Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2014 20:35 - Как мислите,БЪЛГАРИ?
Автор: hloris Категория: Политика   
Прочетен: 3741 Коментари: 24 Гласове:
15

Последна промяна: 06.05.2014 23:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 




Мисля си,че това е единствената кауза,около която трябва да се обединим,която е достойна да загърбим всякакви политически,етнически и религиозни наши
предразсъдъци,кауза,която да ни послужи за Обединител!
Слушайте,БЪЛГАРИ,и си помислете за кои хора ще гласувате на предстоящите евроизбори,защото заради тях,
нашите деца,трябва да изпратим там наистина най-достойните българи от предложените ни в евролистата.

Само и Единствено заради Тях си струва!
Мислете и гласувайте българи,а не по празници само
да ядете,пиете,и да псувате тези,които сами сте
избрали...


           ДЕЦАТА-НАШЕТО БЪДЕЩЕ!


пп. Аз направих своя избор,а Вие?!







Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumyn - ъъъъъъъъъъъъх
04.05.2014 22:22
ели, повдигаш един от болните въпроси!
когато не отида да гласувам , това автоматично означава , че съм съгласна с мнението на мнозинството отишли да гласуват!
а като отида да гласувам ми се налага да гласувам или за по-малкото зло или да пусна невалидна бюлетина!
дилемата е голяма нали?
уморих се да гласувам за по малкото зло!
надявах се от протестите да се роди една партия . а то какво се получи - разроиха се разляха се....
и пак нямам избор или трябва да се съглася с мнението на мнозинството или да го подкрепя :(
ако гласувам за някоя от новопоявилите се партиики просто гласът ми ще потъне защото те нямат шанс :(
цитирай
2. dinkov - Динков
04.05.2014 22:41
трябва да има задължително гласуване, но това става с промяна на Изборния кодекс, а ти е пределно ясно, че тези които имат възможност да гласуват промяната няма да го направят, защото тях не ги интересува България, а единствено да се запази статуквото. Това устройва лично тях, а хората, абе какви хора, ние за тях сме само електорат. А иначе не гласуването е също израз на гражданска позиция, ако не гласуваш съзнателно.
Ицко
цитирай
3. hloris - 1.rumyn
04.05.2014 23:06
Руми,имаш право,но знаеш ли защо се получава така на практика,защото целият изборен кодекс трябва да се обърне с хастара навън,да се прекрои и ушие нов,ето там е
Истината...
Сега можем да направим само едно,а то е да помислим добре,и да изберем по-малкото зло,защото иначе ставаме неволни съучастници в престъпленията,които крие и носи със себе си голямото Зло.
Поне така мисля.
Нещата ще се променят,когато се въведе мажоритарният вот на гласуване може би,защото е крайно време да започнем да гласуваме за отделни личности,а не за партии,зад които обикновено стоят нечии икономически интереси.
Благодаря ти за коментара...доста трезв и реален поглед в/у нещата в настоящия момент.
цитирай
4. hloris - 3.dinkov
04.05.2014 23:15
Напълно съм съгласна с теб.
Да,пределно ми е ясно,че те няма да го направят,затова може би трябва да се проведе референдум по този въпрос,за промяна на изборния кодекс...
Та коя маймуна ще отреже сама клона,на която седи и вири червения си задник?!
Естествено,че никоя.
Може би трябва да се учреди някаква партия на гражданското общество в България,както и да се премахне прословутата 4% граница за влизане в парламента, а защо не да се въведе и мажоритарния стил на гласуване...
Има доста варианти,върху които може да се помисли...
поне според мен.
Но не се ли барне Изборният Кодекс,то всичко останало проформа просто е някакъв блед и слаб козметичен ремонт в политиката,маскиращ истинската проблематика,която устройва само и единствено тези,които са парламентарно представени.

