Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2013 23:53 - Секс и...пак секс,но....
Автор: hloris Категория: Тя и той   
Прочетен: 5904 Коментари: 28 Гласове:
9

Последна промяна: 20.07.2013 11:04


  Сексът преди брака си е кекс,т.е. секс,любене,
  от прекрасната думичка Любов....
  Сексът след брака е...изпълнение на съпружеския
  дълг...
  Всъщност дълга дали не убива Любовта?!
  Вие как мислите?!
  И кое всъщност довежда правенето на секс до 
  изпълнение на някакъв дълг,пък било то и
  съпружески?!
  Кое застава,кое се оказва катализатора,
  трансформатора за тази промяна,винаги със знак
  "-"
  Любенето,т.е. секса би трябвало да е вид за
  засвидетелстването на Любовта,а не да се
  принизява до вид задължение като миенето на
  зъбите например,колкото и цинично да ви звуча,
  нали така?
 
  Бракът е убиец на Любовта,на Страстта!
  Но Страст,неподплатена от Любов,е просто
  нагон...
  Бракът узаконява секса,но не узаконява ли и
  смъртта на Страстта,на Любовта?!
  И кое започва да липсва в брачния секс,кое кара
  хората да започват да го търсят навън?!
  Не е ли именно липсата на страст,изчерпването и в
  брачната връзка,а не толкова липсата му?!

  Вие какво мислите по повдигнатите от мен
  въпроси?
 
  http://
psih.blog.bg/drugi/2013/06/16/triygulna-teoriia-za-lubovta.1117640






Тагове:   брак,   секс,   убийство,   любов,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dinkov - Динков
06.06.2013 00:06
hloris - мисля, че секса е като кекса. И преди брака и след брака, все си е слдичко :))). Важното е обекта... :))).
Поздрав.
Ицко
цитирай
2. hloris - Динков:)
06.06.2013 00:16
Мдаа,но как да познаем дали Обекта обича сладичко?!
Хех,май там е проблема,и двамата да обичат сладичко:)
Поздрав и на теб.
цитирай
3. lovertosimplicity - Reply 1. dinkov
06.06.2013 00:19
Стига да не загори, защото почва да горчи!
Така съм чувал да се говори.
(за кекса иде реч)
Поздрави!
цитирай
4. travell - Смъртта на страста ...
06.06.2013 00:29
Как звучи само! Сексът така или иначе на определена възраст се прекратява. А любовта остава... Поне така предполагам...
цитирай
5. ivoki - Докато го възприемаш като секс, ...
06.06.2013 01:22
Докато го възприемаш като секс, преди или след брака, ще е първосигнално търкане на епидермиси, водещи до физически оргазъм. Любовта е друга категория,преди и след брака ...... Сливане на две души и тела...... Необяснимо и непостижимо за първосигналните лишени от души.....
цитирай
6. hloris - 4.travell
06.06.2013 08:45
Нима наистина мислиш така?!
Изумяваш ме-наистина...мисля си,че когато Любовта е налице,то секса с годините става все по-хубав и по-сладък,а не се прекратява,стига да не се превърне както казах в поста си"изпълнение на съпружеският дълг",нали?!
А най-лошият вариант е когато няма секс,защото Любовта е надвита от рутината и еднообразието в един брак,а за да не стане това,то усилията трябва да са съвместни в една двойка,за да не изчезне тръпката,магията в една връзка,нали така,приятелю?!
цитирай
7. hloris - 5.ivoki
06.06.2013 08:51
Твоя коментар го отдавам на факта,че си го писал много късно,което предполага,че си спял...
Та тук,в този пост пиша за секса,който се прави с Любов,подчертавам с Любов,друг е въпроса,че след брака той става просто в определени случаи просто вид ЗАДЪЛЖЕНИЕ,което не би трябвало да е така...
Общото м/у кекса и секса според мен е,че с годините той би трябвало да умееш да го правиш все по-добър,с Любов,а не да позволяваме рутината,еднообразието да го убиват образно казано,превръщайки го в съвокупляване-един вид задоволяване на някакви потребности,подобно на нуждата ни от храна,нали?!
цитирай
8. minevv - е?
06.06.2013 09:36
Жената е закрилница на домашното огнище.... както поддържа огъня, така ще гори..
цитирай
9. hloris - 8.minevv
06.06.2013 09:46
E?
Не смяташ ли,че усилията за поддържането на огъня трябва да бъдат съвместни?!
Останалото е просто измъкване от отговорност от страна на "силния пол"-хахаха-
обърни внимание на кавичките! :)
Интересна гледна точка-пак прехвърляне на топката в женското поле...
Никога не съм подценявала ролята на жената в една връзка,както казваше един мой близък,то:
"Една истинска жена трябва да бъде дама в обществото,домакиня в кухнята,и к...ва в леглото"-има голяма доза истина в това,но...къде остава ролята на мъжа в случая питам аз?!
цитирай
10. hloris - 11.кеy5
06.06.2013 11:26
"И....ключ на устата,метла в ръкатаи кънки на краката.:) "
Хех,по нашият край,тук в Софийско този израз се употребява каква трябва да бъде
добрата свекърва.Значи ли това според теб ,че във всяка една жена "дреме" една потенциална свекърва,а също,че не си фен на еманципацията?!

