Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2014 19:23 - Game ower-временен 48-часов постинг
Автор: hloris Категория: Новини   
Прочетен: 1558 Коментари: 11 Гласове:
5

Последна промяна: 10.05.2014 16:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Върви по дяволите!!!
 Казах ти да ме оставиш на мира,и на спокойствие!
 Защо си мислиш,че си недосегаем,ти,който ровиш
 виртуално в моя реален живот?!
 Аз съм казала НИКОГА
                          НИКОГА
                            НИКОГА
     

             Аз съм направила своя верен избор!
             И съм на правилния път в правилната посока!
             Там,където е важно за мен-реала!



             Играта просто свърши-Game Over
             Играта загрубя,и не е игра,защото
             просто не се играе по правила...
             искам край,точка,край.


                        на чист български:
                              Всичко да свърши!
                              Край.
                              Точка.
                              без.....
                              просто точка.

пп.Моля всички да ме извинят,но когато ти налагат някакви си "правила" тук,от някой си,който не разбира от дума,които влият на реалния ти живот,то така се получава.
Затова винаги съм се стремяла да ги разграничавам.

Това е положението.Животът не е само цветя и рози,драги ми читатели.Животът си има и тъмна,обратна страна....
Повече няма да позволявам никой по никакъв начин да ме стресира,особено тук.Реала съм си го подредила перфектно за момента.
                            




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. axlaxl - знам за още един, който искаше да те ...
09.05.2014 20:26
знам за още един, който искаше да те съди и ти каза "ОК, няма да правя повече така", имам доста добра памет.
Пред този сериал, ДАЛАС ряпа да яде:)
Същите бози ги четох от теб и един друг бивш потребител...а да правиш едни и същи неща с различи хора...не е хубаво така!
Въображение нямам. Има факти! Даже се колебая, дали не са още двама за които знам, че искат да те съдят. Не, че могат, но биха....
Ти мъж ли си търсиш в блогбг? Аз май нещо не съм разбрала...мъж ще намериш, но човек не!
цитирай
2. hloris - 3.аxlaxl
09.05.2014 20:57
E,и....така беше-история е.
Сериал няма,съществува в нечии глави,както казах,които сглобяват от нищо нещо.
А,би ли била така добричка да ме светнеш кои други хора искат да ме съдят?!
Аз нямам тук врагове,освен ако някой не е хакер,прикрит при това.

Хаха,разсмя ме:))))
Какви мъже те гонят пък тебе по петите,особено в блога-та реални мъже бол около мен,просто е фрашкано с тях,та ще седна да се занимавам с виртуални такива.

О,да,мъже много,човеци малко-тук сме единодушни по въпроса.
Пълно единомислие.
Човеците са в реала...поне за мен.
Защото можеш да видиш очите на човек,и да видиш всичко в тях-
просто да се огледаш в нечии очи,и да прецениш кой какъв е...
твърдо за реалното общуване-тук е място за убиване на малко време....
и обогатяване,защото се пишат доста интересни неща.
Това е.
цитирай
3. axlaxl - Game Over знам какво е:)
09.05.2014 21:25
OWER GAME нямам идея...какво означава?
цитирай
4. hloris - О,да...
09.05.2014 21:45
когато писах заглавието,разговарях по GSM-си същевременно-
мерси за поправката
цитирай
5. hloris - Споко бе,аxlaxl,
09.05.2014 21:59
Искам и аз да те попитам нещо?!
Това генетично ли ти е заложено да се ровиш в живота и отношенията на хората?!
Повече не пиши по темата,защото просто не знаеш за какво иде реч...
Хубава вечер от мен!

А,сетих се за единия,който с удоволствие щеше да ме съди...не му приляга на годините,още повече,че по негова вина бях избърсана първият път.
И аз имам доста добра памет-засега!

Оттук насетне за теб съм глуха и сляпа,и ако мислиш,че нещо трепва в мен,то грешиш.
цитирай
6. axlaxl - game oVer!
09.05.2014 22:12
game oVer!
цитирай
7. axlaxl - Как точно се ровя в живота ти, КОЙТО ...
09.05.2014 22:26
Как точно се ровя в живота ти, КОЙТО ТИ ИЗЛАГАШ НА ПОКАЗ? Бърши, дреме ми:) Наистина тук в тоя сайт сте "все отбор юнаци". Пишете лични неща, после някой ви се ровел...за тия GAME OVER има скайп. Свършика драмите на миладиту с ловъра, сега пък ти почна...Нали така те забелязах, когато се разправяхте с един друг блогър, който писа временни постинги, после ти..а бе боза..
Няма нещо, което да казвам на хората зад гърба, както ти го правиш. И не мисли, че като си писала на някого и го познаваш! Знаеш само, колкото ти е дал да познаеш...Мисля , че интригите ВИ ми идват в повече!
цитирай
8. hloris - 9.axlaxl
09.05.2014 22:37
О,не,няма да бърша нищо,нито пък да се обиждам от теб...
как беше,крадецът вика дръжте крадеца.
На никого не говоря зад гърба,пък да не ти говоря,че почти не комуникирам тук на лс,които се четат и разнасят...не ми преписвай нечии,чужди качества.
Аз каквото имам също го казвам на хората в очите,затова и не ползвам както виждаш опция лс...
Да,така е,притворството и лицемерието е общонационална черта,наред със сеирджийството...
Нямам нищо против теб,не зная какво целиш с това твое поведение?!
Да ме опръскаш с кал,да ме принизиш?!
Блатодаря ти,но...предпочитам сама да падам,и...да ставам-харесва ми така!:)

И,о,да,научих си урока,благодарение на такива като вас,вече

пп.За какъв скайп ми бълнуваш ти?
С този човек никога не съм комуникирала по скайп.
Леле,миличка,да нямаш случайно температура?!
Нещо ти издишат разследванията в случая.
Благодаря ти все пак за откровеността...и "загрижеността"
цитирай
9. hloris - Така,така...:)
10.05.2014 14:20
кой е със слаба нервна с-ма да стои настрана от този блог.
След всичко това аз съм пак онази същата,и ще бъда такава
за всички мои приятели..
Това е временно отклонение...от руслото:)
цитирай
10. hloris - ВНИМАНИЕ!!!!
11.05.2014 11:35
ПРОГРАМИСТИТЕ ДА СТОЯТ НАСТРАНА ОТ ТОЗИ БЛОГ,ЗА ДА НЕ ВИДЯТ ЗВЕЗДИ
ПОСРЕД БЯЛ ДЕН;))))))
цитирай
11. hloris - 8.аxlaxl
11.05.2014 17:26
Game Over!?

Защо ли изобщо не ти вярвам?!
Изобщо може ли човек да се довери на такъв човек като теб,който ....
ще го запазя за себе си.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2227199
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17936
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930