И
цитирай
5. rumyn - ех ели....
05.05.2014 00:25
по време на протестите два месеца живях в компа.
като казах че трябва протестиращите да си излъчат лидер...
познай какво ми отговориха? - ние всички сме лидери :(
като се опитах да им обясня че им е нужен троянски кон за да се постигне промяна ми хакнаха компа :(
като се опитах да им обясня защо е нужно да са задължителни изборите , направо ме обявиха за мръднала :(
но само при задължителни избори , като форма на протест пуснатата празна/нереална бланка ще се отчете като не съгласеи :)
а сега който не отива до урната си мисли че протестира, а реално той се съгласява с мнението на мнозинството!реално той е съгласен всички останали да решават вместо него как и кой да го управлява.
точно на това че повечето ни сънародници не са наясно че не отиването да гласуват не е протест а съгласие на това разчитат бившите комунисти сега пребоядисани във всички цветове на дъгата. от българия комунизма никога не си е отивал, просто разграбиха и унищожиха държавата със закон :)
цитирай
6. rumyn - ели, неискам да те отчайвам, но...
05.05.2014 00:43
/Нещата ще се променят,когато се въведе мажоритарният вот на гласуване може би/
думата може би не означавали - никога ?:)
докато не излязат на политическата сцена нови лица онези които се родиха след промяната нищо няма да се промени! очакват ни поне още 5-10 години докато станат на прилична възраст че да могат да се кандидатират за управници...
защо мисля тъка ли? ами те не са обременени от спомена за миналото и те наистина искат промяна!
те организираха протестите това лято. само дето баки и дядковци се намесиха с пари и всичко пропадна :(
цитирай
7. rumyn - Динков ,трябва да има задължително гласуване, но това става с промяна на Изборния кодекс
05.05.2014 01:11
и аз съм на същото мнение , но протестиращите ме обявиха за - дърта комунистка :)
като им го казах
а дори не пожелаха да ме изслушат защо е нужно да е тъка :(
просто казаха - това беше през комунизма а ние не искаме комунизъм.
аз не съм от хората които се опитват да наливат от пусто в празно, и за това - онемях, гледах как ги покваряват , душата ми крещеше , но не можех да направя нищо. казах на хлапето дето все влизаше в кадър - ако не вземете решение какво и как да го направите хората ще се уморят и ще се приберат а правителството на това разчита! и тъка и стана. вече като се виждам с това хлапе ,никога не отварям темата и него го боли че видя как всичко се срина точно както аз му го описах. в този единствен на темата разговор той каза- те не искат да се вслушат в никого. аз казах - а знаят ли какво искат? и това беше края на двумесечното ми бодърстване пред компа.....
българите още не сме дорасли за да си направим промяната, за съжаление :(
цитирай
8. rumyn - http://izbori.blitz.bg/predictions/264631/%D0%90%D0%BB%D1%84%D0%B0-%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%8A%D1%80%D1%87-%D0%9F%D0%BE-%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%BE-%D0%BE%D1%82
05.05.2014 01:44
"Алфа рисърч": По-малко от 2% разлика между БСП и ГЕРБ
а ето ви и третата партия , онази която все влиза в коялиция за да не се провалят изборите :)
ДПС заема устойчиво третото място (6.2%),
о и гадния сидеров май ще духа супата този мандат :)
През април Атака излиза от най-ниската си точка на подкрепа и достига до 2.5%.
В резултат – разпределяне на евродепутатските места единствено между ГЕРБ, БСП и ДПС. :)
какво да кажа по вече от това което казват в този сайт?
няма да има промяна! 33,9% българи са съгласни с каквото реши мнозинството!
цитирай
9. borko83 - Задължително гласуване могат да ...
05.05.2014 09:53
Задължително гласуване могат да желаят само заблудени граждани или идейни импотенти. Какво променя задължителното гласуване, когато самата система е порочна и няма много общо с демокрацията? Поддържа системата и удължава беззаконието. Не това е лека за болното ни общество.
цитирай
10. hloris - 9.borko83
05.05.2014 10:28
Някакви конструктивни идеи,за да се промени това?!
А кой е лека за болното ни общество според теб?
Ще ми бъде интересно да чуя твоята гледна точка.

И отричането и едното голо критикарство няма да ни доведе до така
желаната промяна от всички нас.



