Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2014 00:09 - Ти си....
Автор: hloris Категория: Тя и той   
Прочетен: 1532 Коментари: 7 Гласове:
18

Последна промяна: 19.04.2014 12:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ти си...като дъжда,който ненадейно руква навън,и който изпръхналата от жажда земя жадно поема в своите недра...
Ти си...като вятъра,който като мълния се стрелка в косите ми,
и ласкаво си играе с тях,придавайки им невероятни форми...
Ти си...като утрото,което плахо наднича сутрин иззад спуснатите
щори,и немирно нахлува във вълшебния ми сън...
Ти си...като приливна вълна,която с трясък се разбива на хиляди малки пръски в скалата на морския бряг,къпейки я отново и отново...
Ти си...като залеза,който ме целува за лека нощ,нашепвайки ми,че
нощта,която предстои,ще бъде изтъкана от вълшебство...
Ти си...като април,който грее навън с цялата тържествуваща прелест на гордо настъпващата пролет,окъпана в люляков цвят.
Ти си...като усмивката на онова беззъбо още бебче,което сладко
гука в прегръдката на своята майка,къпещо се в ласките на нейните топли,майчини очи...
Ти си...като топло,ароматно сутрешно кафе,което нежно се спуска и гали небцето ми сутрин рано,събуждайки спящото ми все още сърце...
Ти си...като вихрушка,която връхлита ненадейно,и помита всяка болка,съмнения,и тревоги в моето малко,женско сърце...
Ти си...като парченце сладък,сочен портокал,който кара устата ми жадно да се пълни със слюнка,нистово желаейки го...
Ти си...като пъстроцветната дъга,която грейва на окъпаното от дъжда небе,и която те примамва да я докоснеш с ръце...
Ти си...като дъхът ми,който вае на изпотеното стъкло онези свидни,причудливи форми,зад които откривам просто твоето
 "Обичам те! "...
Ти си...като част от сърцето ми,което забързано се втурва в галоп,щом мисълта ми полети към теб...
Ти си...като мигът,който проблесва за част от секундата,за да може да се скрие завинаги зад булото на вечността...

Ти си като...Не...ти просто си... Любов!










Тагове:   Ти си,


Гласувай:
18



1. mileidi - Поздрави, hloris!
08.04.2014 08:32
Вълшебството любов ... Колко много любов има в твоето малко сърце ! Щастие и обич от сърце ти желая! Хубав ден :))
цитирай
2. hloris - Благодаря ти,Милейди:)
08.04.2014 09:49
Да,любовта е Вълшебство,защото изкарва най-доброто от нас на белия свят.
Винаги съм си мислила,че ние сме с тази мисия на света на света-да обичаме!
Хубав да е твоя ден! :))
цитирай
3. milady - сестро....Адмирации...ама...
08.04.2014 12:13
ВИе, тук май мноого
насериоззноо ...нещоо ..;))

Умора нематее, бе Момета !!
кога ви чукат ..само не схващам...
цитирай
4. hloris - 3.milаdy
08.04.2014 12:40
Точно така,ние тук сме много сериозни,и нямаме умора,защото сме
много жизнени,и нас не ни чукат,а ни любят,милейди,и си падаме по
бързия,качествен секс...всичко това в твоя тон.

И ако продължаваш да се занасяш в моя блог,то просто ще бъдеш бърсана,
защото няма да позволя на някой да се рови с мръсните си ръце в написаното
от мен.Ясна ли съм,"сестро"?!?
Това ти е за последно от мен!
цитирай
5. hloris - milady,
08.04.2014 21:01
ще те помоля чисто човешки,или пишеш по темата нещо,или изобщо не ми пиши...
с кой,кога и как се чукам теб не те касае...достатъчно ми е реалното обсъждане,
ровенето в личния ми живот,за да си позволя лукса някой да ми рови в живота и
виртуално.
цитирай
6. mt46 - Поздрав!...
08.04.2014 21:47
Хубави, поетични сравнения...
Приятна вечер!...
цитирай
7. hloris - Благодаря ти,Марине-
08.04.2014 22:01
нещо написано на прима виста,със сърцето.
Хубава и спокойна вечер и на теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2216448
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17923
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930