Постинг
22.06.2017 23:37 -
Убиецът на една връзка...госпожа Лъжата
Автор: hloris
Категория: Тя и той
Прочетен: 2342 Коментари: 23 Гласове:
Последна промяна: 23.06.2017 12:55
Прочетен: 2342 Коментари: 23 Гласове:
19
Последна промяна: 23.06.2017 12:55
Много начинаещи връзки се разпадат,преди още да са започнали,защото между партньорите в една зараждаща се връзка като тих и неумовим престъпник се е настанила примерно...лъжата.
Има ли място една лъжа в една истинска,сериозно оформяща се връзка,бихте ли простили такава,и как бихте процедирали след разкриването,че човекът,с когото сте,обича да послъгва.
Изключваме т.нар.благородни лъжи,при които се цели да не се нарани емоционално партньора.
Вие сте!!
Докъде може да се толерира лъжата в една връзка?!
И не се ли явява по този начин в повечето случаи
неин убиец,защото тя де факто подмолно подкопава най-важното в една връзка,а именно Доверието,което сме го изграждали в процес на развитието на нея.
Вие как мислите?!
Може ли да се лъже от любов?!?
Има ли място една лъжа в една истинска,сериозно оформяща се връзка,бихте ли простили такава,и как бихте процедирали след разкриването,че човекът,с когото сте,обича да послъгва.
Изключваме т.нар.благородни лъжи,при които се цели да не се нарани емоционално партньора.
Вие сте!!
Докъде може да се толерира лъжата в една връзка?!
И не се ли явява по този начин в повечето случаи
неин убиец,защото тя де факто подмолно подкопава най-важното в една връзка,а именно Доверието,което сме го изграждали в процес на развитието на нея.
Вие как мислите?!
Може ли да се лъже от любов?!?
Това дали човекът срещу теб лъже и може ли да му се има доверие, би трябвало да се установи преди да започне каквато и да било връзка.
цитирайНали все пак е спечелил нашето доверие,за да влезем в нея...има много изкусни и изобретателни лъжци и от двата пола.Аз лично съм била във връзка с такъв...просто той на всяка лъжа отговаря,опровергава я с друга,и то напълно и достоверно звучаща,чак и аз започнах да се съмнявам в себе си дали не греша.
цитирайП.п: лъжата и "сериозна" връзка не го ограничавам да човешки чифт в кревата и битовизмите. На който му се налага да води преговори му е ясно, че лъжата е най-често в многословието. Целта е да разсейва излизането на дневен ред на негативите.
цитирайБягам и режа дълги обяснения. В личния живот не ми се налага. Хло, нещата са много прости когато хората искат да за заедно или взаимно полезни. Дългите обяснения са за хора с проблеми. Малко е късно и не съм сигурна, че си предавам ясно мисълта.
цитирайако искаш пиши по-обстойно...ако се притесняваш тук,то можеш да ми пишеш на лс,защото за мен тази тема е как да се изразя...болна тема от предишна връзка.
И която ми пречи в изграждане на настоящи такива...нещо като Тома Неверни съм станала...или ситото с годините ми е станало по-ситно..но е фаст,че това е проблем за мен...
Именно ..съгласна съм на 100% относно първото изречение на първият ти коментар...за мен също е по-всеобхватно.
цитирайИ която ми пречи в изграждане на настоящи такива...нещо като Тома Неверни съм станала...или ситото с годините ми е станало по-ситно..но е фаст,че това е проблем за мен...
Именно ..съгласна съм на 100% относно първото изречение на първият ти коментар...за мен също е по-всеобхватно.
Напълно ми е удобно тук. :)
Не мисля, че нещо ти пречи да създаваш нови връзки. "Тома Неверни" е добро нещо. Страхът и недоверието винаги е индикация, че срещу нас стои нещо, което вече сме срещали и е било в наш ущърб. Подсъзнанието не бърка и подава сигнал за "тревога". Не виждам нищо лошо в това и аз лично за себе си не смятам да се боря с тези сигнали,за да се освобождавам от негативни емоции.
Давам си много ясна сметка, че съм допускала грешки в отношенията си с хора, САМО когато частично или изцяло съм се опитвала да ги игнорирам.
Някакви умници цитират мъдрости, че човек трябва да се бори със страховете си. Ако можеш да се пребориш със страха от височина, страх от паяци и от огън, то да се опитваш да се бориш с дискомфорта, който чувстваш към даден човек е равно на самоубийство. Доверието е нещо, което се развива и губи с действията и/ или бездействията, така че обясненията са излишни, когато има съмнения и няма позитивни актове.
