Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2019 22:04 - Поглед върху....погледа на женения мъж
Автор: hloris Категория: Тя и той   
Прочетен: 780 Коментари: 3 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
*

*

*

"Истински може да те види и оцени само погледът на женен мъж."

                                                                                                             Блага Димитрова

                                                                                                           "Пътуване към себе си"

"Но защо ти е,от неговото възхищение ти става тъжно.При такъв поглед предварително изживяваш изневерите на собствения си бъдещ съпруг."

Цялата статия за мъжете,както и наистина за типичния им стил на поведение,то четете ето тук image



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Юлия,
18.12.2019 22:27
коментарът ти е извън темата....обсъждат се женените и свободните мъже,а не моята скромна личност...има ли значение дали съм обвързана или свободна,след като тук съм да споделям това,което ме вълнува,а не да започвам измислени виртуални връзки

ОСТАВИ МЕ НА СПОКОЙСТВИЕ,МОЛЯ!!!!
цитирай
2. rosiela - Може, може, Блага ги разбираше тези работи, Бог да я прости.
19.12.2019 08:26
Нали си походи доста време с женен турчин, та опозна разликите.
Иначе като писател и поет я харесвам, с малки изключения от романа " Лице". чела съм я от...до..., но и битието й знам от... до...
цитирай
3. hloris - roseila
19.12.2019 11:09
rosiela написа:
Нали си походи доста време с женен турчин, та опозна разликите.
Иначе като писател и поет я харесвам, с малки изключения от романа " Лице". чела съм я от...до..., но и битието й знам от... до...


Не зная защо го правиш,но защо виждаш капчицата катран в една каца с мед?!
Не зная,но аз спазвам нашата народна приказка и пожелание:
"За мъртвия или хубаво,или нищо."

Могла жената,ходила,тя....любовта не пита,когато дойде,кой какъв е...в интерес на истината аз от теб научавам това за нея,защото съм се интересувала,чела нейното творчество,а нейната биография...просто въпрос на гледни точки.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2223088
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17925
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930