По отношението на връзките,които не са завършили с брак,то мисля,че това е така,защото са били просто връзки,основаващи се на единият секс,при който не е могла да се получи и необходимата духовна близост,за да прераснат в нещо по-сериозно,да кажем брак примерно..

Да,попадение в десятката това с подтекста на темата,май трябва да го кача горе,защото явно някои хора не се замислят,че всъщност в това се изразява проблемът,първоизточникът на останалите проблеми в една брачна връзка.
цитирай
11. begetron426 - Стар народна мъдрост...
06.06.2013 13:51
Стара народн мъдрост:"Бракът минава през вратите, а любовта излиза през прозореца." Едно определение за любовта, което е най-близо до нейната същност: Любов - секс между разнополови разумни същества /мъж и жена/, които се привличат и обичат заради продължението на човешкия род. Това определение води до различието между любов и обич, до това, че животните имат секс, но не е любов, до това, че между еднополови има секс, а в някой случай дори обич, но не е любов, любов без секс е отклонение и се нарича платонизъм и мн. др. Съдържа и обяснението за изгонването на любовта през прозореца, защото същността на брака е създаване на деца и отглеждането им, а влюбването и предбрачната любов е инструмент за подбор на необходимия партньор за брак. По колко деца са имали нашите баби и по колко имаме днес. Еволюцията е създала инструмента удоволствие за физическо привличане и удоволетворяване, а при човекът удоволствието се е очовечил от духовната връзка на обичта и се превръща в Любов. Недостатъците както във физическата същност на връзката, така и в духовната връзка при брака стават леснодостъпни поради ежедневната близост и гонят любовта през прозореца. Поздрав!!!
цитирай
12. ivoki - hloris
06.06.2013 14:44
Вероятно не си се била събудила, когато си писала отговора до мен....
Нищо не си разбрала.......
цитирай
13. hloris - 13.ivoki
06.06.2013 15:54
Само така изглежда на пръв поглед,теб винаги прекрасно съм те разбирала,
просто нашите гледни точки са малко,как да се изразя,разнопосочни,или по-скоро
като две успоредни прави,които нямат щанс как да се пресекат...
Това е....
Да,съгласна съм,че Любовта е сливане на душите и телата,но чак пък да има такива първосигнални хора,които да не го знаят,не вярвам,че съществуват...
Прост пример:
И една проститутка на околовръстното знае,че продава тялото си,плътта си,че продава секс,а чувствата и,защото тя Е човек все пак ,и има чувства,ги пази за някой,на когото ще му ги подари барабар с тялото си...и тя знае какво е Любов,повярвай ми,просто НЯМА такива първосигнални хора,които да не го разбират...
И ако трябва да бъдем честни,то първосигналните са Именно мъжете,които тя обслужва,и които според мен стоят на много по-ниско стъпало от нея в начина си на мислене...
Никога не съм успявала да вникна,да разбера такива мъже,пък и нямам желание.
цитирай
14. tota - Ако любовта, наистина е любов...
06.06.2013 16:05
Нищо не може да я убие.
цитирай
15. ivoki - hloris
06.06.2013 16:10
Просто живеем в различен свят на духовни ценности.
цитирай
16. coacoa11 - виж какво казват психолозите с триъгълната теория за любовта :)
06.06.2013 16:17
http://psih.blog.bg/drugi/2013/06/06/triygylna-teoriia-za-liubovta.1117640
цитирай
17. hloris - 16.ivoki
06.06.2013 17:36
Да,сигурно е така-все пак сме хора от различни поколения,което е предпоставка за разминавания някакви...
Аз вярвам в максимата:
"Прескаления светец и Богу не е драг."
Моят бог съм си аз,защото го нося в себе си,в сърцето си.
Всеки с неговата си Вяра-важното е все пак,че я имаме.
