Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2017 00:36 - Вино от салвия при умора
Автор: hloris Категория: Рецепти   
Прочетен: 1349 Коментари: 8 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За една проста и природосъобразна рецепта при умора четете ТУК


Тагове:   вино,   умора,   полза,   салвия,


Гласувай:
7



1. paciencia - Благодаря, Хлори!
31.05.2017 07:44
Май от това имам нужда, ще опитам рецептата.
Лек и ведър ден ти желая!
цитирай
2. vesever - Ха така! Вечерите имам нужда от н...
31.05.2017 09:52
Ха така! Вечерите имам нужда от нещо, да мога да "светна", когато бачкам до късно, а ми се спи...
Ще взема да пробвам.
Преди време пиех един японски чай, на листенца, много ароматен, и светвах направо, успявах да съм бодра до много късно...
цитирай
3. hloris - Аз също,макар че времето примамливо шепти "бира,бира,време е за студена бира"
31.05.2017 15:01
paciencia написа:
Май от това имам нужда, ще опитам рецептата.
Лек и ведър ден ти желая!


Аз от миналата година се сдобих със салвия,та още съм в процес на разучаването и,в смисъл за какво се прилага като билка...опознавам я.
Ще я направя определено,защото за първи път чувам за винен извлек ..не воден или спиртен извлек,но като се има в предвид количествата мисля,че няма да навреди в никакъв случай.
цитирай
4. hloris - Ами така я...няма само да бачкаме,и да тичаме като луди по работа...
31.05.2017 15:11
vesever написа:
Ха така! Вечерите имам нужда от нещо, да мога да "светна", когато бачкам до късно, а ми се спи...
Ще взема да пробвам.
Преди време пиех един японски чай, на листенца, много ароматен, и светвах направо, успявах да съм бодра до много късно...


Относно японския чай ти препоръчвам чая матча,той точно е за това,действа страшно ободряващо...аз не бях пила такова чудо на природата,но имахме гости в дожото,Криси Прахова ни запозна с ритуала "чаена церемония" такъв,какъвто се е практикувал в Япония от време оно...той е доста скъпичък,но много хора,хора на умствения труд,каквато си ти,го предпочитат пред кафето....
щракни на гугъла чай матча,и ще видиш,откриеш доста интересни неща за него...а пък как се бере...цяло изкуство са превърнали от него...прочети си,ако ти е забавно.
цитирай
5. vesever - Ще го потърся този чай матча, не го ...
31.05.2017 17:41
Ще го потърся този чай матча, не го бях чувала.
Инак аз пия кафе с мляко, защото ако пия чисто кафе, пощръклявам :))
Но чаят ще е добър вариант за мен...
Нормалното вино пък ме хваща от 1 чаша...това от салвия ще видим как ще действа, знае ли човек. Много съм капризна, няма угодия ! :))
Успехи, Тони!
цитирай
6. hloris - Веси,
31.05.2017 18:25
това си е един вид зелен чай,но при отглеждането му,както и при брането му,се спазва някаква си много странна технология...само от връхчетата на зеления чай се добива,които пък се берат само от момичета само сутрин,ръчно се стрива на прах...
Вкусът му е...не е вкус на обикновен чай,има вкус на...трева,свеж вкус на трева...
не можеш да го сбъркаш,дори да го пиеш със затворени очи.

А,не зная дали може да се пие с прясно мляко,както пък правят англичаните...
мисля,че може,защо пък не-въпрос на вкусови предпочитания.
Опитай...и докладвай резултата тук...дали ти е харесал.
цитирай
7. hloris - Благодаря,Веси,
31.05.2017 18:50
дано успея в това,което обмислям много дълго време.
И дано не сгреша с тази стъпка,която предприемам.
Но по-добре действие,отколкото бездействие.
цитирай
8. vesever - Обичам да експериментирам, все ...
31.05.2017 21:41
Обичам да експериментирам, все нещо ще се получи...
:)
Така е, действието винаги дава шанс за успех!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2230566
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17941
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930