Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2017 14:41 - Любиш ме
Автор: hloris Категория: Тя и той   
Прочетен: 4075 Коментари: 15 Гласове:
10

Последна промяна: 08.05.2017 15:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Любиш ме.
Трепетно и плахо.
Огнено страстно.
Опасно.
Зърната ми втърдява
твоя топъл дъх.
Подобно лотос
чашката разтваряш.
Отпивайки,изпиваш ме...
Оставяш ме без дъх.
Ръцете твои-въглен-
ме изгарят...
Буен огън в мен
кладат.
Изваяни в страстта
телата цигулково
шептят.
Рисуваш ме с
устни парещи
подобно картина
на Гог.
Изстрелваш ме
във висини,
където теб
откривам
приел
образа на Бог.
Любиш ме...
Фанфарно
лъковете на
телата ни звънят.
Етерно разтворени
слети те летят
Любиш ме...
Грехът изчезва
в този миг.
Запечатан
само с вик.




Тагове:   Бог,   картина,   страст,   грях,   любиш ме,


Гласувай:
16



1. hloris - Стиха е посветен на една влюбена двойка реална
08.05.2017 15:49
да не ме емнат сега злите езици на блого,
да се вдигне врява излишна до Богу.

Затова моля за вашето снизхождение...и разбиране.
Това не е само секс...това е тантричен секс,ако разбирате
какво искам да ви кажа.
цитирай
2. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=LJ7qXHjxj_0
08.05.2017 16:42
Това за образа на Бога много ми хареса.
И цялото е хубаво, въздействащо!
Да не ти пука какво ще си мислят злите.
Поздрави от мен!
П. П. Не знам дали харесваш Джако, една много силна песен, и с китарата на Слаш, разбива, направо електричество. ))
цитирай
3. hloris - Помпадурко,скъпи мой,
08.05.2017 16:43
ако те гепя,ще ти нажуляяя хубаво ръчичките с прясна коприва
цитирай
4. hloris - Веси,
08.05.2017 17:00
ако ми е пукало,и ако изобщо ми пука,то мислиш ли,че щях да го пусна тук.
Нека им олекне малко натрупаното напрежение на миличките страхливци.

Песента е страхотна...все едно електричество потече по моите вени.
Благодаря ти!
Настройвам се на ударно китарно настроение...а оттам може да последва..
тук ще замълча....Абе духовно проосветление.
Мисля,че при тантричния секс човек най-лесно може да се докосне до Бог.
цитирай
5. bojil - Браво- чудесно е!
08.05.2017 17:08
Браво- чудесно е!
цитирай
6. hloris - bojil
08.05.2017 17:22
Благодаря
Радвам се,че ти е допаднало!
Чувствай се поздравен със следващото парче под този коментар
цитирай
7. hloris - https://www.yotube.com/watch?v=4qLY0vbrT8Q
08.05.2017 17:26
Поздрав за всички,които четат този пост...гласували,негласували
без разлика с + или -

Правете повече тантричен секс
И бъдете щастливи!
Хубава вечер от мен!


цитирай
8. missana - Чудесно посвещение, hloris !
08.05.2017 17:43
"Любиш ме.
Трепетно и плахо.
Огнено страстно.
Опасно.
Зърната ми втърдява
твоя топъл дъх."

Толкова образно си го казала, че настръхнах от емоция! Поздравление!
цитирай
9. hloris - missana
08.05.2017 17:56
плахо едно мерси от мен.

Не мога колкото теб...но поне е написано от сърце и душа,
вложено е чувство.
Много се радвам за теб!
Че си на първа,пръв от първите.
Защото ти определено го можеш.
Само човек с такава душевност може да пише така хубаво!
Хубава вечер от мен!
Емоционално топла!
цитирай
10. hloris - https://www.yotube.com/watch?v=9u7hGkL57N8
08.05.2017 18:34
Още един поздрав за всички готини хора от блога.
Обичайте...и бъдете обичани!
цитирай
11. vesever - Приветствам всичко вдъхновяващо, ...
08.05.2017 19:39
Приветствам всичко вдъхновяващо, а конкретно в блога, ако общуването е базирано на споделяне на вдъхновение под форма било на стихове, било на музика, или кой какъвто начин намери, е прекрасно - какво повече да иска човек!

Относно секса - и аз винаги съм го приемала като много повече от само физическо изживяване - именно, сливане на две души и извън материята.

Аха, тази песничка си я слушах вчера, много нежна и въздействаща, а и изпълнителят е много секси ;)

цитирай
12. milady - 1. hloris - Стиха е посветен на една влюбена двойка реална
08.05.2017 21:50
хло, що се обясняваш постоянно ,ма дружке?
кой те пита..за интимни подробности.
веската ли?
има си лични комуникации, алоо гугутки..
това е чат ,а ти си анонимна чатърменка, нали
а , Тантра НЕ е секс, гълъбице..
приличаш на ученичка, която ляга и става с
Cosmopoliten BG..
:)
цитирай
13. milady - изв, забравих да сложа плюсче..
08.05.2017 22:26
Стихото е..хубаво
даже мн.хубаво
изненадваш ме..
успех в средата на Реала..
бих се радвала многоо , ако вдъхновението
беше твое, а не на неква там духовна кифла;))
която си споделя.....Екстаза.
ти спинкай бе, тук е рано..22 00
цитирай
14. hloris - Юлия,
08.05.2017 22:39
полузаспала ме караш да се смея с глас...
не,никой не ме пита,просто исках да кажа,че как да се изразя точно
стихото е почерпено от живия,реален живот.
Имам една реална приятелка,и нали знаеш как се получава...
когато две жени се съберат,то си говорят за мъже.
А когато двама мъже се съберат,то те си говорят за спорт...
може и да греша,ама пиша полузаспала,сори за което.

ТАНТРИЧЕН СЕКС,Юлия,казва се,и се ПРАВИ НАЙ-ВЕЧЕ ТАНТРИЧЕН СЕКС.
Юле,Юле,утре ще ме караш да пиша нова тема какво е то трантичен секс.
Поздрави,сестро,и благодаря,че се сети да коментираш съдържанието, а
не това,което си говорим с Веси.
Апропо,всичко,което си говорим с нея,е пред очите на цялото блогърско общество.Няма нищо скрито-покрито.

Мерси относно реала...още малко,и ви напускам...
потъвам пак в него.
Успех на теб в блога,сестро
цитирай
15. hloris - Юлия,
08.05.2017 22:47
ти си моето блогово вдъхновение,за което ти благодаря.

"успех на средата на Реала."
Е,това не го разбрах,ама наистина съм полузаспала.
Утре,като се наспя,ще се опитам да го дешифрирам.
Благодаря,стараем се,колкото можем,и доколко ни позволява
натрупания опит в някои отношения.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2190100
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17859
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031