Благодаря за отделеното време,при мен все е кът напоследък:DD
цитирай
18. hloris - 17.coacoa11
06.06.2013 17:39
Хей,жабке,привет,привет!
Благодаря за посочения линк,веднага ще отида да му хвърля едно око,макар че
Любовта,особено когато е съчетана със секс,е нещо много индивидуално,съкровено,и не подлежи на никакви обобщения,но...все пак да им вярваме на психолозите,ти това ли ми препоръчваш?!
:))
цитирай
19. hloris - !5.tota
06.06.2013 17:42
Съгласна съм с теб на 100%...
Истинската,Голямата Любов,тази,която всеки я изживява един-единствен път,никой и нищо не може да я убие,да я помрачи,защото нейната сила е....необхватна и необяснима...
Благодаря ти за гостуването-за мен е истинско удоволствие да те видя тук-
пак заповядай!
:))
цитирай
20. hloris - 12.begetron246
06.06.2013 18:07
Първо моля за твоето извинение,просто днес съм малко разсеяна,или по-скоро като многоръкия Шива,е,поне се старая все пак....
Страхотен коментар,Приятелю,страхотен!
Просто за много от нещата мисля по сходен начин като теб,само искам да вметна,че при Голямата,Истинската Любов то просто няма никакво разминаване между духовното и сексуалното в една двойка.Тя просто е един,при това страхотно действащ и работещ механизъм на една вълна и честота...
Но е факт,че тя е рядкост,малцина са я срещнали и изживели,и може би поради тази причина са тези извънбрачни забежки,които не са нищо друго,освен това,че ни е страх да признаем пред самите себе си,че просто човекът,с когото сме,не е нашият човек....
А има и едно друго положение..баба ми използваше следнана мъдрост:
"Когато безпаричието,бедността почукат на вратата,то Любовта се изпарява през комина."
За съжаление Любовта понякога е крехка и уязвима,и въпреки добрият секс,позволява на битовизмите,на ежедневието да я задушат в своите смъртоносни прегръдки....
А може би щом тя не е устояла,то тя не Истинската Любов?!
Любов без секс е просто...Обич,нещо непълноценно,но пък истинско.
Докато любовта,която е съчетана със страхотен секс,е просто една Хармония,една Песен на Душите и телата едновременно,нещо като Ода на Възкръсването,Ода на Завършеността и Целостта....
Да,именно Любовта,съчетана със секс,е една Цялостна Завършеност,идеално оформена окръжност,в центъра на която е тя,Любовта....
Още веднъж ти благодаря за страхотния коментар,с ръка на сърцето,благодаря!
:))
цитирай
21. vostroto - :). . . Моето мнение, ХЛорис: Не ...
06.06.2013 19:21
:)...Моето мнение, ХЛорис:
Не бракът убива любовта, а от сексът прави задължение. Любовта или я има, или я няма, а сексът може да се превърне в задължение дори и без брак тогава, когато не си падаш по този с който го правиш, и не те пали по принцип.
Ако се рабере твърде късно, че партньорът не е истинският човек, решението е изневярата. Само така може да се възобнови позападналия интерес, но временно.
Поздрави...:)
цитирай
22. hloris - 22.vostroto
06.06.2013 20:22
Не мисля така,бракът сам по себе си е вид договор,че поемаш известни задължения,а
щом са задължения,къде тогава е мястото на Любовта,която по този начин я превръщаме в договор?!
А секса без Любов до какво се свежда тогава?!
Ето защо всеки рано или късно започва да я търси навън,защото Истинската Любов Е
Безусловната такава
цитирай
23. vostroto - :)Всеки да си живее живота, както ...
06.06.2013 23:03
:)Всеки да си живее живота, както намери за добре, нищо не е задължително:)
На пръсти се броят случаите, в които някой в блога да ми е възразил, но не ми пречи, дори се радвам за теб:)
Иначе аз на този етап съм бетонно сигурен за мен си в това което съм написал.
Хубава вачер!

