Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2014 16:37 - Eхооооо:)))
Автор: hloris Категория: Новини   
Прочетен: 460 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте,момичета и момчета:)
Как у вас дела?!
Аз си прекарах една страхотна ваканция в реала,и се чувствам прекрасно.
Благодаря на всички мои искрени приятели,които не са ме забравили,и които периодически са поглеждали в моето скромно,оставено на автопилот блогче.
Благодаря им от цялото си сърце и душа.
Просто реала на този етап ми е най-важен и не ми остава много време да пиша тук,но...не съм забравила виртуалните си приятели.
Добре съм,чувствам се прекрасно,и се надявам да ми остава за в бъдеще по малко време да драсвам по някой и друг ред от дъжд на вятър.
Животът,приятели,е прекрасен,още повече когато е реален,така че смятам да го живея именно там,пълен с емоции и адреналин.
Прекрасно лято Ви пожелавам,и нека да е цветно,горещо,и най-вече запомнящо се с незабравими спомени и преживявания.
Аз излизам в заслужена лятна отпуска най-вече.
Ще разпускам яко в реала...последвайте ме! :))

С много любов от мен за всички вас,
прегръщам ви топло всички вас приятели виртуално! :))



Тагове:   лято,   отпуска,   почивка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2230483
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17941
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930