Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2015 20:09 - Доказателства за любов...
Автор: hloris Категория: Тя и той   
Прочетен: 3578 Коментари: 10 Гласове:
12

Последна промяна: 16.04.2015 11:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Няма любов,а само доказателства за нея!

      Нима любовта има нужда от доказателства?!
      И в какво се изразяват те според вас....
      Теорема ли е според вас любовта,или е аксиома,
      която по-скоро е израз на това,че ние виждаме в
      човека отсреща своя огледален образ?
      Сляпа ли е любовта?
      И ако отговора е "да",то защо според вас е така?

     И коя любов е по-истинска-тази,която извира от сърцето,
     или тази,на която и партнира разума?!

    Има ли такова понятие "разумна любов"?
 

     www.highviewart.com/articles/viev/1201
   


    






Гласувай:
15



1. anin - Доверието е мн. важно!
03.01.2015 20:57
Независимо за какви взаимоотношения става въпрос, ако не можеш да се довериш на другия човек, защото е лъжец и измамник, дори и да го обичаш, по-добре е раздяла, отколкото да живееш в съмнения и болка! Такива хора никого не обичат!
Който може истински да обича, той няма нужда
да доказва, защото такъв човек излъчва мекота, топлота и доверие. Пожелавам ти, ако все още не си срещнала такъв, нека през 2015 да стане ...
цитирай
2. hloris - 3.аnin
03.01.2015 21:27
Именно...любовта според мен няма нужда от доказателства,когато доверието е налице...

Благодаря ти,времето ще покаже дали той е Той с главна буква.
:)
цитирай
3. valeska - ...
03.01.2015 21:28
Любовта прави най-доброто, на което е способна - дава всичко от себе си, помага, закриля, освобождава, ощастливява. Вероятно това са доказателствата.
цитирай
4. hloris - 5.valeska
03.01.2015 22:02
Съгласна съм с теб...а може би най-голямото доказателство за нея е,че изкарва на бял свят най-доброто от нас,прави ни почти съвършени...
цитирай
5. hloris - ...
05.01.2015 13:54
"КОГАТО ОБИЧАШ,ще развиваш своя ум.
КОГАТО ТЕ ОБИЧАТ,ще развиваш своето сърце."


УЧИТЕЛЯТ ПЕТЪР ДЪНОВ
цитирай
6. donchevav - Теорема ли е според вас любовта, или ...
05.01.2015 21:53
Теорема ли е според вас любовта,или е аксиома...
.....................................................................
Има ли такова понятие "разумна любов"?

Мисля, че истинската любов е неподвластна на разума...В нея губят сила дори простите аритметични действия: едно плюс едно нерядко прави три, а две минус едно винаги е нула:))))
Хубави въпроси задаваш - и трудни... Но не е зле да си ги задаваме от време на време - дори да е само така - реторично:))). Поздрави, Хлорис!
цитирай
7. rumyn - ели, това е цитат от личен разговор на темата любов :)
08.01.2015 21:04
ох, в любовта не бива да има тайни!
или ще ме приеме каквато съм си или не!
аз го приемам със всичките му страности , дори не протестирам много

с последното изречение аз казвам дали са ми нужни доказателства. не, не са ми нужни. за мен е достатъчно аз да обичам. а дали аз съм обичана също, това е избора на другата страна !
цитирай
8. hloris - Руми,Руми...
09.01.2015 00:29
а най-хубавата любов е тази,която е споделена...

доказателствата за любовта са....пътеката от едно сърце до друго...
цитирай
9. rumyn - Ели, аз тук говоря за лични тайни. ...
09.01.2015 09:21
Ели, аз тук говоря за лични тайни. такива които не бих споделила с никого.
но го направих , защото , точно защото го обичам.
просто сложих картите на масата и го оставих той да си прецени да ли би могъл да понесе моята болка, моята мъка, моята тайна. предпочетох ,ако реши да продължи напред да е наясно , а не някой ден да изпадне в объркване , защото те тайните не могат да стоят на мира и сами разкриват себе си.
хубав ден , момиче!
цитирай
10. hloris - Руми,Руми...
09.01.2015 09:47
ами и аз съм като теб в това отношение...
то между двама души,които се обичат,не трябва да има тайни...
ако един човек наистина обича другия с душата си,със сърцето си,то това
предполага,че го приема такъв,какъвто е,с неговите тайни,които стават...
нашите тайни,нали?! :)

Слънчев и да е твоя ден,макар и студен! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2222978
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17925
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930