Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2015 18:31 - На вниманието на всички,включително и на Вашето,уважаеми модератори!!временен постинг
Автор: hloris Категория: Новини   
Прочетен: 818 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 21.02.2015 01:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Юлия,с никове mara886 и milady,нали ми опяваш като някой поп за мобилния ми телефон...Е,вече го имаш...Чакам да ми се обадиш,за да се убедиш,че нямам нищо общо с въпросното лице bryunetsnakovalnia10,
и след това нали знаеш какво следва?!

ПУБЛИЧНО ИЗВИНЕНИЕ ТУК,В БЛОГА!!


О,и съм посетена и от самият блог-бг...благодаря за вниманието,уважаеми модератори! :)
Това ли е политиката на този сайт?!
Бихте ли били така добри и вие да ми отговорите тук,публично,по повдигнатите от мен въпроси?!
Докога ще гледате и ще се правите,че нищо не става тук, в
този сайт?!
Докога ще позволявате на едно лице да си разиграва коня тук,все едно му е някаква бащиния,и да трови с присъствието си нормалните потребители тук?!


Докога?!


Чакам и от вас,уважаеми адмистратори,публичен отговор тук
относно въпросното лице?!
Или блогбг ще се превърне на някаква сценка,където ще се разиграва някаква жалка сапунка,по-лошо скалъпена и от турски сериал?!

 
А, и още нещо от мен,много лесно можете да установите кой кой е по въпросното IP.
Аз просто нямам какво да .крия в случая.







Тагове:   Юлия,   обсебена,   поп,   Гого,


Гласувай:
3



1. mara886 - Ти си Кавалерка ,хлори....
19.02.2015 18:38
Айде де ..чакам ,
знам ,че го помниш наизуст ;))
00491573 159 .. 69
цитирай
2. hloris - Не..не го зная,а и не аз се интересувам от теб:(((((
19.02.2015 19:11
не съм кавалерка,нито пък толерантна към простотиите ти...

Както и нямам излишно ойро да ти звъня,пък и нямам какво да си говоря с лице,страдащо от някаква обсебия,наречена Гого...

Не те познавам,и нямам намерение да те познавам,защото с подобен род "личности" нямам допирни точки,ама никакви.

цитирай
3. hloris - Юлия,
19.02.2015 19:21
най-неприятното същество,което си срещала?!

Радвам се за дадената оценка...:)
А ти си СРАМ и ПОЗОР за женския род,единственото ти развлечение да се занимаваш с блогърите тук?!?
Толкова ли си самотна,нещастна и отчаяна?!
Отговори си сама на този въпрос!!
Отговори на себе си,Юлия!
НАЙ-ВЕЧЕ И ПРЕДИ ВСИЧКО НА СЕБЕ СИ!
Ето само по това може да се съди за твоята "нормалност"

Жалка си....жалка откъдето и да се погледнеш:DD
А,и с колко те "ужили" въпросният господин,та все още не можеш да го забравиш?!
Аз нямам никаква вина в случая,че ти копнееш за внимание и любов,Юлия,вземи си я потърси в РЕАЛА.
А, и още нещо хем го мразиш въпросния господин,хем нонстоп ти присъства в постовете и го преоткриваш във всеки втори блогър...откриваш ли твоето противоречие тук?!?
цитирай
4. hloris - Хех,противоречивата Юлия:)
21.02.2015 01:12
В твойта объркана главица аз съм той,Гого,когото не щеш да виждаш,и същевременно ме каниш да ти се обадя първа на телефона....и нали аз съм той,за каква "кавалерка" говорим в случая....

Юлийо,Юлийо,загубила си си ума по въпросния господин...
Имаш ойро,имаш му адреса,ела и си изясни отношенията като един нормален,трезвомислещ човек...

Ебати тъпата,идиотска сапунка...направо лайняна откъдето и да я погледнеш ...вони
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2232324
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17942
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930