цитирай
24. hloris - 24.vostroto
06.06.2013 23:26
Прости ми ,ако съм те засегнала по някакъв начин с коментара си,но има неща,лично изживяни от мен,които ме карат да мисля така,може и да не е най-точния и правилният
вариант,но за мен на този етап е...
Изневярата е просто временно решение на проблема,и то доста болезнен и продължителен...
Аз си падам по по-грубите и твърди методи,режа твърдо,рязко,дълбоко,от раз,обръщам гръб,слагам точка...
В началото е по-болезнено,но по-бързо отшумява във времето-личен опит.
Хубава вечер ти желая,и дано не ти се налага да прилагаш нито твоя,нито моя метод,
дано просто ти бъдат излишни,защото си мисля,че по този начин човек лъже и заблуждава единствено и най-много себе си,и обикновено го осъзнава доста късно...пак личен опит...
Благодаря ти все пак,аз ценя различните мнения от моето,и им отдавам нужното внимание,карат ме да се замисля..
цитирай
25. apostapostoloff - Кратък урок по японски:
07.06.2013 01:19
Съпруг- Тушибатунешиба

Любовник- Якошиба
цитирай
26. hloris - 26.аpostapostoloff
07.06.2013 11:20
А,мерси,но...все пак не живеем в Япония,нали?!
А кво прайм,ако съпругът е и любовник?!
Предупреждавам,че ако ръсиш простотии в блога ми,то
ще следва яко бърсане,ок?!
Този коментар го приемам като виц,защото днес съм в
супер настроение.
цитирай
27. hloris - 27.cinderellathespy
08.06.2013 17:45
Да,съгласна съм,че така БИ ТРЯБВАЛО да бъде,но...едно голямо НО...практиката и теорията много,ама много рядко се препокриват...
Радвам се за теб,ако ти си съумяла да го изградиш в твоя живот,но за да се получи това,са необходими ДВАМА,подчертавам с големите букви ДВАМА,които го искат,съвместните усилия на двамата...Как беше:
"Не да се гледате един друг в очите,а очите да са ви вперени в общия път,който сте си начертали."
За съжаление малко са двойките,които могат да се похвалят с това,всичко е фалш,лъжа и лицемерие,семейства за пред хората...
На истинските щастливи хора в брака им личи отдалеч,не е нужно просто да го афишират,както на жената,така и на мъжа,нали?!
цитирай
28. lyuliak - да се запитаме гогава
18.12.2013 00:20
мръзна дума ли е думата "дълг" и ако да, защо ? пък и откога? преди време "човек на честта", "човек на дълга" се считаха за комплименти...

а за въхновението в любовта/секса/, и дали бракът убива това вдъхновение - все едно да си кажем че стените и покрива на дома могат да убият огъня в огнището. Не, напротив - ще го защитят.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2226997
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17936
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930