Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2019 23:16 - Очите ти
Автор: hloris Категория: Тя и той   
Прочетен: 427 Коментари: 3 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Очите ти са изворна вода,
на която нямам аз насита!
Очите ти са живата вода,
и толкоз много лековита!
Пия,пия,и не се напивам,
а те изпиват ме бемилостно.
Очите ти с цвят на шоколад,
побират, без да осъзнават,
ранимият ми,крехък свят!
Очите ти говорят вместо теб,
посяват в мен пожари...
Очите ти...два нежни
лотосови цвята,
ме галят до забрава!
И безвремие те творят
ад и рай ведно живеят...
Очите ти....живата вода
от тях тече,струи...
и попива в уморените ми дни!
Очите ти..пълни с изворна нега,
карат ме просто да летя!
Очите ти...






Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Комплименти за тази твоя, не само поетична дарба,
11.06.2019 10:10
да изповядваш на един дъх мислите и вдъхновенията си, за което се иска и прямота и смелост!
Очите!
След предишния стих за Тишината, която е прозореца към собствената ни душевност, очите са тези прозорци, през които се прозира чуждата! А ти чудесно показваш как може да се гледа през тях!
Поздравления Тони!

П. А аз носталгично си спомних една моя аналогична изповед от май, миналата година, която кръстих „Очите!“. А не знам даже дали получателя я е прочел :-)
цитирай
2. hloris - Благодаря ти,Лекси,смелост,сила и прямост да искаш от мен....в изобие са/
11.06.2019 20:26
lexparsy написа:
да изповядваш на един дъх мислите и вдъхновенията си, за което се иска и прямота и смелост!
Очите!
След предишния стих за Тишината, която е прозореца към собствената ни душевност, очите са тези прозорци, през които се прозира чуждата! А ти чудесно показваш как може да се гледа през тях!
Поздравления Тони!

П. А аз носталгично си спомних една моя аналогична изповед от май, миналата година, която кръстих „Очите!“. А не знам даже дали получателя я е прочел :-)


И аз го публикувах това с малко тъга,и повече болка,защото това е нещо отпреди две години и половина може би....има и лъжовни очи....които умеят много добре да прикриват това,което чувства душата им...и подвеждат и другите...

е,аз също не зная дали получателят я е прочел....искам да не е...брътвежите на една влъхва.
Носталгично магнетични нечии очи
оставиха пулсираща болка в мойте дни.
Очи,в чиито огън аз изгорях...
сега купчинка съм от тъга...и шепа прах...
цитирай
3. lexparsy - Е, няма да си първата, последната...
12.06.2019 09:27
hloris написа:

...
...
е,аз също не зная дали получателят я е прочел....искам да не е...брътвежите на една влъхва.
Носталгично магнетични нечии очи
оставиха пулсираща болка в мойте дни.
Очи,в чиито огън аз изгорях...
сега купчинка съм от тъга...и шепа прах...

Е, няма да си първата, нито последната, която ще осъзнае, и докаже, че митовете и легендите са реални алегории.
Само Огънят духовен в Очите на птицата Феникс, не изгарят. Те Я възраждат от пепелта за полет, и за учудване на не Вярващите :-)))
Ама ти това си го знаеш :-)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2223600
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17925
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930