Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2015 20:31 - =
Автор: hloris Категория: Тя и той   
Прочетен: 2502 Коментари: 15 Гласове:
6

Последна промяна: 19.10.2018 13:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
.





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. f873 - Хм, зад двама ви висят едни и същи ...
22.10.2015 20:53
Хм, зад двама ви висят едни и същи интереси а вероятно е и само един.

По същия начин преди се затваряха устите на "жертвите" - преди да нападат хиените.
цитирай
2. hloris - Стига с тези недомлъвки,бъди най-сетне мъж и се изразявай като такъв,ако обичаш
22.10.2015 21:18
f873 написа:
Хм, зад двама ви висят едни и същи интереси а вероятно е и само един.

По същия начин преди се затваряха устите на "жертвите" - преди да нападат хиените.


Не зная какво е било преди,нито ме интересува.
Зная какво е в момента...непочтеност,долни,мръсни игри и заговори...
все едно блога е някакво Гестапо.

Разликата м/ у двама ни е огромна,и я знаеш най-добре,защото си общувал и с двама ни...макар че лично аз много се промених оттогава.
И ти много ясно,и добре го виждаш.
Не се прави на умряла лисица,защото никак не ти отива.
цитирай
3. hloris - f873
22.10.2015 21:39
И не се прави на светена вода ненапита...приличате си с него в това отношение малко

Казах ти,че не се молиш на правилното място.
цитирай
4. starforlife - Бях ти задал конкретни въпроси... Да ги припомня:
22.10.2015 22:11
f873 написа:
Хм, зад двама ви висят едни и същи интереси а вероятно е и само един.

По същия начин преди се затваряха устите на "жертвите" - преди да нападат хиените.


- Профилът germanwoman твой ли е?!
- Новопоявилият се профил rayofdreams твой ли е?!
- Този постинг http://predatorblack.blog/zabavlenie/2015/10/22/a-ainshtain-da-sy-tykova-mg-syshtoo.1401448 ти ли го напомпа?!
- Мои постинги помпал ли си?!
- Пишеш ли и променяш ли анонимно излезли коментари?!
- Бил ли си свързан по някакъв начин с блог.бг?!
/имам предвид като модератор, администратор или друга, обвързана със задължения и най-вече даваша власт над блога позиция и произтича ли от това нещо в сегашното ти поведение и определени трикове, защото не блестиш с познания, а умееш някои блогови номера/

Не на последно място: Какъв ти е проблема с мен и защо не можеш като истински Мъж да се "изправиш" и да говориш директно, точно и ясно?!

Нищо лично - просто мразя двуличието и комплексарщината и се дразня, че с държанието си аз самият попадам в това, да си мислят хората такива неща за мен самия!

ОТГОВОРИ ВЕДНЪЖ, Ф - И ЩЕ ТЕ ОСТАВЯ ДА СИ НАЙ-"ВЕЛИКИЯ" /тъпанар/ ТУК, А АЗ ЩЕ СЕ ОТТЕГЛЯ ФОРЕВЪР!
Но отговори честно и с Истината!

Георги Стоименов
/на който за IP-та не му говори, при условие, че когато той се е занимавал с това - ти за Интернет дори не си и чувал/
цитирай
5. starforlife - ПС:
22.10.2015 22:15
Хлорис,
създаваш поредната интрига, не проумяваш ли?!
Френд Фрии е стойностен човек, живеещ извън България.
Няма познанията да ти влезе в профила, а и да има - не би го сторил.
Заставам с Името си зад това твърдение!
Аз имам познанията, но нека не се заблуждаваме, че:
Първо - това става хей така - щрак и готово.
и
Второ - казвал съм вече, че е против Културата ми на Живот.

Защо не визираш "другия", за който намекнах, че самият той /освен, ако не е било поредния комплекс/ ми е намеквал за едни админски права над пингвини, моржове и..."друга морска храна".

Превърнахте ме в чучело, баси...
/с вашите идиотизми/
цитирай
6. hloris - Прочети поне 5 пъти първото изречение на поста ми и се замиисли,помисли си сам в случая
22.10.2015 22:33
starforlife написа:
Хлорис,
създаваш поредната интрига, не проумяваш ли?!
Френд Фрии е стойностен човек, живеещ извън България.
Няма познанията да ти влезе в профила, а и да има - не би го сторил.
Заставам с Името си зад това твърдение!
Аз имам познанията, но нека не се заблуждаваме, че:
Първо - това става хей така - щрак и готово.
и
Второ - казвал съм вече, че е против Културата ми на Живот.

Защо не визираш "другия", за който намекнах, че самият той /освен, ако не е било поредния комплекс/ ми е намеквал за едни админски права над пингвини, моржове и..."друга морска храна".

Превърнахте ме в чучело, баси...
/с вашите идиотизми/


А мен с вашите идиотизми с f в някаква си блогова парцалена куукла,която си подмятате насам-натам.
И на мен ми писна...не мислиш ли?!

Да,нямам нищо против freeoldmen,ако е бил той естествено.
Ако е бил той,то ти не знаеш какво той е чел по малките часове на денонощието.
А ако си бил ти с неговата парола,то тогава много добре знаеш за какво говоря в случая.

Относно...морските дарове...ти да не страдаш от болестта,да си прихванал от f-а?!?

Ебати мъжете сте.
Луда ме направихте.
цитирай
7. hloris - цитирам/с негово разрешение/ едно лс.Ето го:
22.10.2015 22:56
starforlife написа:
f873 написа:
Хм, зад двама ви висят едни и същи интереси а вероятно е и само един.