цитирай
11. reptiloid - Много трябва да се мисли, наистина.
05.05.2014 13:19
цитирай
12. rumyn - ъх, преди половин година го изго...
05.05.2014 18:46
ъх, преди половин година го изговорих във феиса на страничата на протестиращите сега ще го изговоря отново:( мисля че отново ще хвърля думите си на вятъра, но понеже borko83 се опитва да ме убеди че съм заблудена , нека се опитам да се защитя!
в един от предните си коментари обясних какъв е ефекта от не гласуването, за това няма да се повтарям!
нека погледнем една "не демократична" държава- люксембург. те заблудени ли са че имат задължително гласуване? или са идейни импотенти че не се противопоставят на задължителното гласуване? или им липсва демокрация? или при тях цари безаконие? кое не им е наред в тази "западнала" държава люксембург? където е част от централата на европейския съюз? тази "объркана " държава люксембург и белгия са създателите на идеята - европейски съюз.
да ти кажа ли какво не им е наред на тях? минималната заплата е 1800 мисля евро и това е за миячката на чинии в ресторанта, дето само ги реди в миялна машина :) смятай другите с кави заплати са :) да не можем да се мерим с тях " заблудените" , но можем да се запитаме защо тези" заблудени " от много години гласуват задължително? и да се запитаме къде ние бъркаме че не само не успяваме да се придвижим към тях, а даже с годините се отдалечаваме от техния стандарт.
п.п.
всяка дума в кавички е сложена тъка за да е ясно че аз не мисля това а противоположното и значение.
цитирай
13. rumyn - http://www.duma.bg/node/67405
05.05.2014 19:14
Никой не го казва в прав текст, но се подразбира, че крехкият баланс между общностите би могъл да бъде застрашен при доброволен вот

В ЕС задължително гласуват също в Кипър, Люксембург и Гърция. В Белгия, Люксембург и Кипър избирателната активност обикновено надхвърля 90%, докато в Гърция остава около 75%.

Смята се, че ако задължителното гласуване бъде премахнато, най-много ще пострадат националистическите и крайнодесни партии, като фламандската Вламс Беланг (фламандски интерес). Най-вероятно е представители на техния електорат да не си направят труда да отидат до изборните бюра, ако вотът не беше задължителен.

Белгийците имат право и да гласуват с "бяла" бюлетина - било защото не знаят за кого, било в знак на протест срещу задължителното гласуване. Сравнително голям процент - 7.5% през 2007 г. - гласуват с бели бюлетини. Ако задължителното гласуване бъде премахнато, белите бюлетини ще са 2%, твърдят политолози.

Все пак трябва да се има предвид, че задължителното гласуване ще засили позициите на различните националисти, ако бъдат достатъчно интелигентни да се обединят. Но ако продължат да враждуват помежду си, тяхната относителна тежест няма да е проблем.
Никой не бива да се страхува от мнението на хората, включително на тези, които не знаят за кого да гласуват. Толкова по-зле, ако те продадат това свещено право на българския политически битак. Белгия може да има много кусури, но тук такива неща са немислими.

а челия текст е в линка :)
цитирай
14. rumyn - съжелявам за лошия превод:( а оригинала е тук - http://www.theguardian.com/politics/2005/jul/04/voterapathy.uk
05.05.2014 19:31
Белгия

Белгия е най-старият съществуващ задължителна система за гласуване , въведени през 1892 г. за мъжете и 1949 за жените. Хората на възраст 18 и повече години , които не гласуват са изправени умерен глоба или , ако те не успеят да гласуват в най-малко четири избори , те могат да загубят правото на глас в продължение на 10 години. Негласуващите също са изправени пред трудности да си намерят работа в публичния сектор

Австралия

Австралийците , заведени в системата на задължително присъствие в изборите през 1924 г. . Избирателите са длъжни да присъстват на избирателната секция , но може да напусне без да се гласува след тиктака имената им на разстояние . Стаи за участниците са изправени пред глоби от AU $ 20 - $ AU50 (около £ 9 - £ 21) и е възможно лишаване от свобода , ако те отказват да плащат глоби ( като наказание за неизпълнение на задължението да плати , а не за да не гласуват ) . В една нация, изградена върху имиграцията , австралийски поддръжници на системата казват задължителното гласуване е символ на интеграцията на новопристигналите в австралийския начин на правене на нещата .

