагиса били, са и ще бъдат комунистите. Докато не пукне и последният от тях.
05.05.2015 08:27
Който не вярва - да чете Историята от последните 100 години, но задълбочено. Или поне да хвърли един поглед в кенеф.бг, ......аааа, в блог.бг, но то все същата, така, че...
цитирай
9. bryunetsnakovalnia10 - Напротив, Хлорис - много точно и изчерпателно дори ти отговорих!
05.05.2015 10:59
hloris написа:
7. hloris - Привет,прашинке ж - 04.05 23:34
благодаря ти за коментара,но не зная защо ти така майсторски избегна отговорите на конкретните ми въпроси....
За мен е интрига това ненормално помпане на постинги,които те изстрелват автоматично на първа,което е с единствената цел да създава смут,омраза и напрежение в блоговото общество...

Изобщо кому е нужно тази прословута първа?!
Това лично за мен е...най-голямата интрига в блога.
bryunetsnakovalnia10, като отговор написа:
Както вече казах: Много точно и изчерпателно дори ти отговорих!
Но ти ме "принуждаваш" да кажа нещо, което снощи тактично премълчах, а именно:
Не мислиш ли, че е тъпо и ограничено да свеждаш въпросите си до това да касаят някаква си измислена "първа" и някакви си прости помпания?!
От това ли ти зависи живота или поне някаква част от душевния мир, че да го пък и "разследваш"?!
Отговорих ти максимално кратко и ясно, намеквайки ти, че почти всичко е проекция на нашето въображение.
Отговорих ти така, ако щеш дори, защото ти си била от четялите ме при Рей и най-малкото си чела това например:
http://lovertosimplicity.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/09/08/sluhove-kliuki-gradski-legendi.1146809
Достатъчно е да си припомниш двете фрази над снимката и с тях, ако не изчерпаш въпросите си - то прочети внимателно и осмисли думите на поничка.

И знаеш ли?!
С опасност да си помислиш, че се заяждам с теб /а това НЕ Е ТАКА/ ще те попитам:
Ти какво правиш, за да няма тези негативни неща около нас?!
Създаваш ли /понякога неволно, понякога преднамерено/ ги и, ако да - при положение, че се усетиш, че е станало така или друг ти го каже - имаш ли силата да се извиниш?!
Да погледнеш критично на себе си и се опиташ следващия път да премислиш по-дълго време, преди да предприемеш "действие"?!

Поздрави!
прашинката ж
(която не се интересува какво говорят за него останалите, а следва Пътя си те съветва да правиш същото)
цитирай
10. hloris - Благодаря за съвета ти,но...
05.05.2015 14:16
bryunetsnakovalnia10 написа:
hloris написа:
7. hloris - Привет,прашинке ж - 04.05 23:34
благодаря ти за коментара,но не зная защо ти така майсторски избегна отговорите на конкретните ми въпроси....
За мен е интрига това ненормално помпане на постинги,които те изстрелват автоматично на първа,което е с единствената цел да създава смут,омраза и напрежение в блоговото общество...

Изобщо кому е нужно тази прословута първа?!
Това лично за мен е...най-голямата интрига в блога.
bryunetsnakovalnia10, като отговор написа:
Както вече казах: Много точно и изчерпателно дори ти отговорих!
Но ти ме "принуждаваш" да кажа нещо, което снощи тактично премълчах, а именно:
Не мислиш ли, че е тъпо и ограничено да свеждаш въпросите си до това да касаят някаква си измислена "първа" и някакви си прости помпания?!
От това ли ти зависи живота или поне някаква част от душевния мир, че да го пък и "разследваш"?!
Отговорих ти максимално кратко и ясно, намеквайки ти, че почти всичко е проекция на нашето въображение.
Отговорих ти така, ако щеш дори, защото ти си била от четялите ме при Рей и най-малкото си чела това например:
http://lovertosimplicity.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/09/08/sluhove-kliuki-gradski-legendi.1146809
Достатъчно е да си припомниш двете фрази над снимката и с тях, ако не изчерпаш въпросите си - то прочети внимателно и осмисли думите на поничка.

