Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2014 19:33 - Постинг-на...за Вашето внимание
Автор: hloris Категория: Новини   
Прочетен: 1377 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 30.05.2014 17:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
От моя блог да стоят настрана програмисти-хейтъри най-вече,и мъже-мъжки клюкарки,на които не им прави чест,че разнасят по мой адрес неверни неща.
 Присъствие на мъжки п***и/без извинение/ и ИНТРИГАНТИ 
най-вече не ща да им виждам никовете тук,при мен...
Блогът е широко поле за изява,така че надявам се ще намерят да правят и въртят мръсните си,уж правещите ги мъже,игрички в други блогове.
Винаги не съм разбирала  и съм се страхувала от подобни/ не мога да ги нарека мъже/ елементи.
Един от тях е и блогерът f873,за който не мога да разбера какъв интерес представлявам...Още по-малко никога не съм разбирала неговата склонност към определен модел на поведение,неща,които са присъщи предимно на жени като axlaxl,които обичат да се ровят в реалния живот на хората.
И специално държа да подчертая тук ПУБЛИЧНО за кой ли път,че не си търся мъж тук,по простата причина,че има достатъчно мъже около мен в реала.Друг е въпроса,че на този етап предпочитам да съм сама.Това е мое,осъзнато решение,което не желая да коментирам с никого тук,защото касае моя РЕАЛЕН живот.
Както и че не желая въпросният блогер да определя аз чия блогова тръпка съм,и изобщо дали съм такава,карайки ме да се чувствам като някакво лотарийно билетче от някаква меко казано шантава томбола.
Да си се облизват с неговият колега terca,щом толкова им допада,но...държа изрично да подчертая да бъда оставена и от двамата на спокойствие,както и от хора с подобен манталитет и поведение в уеб-пространството.
Никога не съм била хейтърка-няма и да стана.
Малко ми е късно да се уча на такива неща,особено в едно виртуално пространство,което има много малка стойност в моите очи.Защото истински важните неща за мен са именно в реала.
Благодаря на всички останали ХОРА,които срещнах тук,и които донякъде станаха съпричастни с моите проблеми,болки,тревоги и радости.
Благодаря им от цялото си сърце,защото те ми показаха какво означава топлота и човешко,искрено приятелство,и съпричастност.За мен те са истински,стойностни хора,защото от тях научих как се пазят и ценят доверие,човещина,и приятелство най-вече.
Това е.
За последно ще помоля всички хейтъри,програмисти,и изобщо хора с отрицателно излъчване да стоят настрана от този блог,от моето виртуално малко късче,от моя виртуален храм.
Тук са добре дошли хора с отворени,добронамерени намерения,хора,от които мога да науча наистина нещо полезно и важно за мен.
Просто нещата вече не са такива,каквито бяха,и той,моя уж приятел много добре го знае,затова аз искам публично да кажа "край"...край на нещо,което вече виждам,че безкрайно много ми вреди и ме натоварва,натоварва и двама ни.Просто е време да си дадем почивка един на друг,а бъдещето,бъдещето ще покаже доколко съм била права...
Това е.
Надявам се,че това е последния,обяснителен пост,който пиша тук.Сега и завинаги.
Защото от утре отварям нова страница в този блог.
И желая да запазя неговата чистота,нищо,че преди това ще се наложи и да го "поизцапам"собственоръчно.

Благодаря на всички мои искрени приятели,които въпреки случващото се,продължават да бъдат до мен,с мен,и най-вече да ми вярват.
И аз им вярвам,затова ще остана тук...за шепата хора,които ме обичат,вярват и продължават да ме четат.
Благодаря им с цялата си душа-искрено и от сърце!







Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. f873 - Лъжеш като дърта циганка, ! ...
13.05.2014 21:12
Лъжеш като дърта циганка,!



цитирай
2. hloris - 1.f873
01.06.2014 22:58
Моята истина не съвпада с Вашата,г-не!

Съжалявам,че нещата стигнаха до тук...
Не следя блога Ви,и нямам такова намерение и за в бъдеще.

пп.Котетата са прекрасни и без да са "сготвени с ориз"-живи,палави игриви:)
цитирай
3. hloris - Кажете ми как да се извиня на човек,
13.05.2015 18:45
който ме изкара убийца на сина ми на лс?!
И който ме преследва в продължение на две-три години,искайки да напусна това място.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2227770
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17938
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930