Боливия

През 1952 г. , Боливия започна да дава на избирателите карта, за да докаже участието им в изборите . Ако избирателите не могат да покажат тази карта доказване на гласуване по време на трите месеца след изборите, те могат да бъдат предотвратени от изготвянето им заплата от банката.

В Гърция , а не гласуването го прави трудно за гражданите да получават нов паспорт или шофьорска книжка . Все още няма официални санкции в Мексико или Италия, но там са социални или произволни санкции. В Италия , последните се наричат ​​" безвредни санкции" , което го прави трудно да се получи почивен място за едно дете , например. В Сингапур , негласуващите са извадени от избирателните списъци , докато те да кандидатства отново , като предоставя причина за своето въздържане . В Перу , избирателите трябва да носят щампован карта за гласуване в продължение на няколко месеца след изборите , за да получи някои услуги и стоки.

И двете Венецуела и Холандия изоставена задължително гласуване. На последните избори в която холандците са задължени да гласуват беше през 1967 година. Избирателната активност в последващата национална анкета е намалял с около 20%. Венецуела видя спад в посещаемостта от 30 %, след като принуда отстраняването им в сила , през 1993 г.

Пълен списък на страните с задължителното гласуване

Австрия
Аржентина
Австралия
Белгия
Боливия
Бразилия
Чили
Costa Rica
Кипър
Доминиканската република
Еквадор
Египет
Фиджи
Франция (само сенат )
Габон
Гърция
Гватемала
Хондурас
Италия
Лихтенщайн

Люксембург
Мексико
Науру
Парагвай
Перу
Филипини
Сингапур
Швейцария ( Шафхаузен )
Тайланд
Турция
Уругвай
цитирай
15. rumyn - а ето и не мои думи за гласуването :)
05.05.2014 19:38
Демократично или недемократично?
С други думи: право или задължение е гласуването на избори? На мен тези въпроси не са ми толкова предварително ясни, колкото на Лютви Местан. При обсъждането на предложение за въвеждането на задължително гласуване преди президентските избори през миналата година Местан заяви, че това е опит за превръщането на конституционно право в задължение и тъй като подходът за превръщането на правата в задължения е неправилен, ДПС няма да го подкрепи.
Ако обаче човек се замисли по въпроса малко повече от пет минути, това започва да му изглежда само прекалено добре аранжирани думи. То и задължението да вървя по тротоара, а не по средата на уличния трафик, ограничава правата ми, но има смисъл. Затова сега ще се опитам да докажа на Лютви Местан, че задължителното гласуване е толкова демократично, колкото и задължителното плащане на данъци. Нещо повече: то е абсолютно точно толкова демократично.


Да преговорим какво представлява държавата. Тя не започва с “картинки в твоем букваре”, а с готовността на едни хора да сключат договор помежду си за създаването на институции. Договорът се нарича обществен, институциите се наричат държава. Хората правят това по една много основателна човешка причина - да запазят достойнството си. Най-простият пример: един човек убива друг човек при положение, в което няма държава. За да въздадат справедливост, братята на убития убиват убиеца. Което ги превръща в убийци, тоест отнема от достойнството им. Освен в грешници ги превръща и в потенциална жертва на бащата на убития убиец, който от своя страна също се чувства задължен да наказва. Тоест още един човек е на път да стане убиец. Много убийци, много трупове. Затова тези хора сключват обществен договор и така създават институции, които трябва да свършат цялата тая справедлива, но кървава работа.

откраднах си ги от тук:
http://www.temanews.com/index.php?p=tema&iid=9&aid=34
цитирай
16. rumyn - ето ви и още едно мнене на темата...
05.05.2014 19:47
Живеем по договор, подписан от малцина
Нека го кажем без увъртане: задължителното гласуване е толкова демократично, колкото и задължителното плащане на данъци. Нещо повече: то е абсолютно точно толкова демократично. Да преговорим какво представлява държавата. Тя не започва с „картинком в твоем букваре”, а с готовността на едни хора да сключат договор помежду си за създаването на институции. Договорът се нарича обществен, институциите се наричат държава. Едната страна на този договор са гражданите, те плащат данъци, с които се издържат институциите, които са пък другата страна на договора. От своя страна институциите се задължават да работят за гражданите.