И знаеш ли?!
С опасност да си помислиш, че се заяждам с теб /а това НЕ Е ТАКА/ ще те попитам:
Ти какво правиш, за да няма тези негативни неща около нас?!
Създаваш ли /понякога неволно, понякога преднамерено/ ги и, ако да - при положение, че се усетиш, че е станало така или друг ти го каже - имаш ли силата да се извиниш?!
Да погледнеш критично на себе си и се опиташ следващия път да премислиш по-дълго време, преди да предприемеш "действие"?!

Поздрави!
прашинката ж
(която не се интересува какво говорят за него останалите, а следва Пътя си те съветва да правиш същото)


аз точно това правя...но няма да разбереш.
цитирай
11. anin - Привет, Хлори!
05.05.2015 14:18
Клюки и интриги винаги е имало навсякъде!
Въпроса обаче е доколко ние сами допускаме това да се случва и да ни влияе. Понякога е полезно да бъдем по неутрални и да не откликваме на интригите независимо кой ги прави жена или мъж. Боли най-вече когато са преднамерени, за да ни нараняват и ако са от човек на който сме се доверявали и сме споделяли лични неща, а той/ тя после използва тази информация и от нея прави клюки, за да ни навреди, това е долно и непочтено. Нека сме по-предпазливи и да внимаваме с кой общуваме и на кого се доверяваме, особено тук във виртуала!
цитирай
12. hloris - Скъпа поничке....
05.05.2015 14:24
ponicka написа:
Хлорке,да си визуализираш фрустрацията, е най малко инфантилно!!!
Благодарим ,че споделяш регулярно състоянията си:-)


Благодаря за вниманието,което отделяш за моята "визуалирана" фрустрация...
не мислиш,че хората нямат очи и за твоята?!
Истината не предполага инфантилност,а просто здрав поглед в/у нещата, както и
смелостта да ги назовеш такива,каквито са.

Благодаря,че просто ме "следиш" така изкъсо:)))

цитирай
13. sestra - Интригите и клюките
05.05.2015 15:26
са любими само на некадърниците и безделниците от всякакъв пол. И да, комунизмът докара хората до тази тъпота - самодоволството. Голяма простащина е то.
цитирай
14. hloris - Ани...съгласна съм с теб:)
05.05.2015 15:34
anin написа:
Клюки и интриги винаги е имало навсякъде!
Въпроса обаче е доколко ние сами допускаме това да се случва и да ни влияе. Понякога е полезно да бъдем по неутрални и да не откликваме на интригите независимо кой ги прави жена или мъж. Боли най-вече когато са преднамерени, за да ни нараняват и ако са от човек на който сме се доверявали и сме споделяли лични неща, а той/ тя после използва тази информация и от нея прави клюки, за да ни навреди, това е долно и непочтено. Нека сме по-предпазливи и да внимаваме с кой общуваме и на кого се доверяваме, особено тук във виртуала!


Но нали и тук,във виртуала,както и в реала,то сме едни и същи хора...
ето това според мен е тревожното...

цитирай
15. hloris - Сестричке,
05.05.2015 16:28
sestra написа:
са любими само на некадърниците и безделниците от всякакъв пол. И да, комунизмът докара хората до тази тъпота - самодоволството. Голяма простащина е то.


Може би това е така,но нали вече 25 год./колко ли са те от човешкия живот?! една 1/3 може би/ сме в състояние на преход?!
Аз пък мисля,че именно той,прехода, изкара на светло най-тъмните ,най-зловещи черти от човешкия характер в тази неистова борба за оцеляване...
И пак не мога да дам еднозначен отговор за себе си..
Нима това ни помага да оцелеем,или в името на оцеляването загубваме постепенно човешкия си образ,човешкия си лик?!

цитирай
16. anin - Хлори,
05.05.2015 16:39
Имах на предвид да се внимава особено тук, защото в реала виждаме човека, с който общуваме очи в очи, усещаме присъствието му, ако щеш и енергията му и чрез всичките си сетива получаваме впечатления от него, и има по-малка вероятност да сбъркаме в преценката си за него.
цитирай
17. hloris - Ани,
05.05.2015 16:50
anin написа:
Имах на предвид да се внимава особено тук, защото в реала виждаме човека, с който общуваме очи в очи, усещаме присъствието му, ако щеш и енергията му и чрез всичките си сетива получаваме впечатления от него, и има по-малка вероятност да сбъркаме в преценката си за него.