Хубав ден,Хло.
цитирайНе мисля, че нещо ти пречи да създаваш нови връзки. "Тома Неверни" е добро нещо. Страхът и недоверието винаги е индикация, че срещу нас стои нещо, което вече сме срещали и е било в наш ущърб. Подсъзнанието не бърка и подава сигнал за "тревога". Не виждам нищо лошо в това и аз лично за себе си не смятам да се боря с тези сигнали,за да се освобождавам от негативни емоции.
Давам си много ясна сметка, че съм допускала грешки в отношенията си с хора, САМО когато частично или изцяло съм се опитвала да ги игнорирам.
Някакви умници цитират мъдрости, че човек трябва да се бори със страховете си. Ако можеш да се пребориш със страха от височина, страх от паяци и от огън, то да се опитваш да се бориш с дискомфорта, който чувстваш към даден човек е равно на самоубийство. Доверието е нещо, което се развива и губи с действията и/ или бездействията, така че обясненията са излишни, когато има съмнения и няма позитивни актове.
Хубав ден,Хло.
Може!
цитирайТони, аз нямам такъв опит. Във връзките ми не е имало лъжи, проблемът е бил друг. Както и наскоро стана дума в друг твой пост - манипулации.
Има мъже, които искат да "подчинят" жената, и има жени, които не позволяват да бъдат "подчинени" и ето ти проблем и разрив.
Поздравче!
https://www.youtube.com/watch?v=6XbIuSLaCnk
цитирайИма мъже, които искат да "подчинят" жената, и има жени, които не позволяват да бъдат "подчинени" и ето ти проблем и разрив.
Поздравче!
https://www.youtube.com/watch?v=6XbIuSLaCnk
По принцип доверие се гради трудно и се руши лесно. Според мен доверието е изпитание на духа, ценностите и чувствата на участващите във връзката. Минава през грешки, прошка и осъзнаване на потенциала за хармонични отношения, базирани върху безусловна любов, ясно съзнание и духовна съпричастност.
цитирай ще бъда сериозна..,обещавам..
всичко е възможно,и всичко е правилно..
хло, Проблемата, която си поставила днес , е..
„контрола“
нали не бъркам, и ще продължа..
малко музика и от мен...
/ медиативноо..
https://youtu/h1Pdd65De8U
цитирайвсичко е възможно,и всичко е правилно..
хло, Проблемата, която си поставила днес , е..
„контрола“
нали не бъркам, и ще продължа..
малко музика и от мен...
/ медиативноо..
https://youtu/h1Pdd65De8U
добре казано..но..неверно...
„безусловната любов “..
не е тази към децата, партньора, или...любимата..
сложна е Темата, бат ого..
да не се прехласваме по клишета, а практика..
усмивки от мен..
юлия
цитирай„безусловната любов “..
не е тази към децата, партньора, или...любимата..
сложна е Темата, бат ого..
да не се прехласваме по клишета, а практика..
усмивки от мен..
юлия
kvg55 написа:
Може!
"В любовта и на война всички средства са позволени."
Макар че една лъжа,особено при по-чувствителните хора,по-скоро би навредила,отколкото помогнала...а може е признак просто на някакъв страх,че казвайки истината,то може да загубим човека отсреща.
vesever написа:
Тони, аз нямам такъв опит. Във връзките ми не е имало лъжи, проблемът е бил друг. Както и наскоро стана дума в друг твой пост - манипулации.
Има мъже, които искат да "подчинят" жената, и има жени, които не позволяват да бъдат "подчинени" и ето ти проблем и разрив.
Поздравче!
Един мъж,или пък жена,прибягвайки до този метод,рано или късно е обречен на провал по простата причина,че и най-вярващият човек търпи всичко до време.
Контролът не е признак на любов,той по-скоро е признак за несигурност спрямо човека към който се прилага.Относно разрива,да той е неизбежен,но има и хора,които са много търпеливи,и склонни към компромиси...
Егото,хората с прекалено голямо его,обичат да налагат контрол,но това понякога е просто...избиване на комплекси,че човекът спрямо който го упражняваш действително е над теб в много отношения.
https://www.youtube/watch?v=6XbIuSLaCnk
Има мъже, които искат да "подчинят" жената, и има жени, които не позволяват да бъдат "подчинени" и ето ти проблем и разрив.
Поздравче!