По същия начин преди се затваряха устите на "жертвите" - преди да нападат хиените.


- Профилът germanwoman твой ли е?!
- Новопоявилият се профил rayofdreams твой ли е?!
- Този постинг http://predatorblack/zabavlenie/2015/10/22/a-ainshtain-da-sy-tykova-mg-syshtoo.1401448 ти ли го напомпа?!
- Мои постинги помпал ли си?!
- Пишеш ли и променяш ли анонимно излезли коментари?!
- Бил ли си свързан по някакъв начин с блог.бг?!
/имам предвид като модератор, администратор или друга, обвързана със задължения и най-вече даваша власт над блога позиция и произтича ли от това нещо в сегашното ти поведение и определени трикове, защото не блестиш с познания, а умееш някои блогови номера/

Не на последно място: Какъв ти е проблема с мен и защо не можеш като истински Мъж да се "изправиш" и да говориш директно, точно и ясно?!

Нищо лично - просто мразя двуличието и комплексарщината и се дразня, че с държанието си аз самият попадам в това, да си мислят хората такива неща за мен самия!

ОТГОВОРИ ВЕДНЪЖ, Ф - И ЩЕ ТЕ ОСТАВЯ ДА СИ НАЙ-"ВЕЛИКИЯ" /тъпанар/ ТУК, А АЗ ЩЕ СЕ ОТТЕГЛЯ ФОРЕВЪР!
Но отговори честно и с Истината!

Георги Стоименов
/на който за IP-та не му говори, при условие, че когато той се е занимавал с това - ти за Интернет дори не си и чувал/


Интрижките ви не ме интересуват.
Отговори му вместо мен.
Най-добре цитирай и този разговор за да е ясно нежеланието ми.
цитирай
8. germanwoman - Днес ГоГата таКА са уплетЕ
23.10.2015 00:01
че забраВи И аз КОЯ съМ. ВеЧе МУ се ПриВижДам вЪв ВсичКи.
За каПак И нИкоВЕте Си разБърка Два ПътИ.
ПроСтеТе мУ И Му даЙте IGNORE каТ мен
НекА риВе на УпраВата И да МИ трИЯт посТинГи
Ша рИве МноГо наКраЯ.....
цитирай
9. hloris - f873
23.10.2015 00:01
Моля,моля,казах ти вечер да си пиеш блек-рама,а не да пишеш идиотски коментари.
На колегата ти не мога да стъпя и на малкото му кутре,що се отнася до сплетни и интриги,както и доноси.
Изобщо не си приличаме.

Относно моя тел номер....казвала съм ти от кой да го вземеш,АКО ТИ ЖЕЛАЕШ да се чуем,и да се изясним веднъж завинаги.
Не съм ти го набутвала в ръцете...ИЗРАЗЯВАЙ СЕ ТОЧНО,ако обичаш.

ок,в твоите очи съм нищо.
Аз и НЕ ЖЕЛАЯ да съм нещо.
НИКОГА не съм го искала и желала.
И си помисли сам за какво ти е бана...в смисъл какво си правил.
Лесно е да плюеш само.
цитирай
10. blondinkas4uk09 - Hlor-4e :),
23.10.2015 00:45
във връзка с едно ЛС, което получих от потребител на блог.бг, и във връзка с този твой постинг, искам да уточня, че аз също НЕ съм предоставяла паролата за моя блог на никого, нито бих го направила, защото не си пасва с някои мои разбирания. На мен са ми предоставяни пароли, но не се възползвам от това, че ги зная (всъщност не зная дали ги зная :), защото не съм пробвала да влизам в тези блогове.) :)
цитирай
11. hloris - Никой не намеква за теб в случая:)
23.10.2015 08:49
blondinkas4uk09 написа:
във връзка с едно ЛС, което получих от потребител на блог.бг, и във връзка с този твой постинг, искам да уточня, че аз също НЕ съм предоставяла паролата за моя блог на никого, нито бих го направила, защото не си пасва с някои мои разбирания. На мен са ми предоставяни пароли, но не се възползвам от това, че ги зная (всъщност не зная дали ги зная :), защото не съм пробвала да влизам в тези блогове.) :)


Защо в такъв случай бързаш да се защитиш?!?
Всички се сещат кой ти е писал въпросното лс...ОБОЖАВАЩИЯ комуникациите на лс.
Вашите взаимоотношения никога,ама никога не са ме интересували,
не представляват интерес за мен.
цитирай
12. hloris - f873
23.10.2015 08:52
Два пъти пускаш един и същи коментар,два пъти го пускам,и два пъти той просто "отлита" в небитието"...
Не мога да разбера какво става,кой го "прихваща" във въздушното пространство на блог.бг
цитирай
13. germanwoman - ЛоВъра НадМина Себе сИ
23.10.2015 10:15
УдаРи При Хло на КамЪк И сега ПраИ ИнтрИга на ГърБа на Гина......
ДраГи зритеЛи, Има лИ друГ таКЪв ПсиХопат каЖете?
цитирай
14. blondinkas4uk09 - Hlor-4e, :)
23.10.2015 11:29
не се защитавам, а те информирам да бъдеш спокойна, че ако си ми писала/или ми пишеш ЛС, само аз ще го прочета.
цитирай
15. hloris - ок,разбрах те в случая:)
23.10.2015 14:01
blondinkas4uk09 написа:
не се защитавам, а те информирам да бъдеш спокойна, че ако си ми писала/или ми пишеш ЛС, само аз ще го прочета.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2195499
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17875
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031