Чудесно те разбрах какво имаш в предвид...
нали пък знаеш чудесната наша поговорка:
" Шило в торба не стои."

Спокойно:)
цитирай
18. anin - Шилце;))
05.05.2015 18:21
Искаш не искаш, имаш си сериозна хакерска подкрепа - първа на първа си! :)
цитирай
19. bryunetsnakovalnia10 - Чета коментарите и се чудя:
05.05.2015 21:25
Къде се къса нишката?!

Примерно: "Но нали и тук,във виртуала,както и в реала,то сме едни и същи хора...
ето това според мен е тревожното..."
Ами не съм съгласен!
Не сме едни и същи хора.
И в това няма нищо лошо, дори напротив.
Или искаш да кажеш, че в три различни среди:
- в семейството
- в работата си
- където и да е на развлечение
Си една и съща?!
Ако да - то това е проблем за теб!
Защото:
Вкъщи трябва да забравиш за служебните си ангажименти и максимално да се посветиш на Семейството. Тоест не реагираш, говориш, мислиш както когато си на работа и действията ти са приоритенто подредени по друг начин, отколкото в службата.
В службата пък трябва да е точно обратното: За да си максимално ефективен, а така трябва да бъдеш - то ти трябва да оставиш семейните си проблеми и/или нужди извън службата.
Защото там си, за да работиш! А не да си говориш примерно по телефона с детето, защото то е с температура да кажем.
Като е и няма кой - вземаш болничен или неплатен отпуск.
На забавление: Там не се ли превърнеш в шут, ако ще да го кажа - то ти си тъпанар, който не умее да разпуска и съответно не почива от семейните и служебни проблеми.

И, ако приемем, че тук, Виртуала, или по-точно сайтове като този - са именно основно за забавление и контактуване с други хора - то тук всеки играе определена роля. Тоест - не е баш такъв, какъвто е в Реала.
И в това казах няма лошо.
Напротив.
Иначе: Ако искаш да си по-сериозен... примерно хай-технологик - посещаваш и пишеш в блога на Ричард Столтмън, а не в блог.бг.
Ако искаш да си финансист - в "Мениджър" или "Капитал"
И така нататък.

Така, че нерелевантно е да искаш тук човек да е точно това, което е в Реала.
Ако го искаш - ми запознаваш се с него в Реала, опознаваш го и ЕДВА ТОГАВА правиш заключения, че пък и да ги споделяш видиш ли с други.
Това, второто пък е толкова просташко, че няма накъде!

Така си разсъждавам аз!
Ама какво ли зная аз...
цитирай
20. hloris - Хъм....
05.05.2015 22:33
И от това прехвърляне от роля на роля то кога ти остава време да бъдеш себе си,
т.е. ти постепенно не загубваш ли собственото си "аз",стремейки се да отговориш на
очакванията на другите спрямо теб,скачайки от роля в роля?!
И така нататък просто си разсъждавам аз...
но какво ли зная аз,изхождайки от своето собствено "аз"-малка тавталогия:))

Просташкото никога не включва в себе си простотата,те.
простотата Никога не Е релевалентна на простотията,както и
простотията никога не Е релевалентна на простащината...

Просто си разсъждавам,изхождайки от предходния коментар...
цитирай
21. anin - Хей!
06.05.2015 15:49
Постинга е в категория забавления!
Словесните битки оставете,
чаши напълнете,
и за здраве се чукнете ;))
Честит Гергьовден!
цитирай
22. hloris - Именно...:)))
06.05.2015 16:04
anin написа:
Постинга е в категория забавления!
Словесните битки оставете,
чаши напълнете,
и за здраве се чукнете ;))
Честит Гергьовден!


Да им е живо и здраво името на всички именници,
с пожелание от мен да бъдат себе си....и да следват себе си:))
цитирай
23. hloris - Току-що,слушайки новините по Нова съобщиха че
07.05.2015 20:04
учените от Колумбийския университет са установили,че мъжете са тези,които умеят по-малко да пазят тайни,и в качеството си на такива са по-големи клюкари...

Нищо лично...просто тъжна констатация,мъже:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2227620
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17938
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930