Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2020 10:10 - ГЪРНЕ И ПОХЛУПАК
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 488 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Нека започна така, с това-
Една сутрин гърнето се събудило и изохкало на похлупака:

   -  Наистина вече ми писна от теб, да знаеш!Точно се напълня,прелея,искам да поема въздух с пълни гърди-и ти всеки път ми отнемаш правото на глас!

      Похлупакът се изхилил злорадо и казал:

  -  C est la vie, дете мое. Свободата на словото е измислена от идеалистите. Похлупаците, запушалките, тапите и капаците /все едно как ще ги наречеш/  са целия останал свят.

https://www.youtube.com/watch?v=ICZM6-Sj9H8

https://www.youtube.com/watch?v=TXWBZA2nKwU

автор А.ХТ. sekirata cekupama

И тук има двамка поне за мене, които са на всяко гърне похлупак .Няма значение кой пише от профилите им и как си разменят паролите, факт е ,че не се спират и то със разрешението на администрацията.

Защо сама се боря с тези двамката, защо Ви звучи като саморазправа?

Защото Вие не чувате молбите ми. Кой разрешава коментарите под постовете ми, след като аз съм ги забранила? Само аз си пускам най-много по един коментар допълващ поста ми. А сега Ви изобличавам. Коментарите ми бяха разрешени, паролата ми също невалидна и .т.н. ДОКОГА ДРАГИ, АДМИН?!

И децата разбраха кой ми пише от профила на apоstapostoloff. То бива безочие, но чак пък толкова...Още ще ни чука ПРИРОДАТА!








Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2445671
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031