Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2017 22:36 - Временен постинг
Автор: hloris Категория: Новини   
Прочетен: 231 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 07.07.2017 22:39


Искам да заявя на всеослушание,че от този ник ВИНАГИ е писала неговата собственичка.
Както и че същата не участва в никакви съюзи с никого тук.
Това за тези,които ги гони параноята.
И ще помоля,ако има какво да изясняват с някого,то да му пишат лс в неговия личен блог.
А не по този начин да бъда индиректно забърквана в някакви си истински,или измислени истории,от които си нямам и понятие.И не ме интересуват.
Аз съм соло тук.
И пиша за няколко човека,които ме четат тук,както и за няколко,които не са от блога.
Не участвам в никакви си съюзи,коалиции и заговори.
Явно някои хора или имат някакво си развинтено,болно въображение,или то вече е придобило някакво си болестно измерение.
Благодаря за вниманието.
пп.Постът ще бъде активен 24 часа и ще бъде деактивиран.
Просто не зная как да процедирам във въпросния случай,и затова пуснах това.
Всички лс,които са писани от този ник,ги е писал един-единствен човек,т.е. аз.Повтарям се,но дано прозвуча накрая убедително,защото просто ми ПИСНА!!
Това е.





Тагове:   Много,   сама,   Соло,   параноя,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - и не желая да бъда въвличана в никакви си вече излишни спорове и препирни тук...
07.07.2017 22:44
достатъчни са ми реалните ми ангажименти,които не са никак малко.
Седем месеца бях без нет,и си бях просто супер.
Кой какви ги е "творил" през това време,не зная,и не ме интересува.
Явно някои хора имат доста свободно време за разлика от мен.
Ще помоля да не се пишат никакви си коментари по темата,още по-малко от интриганти и блогови клюкарки.
За да не ги затворя.
Достатъчни са ми реалните простотии и дивотии.
Разчитам на вашето съзнание най-вече.

цитирай
2. hloris - И не желая никакви си гласувания...
07.07.2017 22:46
постът е временен.Просто наистина чашата на търпението ми преля да ме отъждествяват с кого ли не.
Не съм комбина с никого тук.
Тук съм да разменя по две приказки с определени хора...и толкоз.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2232338
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17942
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930