Правата и задълженията съвсем не са двата края на една тояга, както се опитват да ни обяснят. Те са кръг: правата раждат задължения и обратно. Гласуването е гражданско задължение, защото гласуването е подписването на договора, който прави институциите легитимни. За да е законен един договор, той трябва да е подписан. Подписването на договора е задължение. Правото да гласуваме произтича от това задължение и то е право в смисъла на това, че не може да ни бъде отнето, тъй като произтича от първичното ни гражданско задължение. Тоест, ние имаме правото да гласуваме, защото никой не бива да ни пречи да изпълним задължението си.
:)
и товаа си го откраднах :) от тук :
http://reduta.bg/v2/article/%D0%B6%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%B5%D0%BC-%D0%BF%D0%BE-%D0%B4%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%B0%D0%BD-%D0%BE%D1%82-%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%86%D0%B8%D0%BD%D0%B0
цитирай
17. getmans1 - rumyn -STOP за малко, да се вместя и аз :)))
06.05.2014 22:12
Тези избори имат по-голямо вътрешно значение в момента отколкото Европейско а и от досегашното ни участие в Европарламента аз имам чувството че ще си избираме статисти за голяма филмова кооппродукция, за съжаление.
А определено две от партиите нямат интерес от масовост и повсякакъв начин правят нещата да изглеждат отвратителни, а тия на които се надяваме, те са просто „в гъбите“.
Само ГЕРБ може да постигне някакъв резултат и то при положение че устиска на „огъня на Опорните Точки“
цитирай
18. nikikm - Хлорис,
06.05.2014 23:19
Цитат:.."Мисля си,че това е единствената клауза,около която трябва да се обединим,която е достойна да загърбим всякакви политически,етнически и религиозни наши предразсъдъци,клауза,която да ни послужи за Обединител!"..

Може би последната думичка би трябвало да бъде Обединение,но не е фатално!Като и "единствената клауза",може би ще е по добре да бъде кауза!Това са само технически проблеми,идеята е не нова,но актуална и чудесна!

Колкото до моята задочна приятелка rumyn,тук влиза в пряк досег с моя нос!Имам впредвид,че когато иска да ме удари по носа,за което и признавам правата,...но те свършват там,където започва моят нос! Та,това са и правата! Руми,задължителното гласуване носи пари,денги и мъни на най-големите врагове на народа-партиите!Те за това искат задължително гласуване,а ти не се оставяй да те будалкат. Гласуването в същност, в повечето Конституции е ПРАВО! Понимайш?! ПРАВО!!! Правото си е право и априори не може да бъде задължително,та забрави за тоя черен тоталитаристки /фашистки/ подход! А и по принцип всяко задължение е нарушаване на СВОБОДА! ЗАДЪЛЖЕНИЯТА от Бог са свещени и не тежат,нито вредят,НО задълженията вменени от хора вонят на корупция,личен интерес,властолюбие и са вредни колкото искаш! Разбра ли ме,Руми? Откажи се от тази нечовешка позиция,макар и в определени моменти да изглежда другояче! Не ми се сърди,защото съм с най-добри чувства!









цитирай
19. rumyn - nikikm
07.05.2014 06:28
в никой случай не бих се разсърдила!
та нали в приятелският спор се намира правилния , позитивния, подходящия вариянт , който ни е нужен за целия народ!
ако няма , както го наричат в пърламента - ,дебат на дадена натежала от проблеми тема как за да се доближа до твоето мнение и ти към моето?
съгласна съм че не е нужно сляпо да копираме нечй модел на каквото и да е, в случая на правене на избори. но както усещам и ти като мен искаш да има промяна в тази нашата българия. е аз мисля , че щом не сме на нож въпреки че сме на различни позиции току що поставихме някакво начало на промяна :)
а това за мен е огромна стъпка към бъдеща промяна. въпроса е мнозинството- народа ни дали би искал да се впусне в такъв дебат какво , как и кога да се случи за да се постигне промяна. и от къде да се започне за да се постигне тъка че да не успеят да купят мнението на народа и да го принудят да отстъпи от позицията си да настоява за промяна.
п.п. не съм се опитвала да докосна па макар и виртуално ничии нос :)
по скоро подстекателство към дебат са думите ми! и съм доволна че се получи!
благодаря ти!
надявам се и други да изкажат мнение...
цитирай
20. rumyn - nikikm
07.05.2014 07:44
мислейки, ровя си по чуждите блогове... чета си аз и все за твоите дими мисля....
май стигнах до нещо което мога да нарека компромис :)
и понеже не обичам да се повтарям , нека ти сложа линк?

