Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2014 20:45 - Торбичка искате ли?
Автор: tiia Категория: Забавление   
Прочетен: 3234 Коментари: 0 Гласове:
14

Последна промяна: 26.04.2014 22:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Бях потънала в тежки размисли за отминаващото време и за закъснялото ми намерение коренно да променя живота си, когато една весела случка ми оправи настроението и отложих размислите за друг път. Весела случка, да, но само за хората с моето чувство за хумор, а те се броят на пръсти…

Този следобед отскочих до кварталния минимаркет да си набавя плодове и зеленчуци. Предвидливо взех една голяма здрава чанта тип торба, за да не купувам найлонови пликчета. Дойде ми редът и продавачката попита:

– Торбичка искате ли?

– Не, благодаря! – отговорих учтиво и продължих да прибирам таксуваните продукти в чантата.

Продавачката гледаше разсеяно – личеше ѝ, че е уморена. Тъкмо да сложа и ябълките – последното, което взех – тя попита:

– Торбичка искате ли? – и сещайки се в същия миг, че въпросът ѝ е повече от излишен, разтърси глава може би, за да дойде на себе си, и добави – Ох, прощавайте!...

–  Вие изглежда сте включили на автопилот – подкачих я аз и веднага ми мина през ума, че ако няма чувство за хумор, може и да ми тегли една „благословия“... Вместо това ме погледна разбиращо и заедно избухнахме в смях. После каза:

– Явно съм включила на автопилот, но имам една колежка, която е по-зле и от мен. Разказа ми наскоро, че отишла да напазарува в голям супермаркет. Когато касиерката приключила с таксуването на продуктите ѝ, тя се обърнала към нея и я попитала:

– Това ли е всичко?

И двете похълцахме от смях известно време и си пожелахме приятна вечер.

 




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tiia
Категория: Забавление
Прочетен: 363745
Постинги: 54
Коментари: 245
Гласове: 1508
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930