Един мъж,или пък жена,прибягвайки до този метод,рано или късно е обречен на провал по простата причина,че и най-вярващият човек търпи всичко до време.
Контролът не е признак на любов,той по-скоро е признак за несигурност спрямо човека към който се прилага.Относно разрива,да той е неизбежен,но има и хора,които са много търпеливи,и склонни към компромиси...
Егото,хората с прекалено голямо его,обичат да налагат контрол,но това понякога е просто...избиване на комплекси,че човекът спрямо който го упражняваш действително е над теб в много отношения.
https://www.youtube/watch?v=6XbIuSLaCnk
14.
hloris -
Да,съгласна съм,но лъжата може ли да се разглежда като част от Доверието
23.06.2017 17:17
23.06.2017 17:17
batogo написа:
По принцип доверие се гради трудно и се руши лесно. Според мен доверието е изпитание на духа, ценностите и чувствата на участващите във връзката. Минава през грешки, прошка и осъзнаване на потенциала за хармонични отношения, базирани върху безусловна любов, ясно съзнание и духовна съпричастност.
По-скоро е препъни камъчето,което може да обърне каруцата в едни отношения,защото предполага се при нейното появяване се появява съмнението в една връзка,а съмнението е като едно червейче,което като почне да дълбае,то просто няма спирка.
Безусловната любов включва в себе си и прошката разбира се.
Тук говоря в случаите,когато системно хващаме партьора си в лъжа,за патологията на лъжата в една връзка.и се стига определено до там,че или връзката се разпада,или излъгания,ако не може да я прекрати,усвоява практиката да влезе и той в тази роля...но може ли да говорим тогава за Доверие,или просто за една игра на надлъгване?!?
milady написа:
ще бъда сериозна..,обещавам..
всичко е възможно,и всичко е правилно..
хло, Проблемата, която си поставила днес , е..
„контрола“
нали не бъркам, и ще продължа..
малко музика и от мен...
/ медиативноо..
https://youtu/h1Pdd65De8U
дали пък чрез лъжата не се опитват да ни контролират?!
Обоснови се,ако обичаш защо мислиш така?!
Контролът сам по себе си е признак,че нямаме сигурност в отсрещния,докато при лъжата си мисля,че е точно обратното...обикновено този,който лъже,е несигурният в една връзка.
Лъжата е също удобен метод да ни манипулират,може би най-разпространеният в наши дни...и всичко това в името на доброто на отсрещния???
Какво добро???
За мен лично е непонятно такова "добро".
всичко е възможно,и всичко е правилно..
хло, Проблемата, която си поставила днес , е..
„контрола“
нали не бъркам, и ще продължа..
малко музика и от мен...
/ медиативноо..
https://youtu/h1Pdd65De8U
дали пък чрез лъжата не се опитват да ни контролират?!
Обоснови се,ако обичаш защо мислиш така?!
Контролът сам по себе си е признак,че нямаме сигурност в отсрещния,докато при лъжата си мисля,че е точно обратното...обикновено този,който лъже,е несигурният в една връзка.
Лъжата е също удобен метод да ни манипулират,може би най-разпространеният в наши дни...и всичко това в името на доброто на отсрещния???
Какво добро???
За мен лично е непонятно такова "добро".
Миличка Ю, с целия ми нагуалски респект- да искаме да контролираме обекти, без личностна сила не е престижно.
Проблемата е как да ги хващаме и елиминираме като паразити още в началото, когато си мислим, че ни вдъхват доверие.
Аз препоръчвам безкомпромисен терор, когато се налепят като кърлежи. :))
цитирайПроблемата е как да ги хващаме и елиминираме като паразити още в началото, когато си мислим, че ни вдъхват доверие.
Аз препоръчвам безкомпромисен терор, когато се налепят като кърлежи. :))
Точно така мисля и аз, Тони, че когато единият партньор опитва да налага контрол, това е признак на избиване на комплекси и слабост.
цитирай
18.
milady -
контрол, манипулация и лъжа са 3 в 1/ матрьошки/Кое не разбра пак..оСЪзната редбъзззке..
24.06.2017 19:03
24.06.2017 19:03
6. redabyss - Напълно ми е удобно тук. :)
23.06 06:44
Напълно ми е удобно тук. :)
Не мисля, че нещо ти пречи да създаваш нови връзки. "Тома Неверни" е добро нещо. Страхът и недоверието винаги е индикация, че срещу нас стои нещо, което вече сме срещали и е било в наш ущърб. Подсъзнанието не бърка и подава сигнал за "тревога"
цитирай23.06 06:44
Напълно ми е удобно тук. :)
Не мисля, че нещо ти пречи да създаваш нови връзки. "Тома Неверни" е добро нещо. Страхът и недоверието винаги е индикация, че срещу нас стои нещо, което вече сме срещали и е било в наш ущърб. Подсъзнанието не бърка и подава сигнал за "тревога"
19.
anin -
Лъже се от страх...