http://minevv.blog.bg/politika/2014/04/28/plateni-li-sa.1260473#last_comment
25. rumyn - това е въпроса на автора на поста!
07:29
тук е написан компромиса от моя страна на темата. дали е приемлив? дали е осъществим? дали ще се постигне идеята или народа пак ще си пие ракията в къщи вместо да излезе да покаже че е недоволен?
да вземем да поискаме анкета : ако има протестна бюлетина колко хора юе идат да я пуснат!
цитирай
21. nikikm - Та,да приключим!
07.05.2014 14:37
Руми,остави това клише,че хората си пият ракията или ходят за гъби и пр.Народът не е прост!Всеки,който гласува,участва в театъра наречен демокрация,участва в игрите на тези,които го погубват!Мислиш,че се брои вярно?Нищо по-невярно!Огромни фалшификации,повече от милион гласове фантоми,купувания вкл.участъци-фантоми,но с комисии и бюлетини!Писаха преди време за това. Та, дали чичко ти Сталин или някои казват,че Чърчил,един от двамата,не напразно е казал:"Ако изборите решаваха нещо,щяха да ги забранят!"Но на тях са им необходими,най-малкото,за да кажат:"Тези, вие ги избрахте!",макар те, да са тяхна разновидност!Не си ли наясно,че НАРОДЪТ НЯМА ИЗБОР!ИЗБОРЪТ Е ФИКТИВЕН! Предлагат ти различно оцветени въженца за самообесване!По-ясен не мога да бъда.
цитирай
22. rumyn - nikikm
07.05.2014 16:25
за съжаление до болка си прав!
и ако са задължителни изборите , биха ли могли да добявчт не съществуващи гласове? ако се въведе - празна (протестна) бюлетина биха ли могли да си я прибавят към някоя партия? ако се приеме че над 50% от гласъвалите са гласували с протестна бюлетина се налага да паднат изборите- как биха променили тогава изявеното мнение на народа?
и да се върна на правото на гласуване- да правое за да не си помисли някой да забрани на друг да си даде гласът. но е и морално задължение, какво толкова следкато 39% отказват да изпълнят моралното си задължение според мен се налага да се промени не в моралмо а в законово! ми дай да си пресичам пеш по диагонал какво толкова никой няма да ме глоби и всички ще ме чакат да се изтътрузя от единия до отсрещния ъгъл. а може по средата да стрещна някоя дружка и да си поприказвам! така ми е кеф! я ми кажи ако ти го спретна това ми право да си пресичам където си искам ти няма ли да скочиш от колата си и да ми вкараш един , бая здрав шамар, поне?
?????????????????????????????????????????????????????
цитирай
23. alchemist - 1. Западните народи
07.05.2014 23:14
са си заслужили добрият начин на живот, който водят. Няма да давам примери - всеки малко по-любопитен, ще намери. Който иска може да прочете "Тил Уленшпигел"...
2. В периода 1878 - 1989 г. сме били държава от втория свят, след 1989 г. от третия свят...
3. Вече четвърт век, за обикновените хора няма полза от политическото статукво. Редовно се организират кампании за прибиране на парите на хората.
4. Всяка партия или коалиция, напълно преднамерено заличава или оплюва, всичко или повечето неща постигнати от предходните т.е. няма приемственост. Редовно на 4 години се сменя маса чиновници, назначени от предходният кабинет и/или се правят някакви "гениални" назначения, пример - ДАНС и Д. Пеевски.
Просто не намирам за кого да гласувам в тези избори - почти всички са компрометирани и вонят. Може би, ще гласувам с бяла бюлетина или за някой независим.
цитирай
24. rumyn - alchemist
09.05.2014 08:59
и аз съм със същия проблем!
само дето осъзнавам че за независим в моето село- силистра гласът ми ще пропадне :(
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2229767
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17940
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930