Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2016 12:06 - Плодова салата в купа от пъпеш
Автор: hloris Категория: Рецепти   
Прочетен: 1587 Коментари: 11 Гласове:
8

Последна промяна: 26.06.2016 18:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image


Продукти:
1 пъпеш
1 праскова
няколко кайсии
2 нектарини
шепа малини
1 круша
1 портокал
2 суп.л. ром
2 суп.л. течен мед
3 суп.л. начукани орехови ядки
шоколад /по желание/

Приготвяне:
Измивате хубаво пъпеша и го разрязвате на две.
Изчиствате от семките и го издълбавате около 2 см...
Издълбаната част нарязвате на кубчета.
В къщи обикновено го изяждаме.
Измитите и нарязани на парченца плодове/кайсиите на половинки/ги изсипвате в така приготвената пъпешова "купа"...
Поръсвате с рома,меда и начупените орехови ядки.
Завършвате с шоколада,който с картофобелачката настъргвате отгоре на лентички.


Оставяте в хладилника за една нощ да отлежи.
Ароматите на плодовете се смесват по този начин
Покрийте с домакинско фолио за времето в престоя в хладилника.
Сервирате на следващия ден.


пп.За устойчивост на нашата плодова пъпешова "купа",то с остър нож леко отрязвате дъното на нашата пъпешова "купа" хоризонтално.
Започнете оттам преди пълненето.
Портокалът задължително го разрежете на две,и после на шайбички.
Може да гарнирате и с топки сладолед при самото му поднасяне...
Изобщо гарнирате така,както ви работи въображението в момента...може да добавите и пурички,целувки,бисквитки...както при мелбите.

Разкош ви казвам...страхотна плодова салата.
Това е.
Да Ви е сладко! :)





Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - нее моогаа да те траяя, хлоо..
26.06.2016 13:31
кът станеш такаава една ..добраа..
да идваам ли на гости?
блазе ти за градината...
макар ,че съм ..мързелива..
цитирай
2. hloris - Юлия,
26.06.2016 13:45
ами не ме трай...Теди ми е толкова добричък,че няма как майка му да не му угажда...а пък и на самата мен си угаждам!
Аз пък страхотно си релаксирам в градината,като си сложа слушалките на ушите,хем приятно,хем полезно...слушам си музика,и изключвам за външния свят:))
А пък и в къщи обожаваме плодовете под всякаква форма.
Ядат се в промишлени количества---и лете,и зима-
неотменна част от менюто.

Градината ми не е голяма,ала съм на път да се превърна в професионален градинар...хоби ми е-
страст и тръпка...две в едно.

цитирай
3. paciencia - Благодаря, Хлори!
26.06.2016 13:51
Плодовата салата от тебе, музиката от Ани, май вече нищо не ми липсва:)
Хубаво лято ти желая, без повече изгаряния! Завиждам за градината.

цитирай
4. paciencia - Я да те поздравя с малко музика, нали ...
26.06.2016 14:03
Я да те поздравя с малко музика, нали си падаш по испанския:)
https://www.youtube.com/watch?v=X05T3FmRzZ0
цитирай
5. hloris - Благодаря ти,Вася!
26.06.2016 14:07
Удоволствието е изцяло мое в случая.
Имах малко проблеми по поливната инсталация тази пролет,та при първото поливане така се унесох/обожавам и водата/,че взех,че изгорях.

Градината ми е не е голяма,но имам почти всичко в нея,да не се изхвърля,че може би всичко...място хем за релакс и отмора,хем за поддържане на оптимална физическа форма.

Опитай рецептата...няма да съжаляваш! :)

Слънчево и хубаво лято и на теб!
Аз пък нали знаеш за какво ти завиждам...за Испания...
ммммм...там какви разкошни градини и зеленина има...все едно си в приказка! :)
цитирай
6. hloris - Благодаря ти с ръка на сърцето...трогна ме! :)
26.06.2016 14:16
paciencia написа:
Я да те поздравя с малко музика, нали си падаш по испанския:)
https://www.youtube/watch?v=X05T3FmRzZ0


Отивам да си прослушам поздрава,а испанския,испанския зимата,когато има повече свободно време!
пп.И испанските мачовци си ги бива,нали ?! :)
цитирай
7. paciencia - Ех, тиииии:)))))
26.06.2016 14:27
Ех, тиииии:)))))
цитирай
8. hloris - С една дума...непоправима! ;)))
26.06.2016 14:38
paciencia написа:
Ех, тиииии:)))))


Ама нали съм си светличка,то противоположното ме привлича като магнит!
Това в рамките на шегата!

Важното е един мъж да е свестен и разбран-
все пак не сме на 15 години да гледаме само външността.
Но мургавите мъже обикновено ме привличат ...
слабост от време оно,когато прякорът ми беше "Джокондата"....
заради постоянната, лека усмивка.
И сега съм засмяна,като пиша тези редове...абе хлапачката още живее в мен.
Факт.
цитирай
9. paciencia - Тази немирна хлапачка:)))
27.06.2016 00:59
hloris написа:
paciencia написа:
Ех, тиииии:)))))


Ама нали съм си светличка,то противоположното ме привлича като магнит!
Това в рамките на шегата!

Важното е един мъж да е свестен и разбран-
все пак не сме на 15 години да гледаме само външността.
Но мургавите мъже обикновено ме привличат ...
слабост от време оно,когато прякорът ми беше "Джокондата"....
заради постоянната, лека усмивка.
И сега съм засмяна,като пиша тези редове...абе хлапачката още живее в мен.
Факт.

Нека вечно да живее в теб! Иначе съм съгласна за чара на мургавите мъже:) Малеееей, в грях ме вкара, за мъже да говоря:))))
Лека нощ от мен!
цитирай
10. katara - https://youtu.be/bHgyqNe6D3w
27.06.2016 08:11
Xлoo:)
айде да учим заедно испански
аз съм мн. бърза с..езиците
Unidos означава обединени
поздрав, хлапачки ,с вас съм !!

„ Клуба на хлапачките “
стара риба неемаааа
хехх хехехе
цитирай
11. hloris - Юлия,я не моем да се мерим с тебе нито като бързина,нито като изказ на мисълта-
27.06.2016 10:25
[zquote=katara] Xлoo:)
айде да учим заедно испански
аз съм мн. бърза с..езиците
Unidos означава обединени
поздрав, хлапачки ,с вас съм !!

Имам по-добра идея...и в това може да ни помогне Вася...
а па що не можем и сами...
гепваме си,забърсваме си по един испанец,и го учим в движение...
хем приятно,хем полезно...и адреналин да има малко.

"Клуба на хлапачките"
Хареса ми...отваряме го още днес...възрастови ограничения няма...
заповядайте всички хлапачки по душа! :)))

„ Клуба на хлапачките “
стара риба неемаааа
хехх хехехе
[/quote]
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2197803
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031