24.06.2017 20:02
24.06.2017 20:02
Лъже се от страх...
цитирай
20.
hloris -
Юлия,ще те помоля пиши коментари само по темата,кажи си мнението по нея,
24.06.2017 22:19
24.06.2017 22:19
milady написа:
6. redabyss - Напълно ми е удобно тук. :)
23.06 06:44
Напълно ми е удобно тук. :)
Не мисля, че нещо ти пречи да създаваш нови връзки. "Тома Неверни" е добро нещо. Страхът и недоверието винаги е индикация, че срещу нас стои нещо, което вече сме срещали и е било в наш ущърб. Подсъзнанието не бърка и подава сигнал за "тревога"
23.06 06:44
Напълно ми е удобно тук. :)
Не мисля, че нещо ти пречи да създаваш нови връзки. "Тома Неверни" е добро нещо. Страхът и недоверието винаги е индикация, че срещу нас стои нещо, което вече сме срещали и е било в наш ущърб. Подсъзнанието не бърка и подава сигнал за "тревога"
А не коментирай кой какво е казал.
Много всъщност ми допадна коментарът на redabyss,защото наистина в нашето подсъзнание ние "пазим" спомени за предишни грешки.
Да,и ти имаш право за това,че е нещо 3 в 1,може би и затова е толкова трудно да я разпознаваме...многолика е,понякога изглежда дори така,че създава чувство на вина в излъгания,че той едва ли не е бил излъган за негово добро.По този начин му се набива дори чувство за вина.
Лъжата само по себе си е вид манипулация,целяща да контролира по някакъв начин този,спрямо когото е отправена.
anin написа:
Лъже се от страх...
А зад страха се гушат като малки мишлета нашите съмнения,че казвайки истината,не ще нараним,а направо изгубим любимия човек.
Но истината винаги излиза наяве,и не зная от кое боли повече,от една лъжа,било то и благородна,защото в тези случаи се касае за благородни лъжи,или е по-добре човек да преживее първоначално някакъв шок...явно всеки реагира по различен начин при такива ситуации.
А може би страхът е причинен от неувереност,че казвайки истината,има вероятност да загубим човека отсреща.
Разни хора...разни мотиви...и всеки мисли,че лъжейки,спестява и на себе си,и на отсрещния преди всичко болка ,а може би и известна доза разочарование.
А не коментирай кой какво е казал.
Много всъщност ми допадна коментарът на redabyss,защото наистина в нашето подсъзнание ние "пазим" спомени за предишни грешки.“
тази „вЪлна “ тук я чепкате от около 4г..
от тогава сме аз и ти в блога, нали...
Реала, Виртуала..и..ала бала...
ноо,всеки до където я е докарал...
мн. смешна ми е редГъсс, като ме закача..
не е ли ?
/ Джон Кехоу направи бая милиони от
подобни..лапнишарани..
вкл. и на Българска Земя..
нищо лично ,мила..
аре, гледай си кеффаа там..
кака ти /
цитирайМного всъщност ми допадна коментарът на redabyss,защото наистина в нашето подсъзнание ние "пазим" спомени за предишни грешки.“
тази „вЪлна “ тук я чепкате от около 4г..
от тогава сме аз и ти в блога, нали...
Реала, Виртуала..и..ала бала...
ноо,всеки до където я е докарал...
мн. смешна ми е редГъсс, като ме закача..
не е ли ?
/ Джон Кехоу направи бая милиони от
подобни..лапнишарани..
вкл. и на Българска Земя..
нищо лично ,мила..
аре, гледай си кеффаа там..
кака ти /
23.
batogo -
!!!:)))Всяка първа грешка, включително лъжата, според мен е простима, Хлорис!
26.06.2017 11:37
26.06.2017 11:37
Стига да е осъзната, разбира се. Осъзнаването на грешката е развитие, което не допуска повторение. Повторението на грешката е или от глупост, или от безхарактерност, или от надменност, но във всички случаи прави връзката безперспективна и безсмислена, защото е неистинна.
Хубав ден, Хлорис!
цитирайХубав ден, Хлорис!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.