Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2014 22:41 - ЛЮБОВТА Е...
Автор: hloris Категория: Музика   
Прочетен: 1477 Коментари: 9 Гласове:
11

Последна промяна: 03.04.2014 22:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Любовта надживява всичко!
    Любовта Е ....Вечна!
    Ти и  Аз,Аз и  Ти....
    и Любовта ще ни
    ВЗРИВИ!
   





Тагове:   Вечност,   любов,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. paciencia - Любовта е вечна, Хлори...
03.04.2014 23:26
и Скорпиънс също...
Бъди винаги влюбена! Лека вечер!
цитирай
2. ivoki - Къде е тази "ВЕЧНА" л...
04.04.2014 00:10
Къде е тази "ВЕЧНА" любов ???
Освен към/от Бог. Особено в наше време...... :-(
цитирай
3. mileidi - Добро утро ,hloris :))
04.04.2014 07:54
Нека живота ти е докоснат от много красота и любов !Усмихнат ден!
цитирай
4. hloris - 1.paciencia
04.04.2014 09:17
Ти също,мила!
Заради нея човек си заслужава да живее!
цитирай
5. hloris - 2.ivoki
04.04.2014 09:20
Има я,въпреки,че е като едно рядко,скъпоценно цвете,което предполага
че трябва да имаш усет къде да го откриеш...
Любовта е навсякъде около нас,защото тя е част от на самите.
цитирай
6. hloris - 3.mileidi
04.04.2014 09:22
Добро да е и за теб,и наситен с много любов и настроение ден!
Усмивки и за теб:)
цитирай
7. cinderellathespy - Стихото
05.04.2014 21:38
Тони, намерих стихото, за което се сетих с тази песен,
която си пуснала! То си е посветено от мен на Някой, преди много време,
но ти го пускам с радост и тук, защото мисля че е подходящо по темата
на твоя пост!*
Много усмивки от мен! :))

Аз и Аз и Ти и Ти

цитат мото:
“Аз и Аз и Ти и Ти
туй са нашите мечти
Ти и Аз и Аз и Ти
в Мен и в Теб и в Тях Бъди”

Аз и Аз в изпънатите вени на небето
въртим се в пирует за кой ли път
пропуква се и стене пак сърцето
на Тази, дето птици я зовът
а Другата разумно боса тича
под вчерашния непрогледен дъжд
на обич непотърсена се врича
очите после пак ще я болят
а двете пишат Заедно пиеси
за Любовта пристигнала на сън
копнеят скрити зад безброй завеси
от облаците скитащи навън
Аз и Аз в неосъзнат сценарий
във вечно търсене на нещо но какво
куп хаотични мисли във хербарий
прегърнато от залеза дърво

Ти и Ти изгубен сред мечтите
където слънце пролетно блести
където ручей пее сред мъглите
и вятърът нашепва за преди
потъваш във водите бездиханен
докосваш с пръсти пясък и звезди
а после бързаш някъде нагоре
поемаш глътка въздух със гърди
усещаш се божествено пречистен
прозрял отново за пореден път
животът е от смелите измислен
а слабите – те пак ще преболят
Ти и Ти бездумно отразяван
в зеленото на нечии очи
отричано желан осъществяван
бъди свободен винаги лети

Аз и Ти осъдени на Вечност
на търсене до края на Света
ще оцелеем в синята безбрежност
и ще достигнем някога брега

28.05.2012г.
Елица Георгиева

:)
цитирай
8. hloris - Еличка:)
06.04.2014 10:16
стихото...е Вълшебно,и толкова истинско,мислила ли си по въпроса да издадеш
една стихосбирка?! :)
А,и нещо прочетох там накрая,и моята интуиция ми подсказва,че някой май променя
посоката...ако е истина това,което си мисля,то толкова се радвам заради теб,толкова
много,Елица-Белия ангел,с нейните затрогващи послания:)
Прегръдки,мила!*

пп.А,видях и хубавите трапчинки на бузите,почти същите като моите,интересно съвпадение,нали? :)
цитирай
9. cinderellathespy - Re 8 : Посоката
08.04.2014 12:19
Здрасти, Тони,
благодаря ти за отговора! :)) Първо нещо друго ще пиша, а после може и стихосбирка... някой ден... някъде... ;)
Имаме право да се губим докато търсим, но си идва и момент в който намираме собствения път и после само държим посоката, а тя винаги е Eдна Единствена! И така до там, до когато... <3 примерно прозвучи тази вълшебна песен в оригинал на Мигел Гайярдо - > http://vbox7.com/play:4b286e48 но и с хубавия текст на Веско Маринов : http://youtu.be/7N0sZuiS3SM Ще взема да се отпиша от групата във FB "Да помогнем на Веселин Маринов да спре да пее", защото той трябва да пее все така хубави песни на български език! :) ;)

Трапчинките са ми от мама и татко! Запазена марка на наследствеността... ;)
Но, наистина е хубаво съвпадението, а също и усещането за привързаност, Тони! Няма случайни неща в този огромен свят!* А когато човек вярва във вълшебствата, те го съпътстват ежедневно!*
Прегръщам те и ти пожелавам хубава седмица, Тони! :))

Ели
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2232801
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17942
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930