Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2020 16:59 - Нещо средно между айвар и домашна лютеница
Автор: hloris Категория: Рецепти   
Прочетен: 736 Коментари: 4 Гласове:
16

Последна промяна: 31.01.2020 19:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Понеже съм болна,а от там и много недоволна,че трябва да си стоя в къщи при това хубаво време навън/не че не бях на двора естествено...разсадих си луковиците минзухар,които си купих вкоренени от Кауфланд,почистих си леко цветните лехи...да се похваля,че кокичетата са ми цъфнали/,но денят е дълъг,и понеже постя в сряда и петък,то още снощи си бях запланувала днес да си направя нещо от печени червени чушки и печен патладжан,които съхранявам във фризер/.И се получи нещо много,уникално
вкусно,специално на Теди много му допадна,защото набързо излапа три филийки с него.

Ето и продуктите:
един пакет замразени изпечени червени чушки/аз съм слагала 10-12 бройки в един плик
един пакет замразен изпечен падладжан/вътре е един брой по-голям,или 2 по-малки.
олио препържено/нали знаете как се прави/ ...може и зехтин,който обича
сол,
оцет
чесън 5-6 скилидки
по желание и около150 гр сирене по избор

Как го приготвих....просто наситних печените чушки и изпечения патладжан,осолих,сложих на око олио и оцет,пресовах няколко скилидки чесън....и пуснах пасатора до момент,в който всичко придоби идеална,гладка конститенция,накрая и добавих и малко останало ми обезсолено сирене...и разбърках.

Това е всичко!
Опитайте,няма да съжалявате...от това количество продукти се получиха около 2 1/2 бурканчета айвар.

пп.Следващия път съм решила,че ще си сваря и 3-4 моркова,и ще добавя едно бурканче малко/старите от лютеница/изварено доматено,истинско пюре без семки.....и ще си направя истинска ,при това домашна лютеница.
Ако и вие решите да направите нещо такова,то може да си купите по ваш избор едно бурканче доматена пюре/гледайте да не е китайско,да не налапате някой коронавирус/
:))

Да Ви е сладко! :))





Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mileidi46 - Звучи ми вкусно и бих го направила, ...
31.01.2020 17:53
Звучи ми вкусно и бих го направила,но тук зеленчуците нямат нямат вкус!!!:))
цитирай
2. hloris - mileidi46
31.01.2020 18:43
не зная къде си,но искам да ти споделя,че наистина вкусът с купешки зеленчуци се получава както ти казваш...блудкав и безвкусен...преди 2 години в края на есента се подлъгах да си направя домашно кьопоолу с гръцки чушки,които на външен вид бяха върхът...големи,месести,но...вкусът наистина не стана както става с родно производство домашни чушки...даже и още имам от него няколко бурканчета.

На моя син лекарите са му препоръчали да яде по възможност екологично чиста храна,и аз поне се старая в градинката ми,която не е голяма,да си произвеждам такива...много си почивам,и тази работа много ме разтоварва и зарежда...досегът със земята,особено когато съм емоционално пренапрегната...успокоява ме и ме тонизира,а,и не на последно място поддържаме някаква си спортна форма
цитирай
3. mt46 - Поздрав!
31.01.2020 20:18
Ще почерпиш ли?... :)
цитирай
4. hloris - Поздрав от наше село на ваше такова! :)
31.01.2020 22:20
Черпя,разбира се,айвар с пържени картофки...без бира,защото гърлото сдира! :)

Така се получава,когато болен се лекуваш...с половин кутия сладолед

При теб как са цветята?!?
Навярно са цъфнали вече кокичетата,а на мен са се показали едва-едва и зюмбюли и лалета,но ще стяга яко след няколко дни...ще вали дългоочаквания сняг...а дано натрупа този път! :)
А аз до тогава да оздравея
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2227588
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17938
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930