Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2013 00:00 - ....Елица
Автор: hloris Категория: Музика   
Прочетен: 1337 Коментари: 5 Гласове:
8

Последна промяна: 19.05.2013 07:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
МАЙ,МАЙ,май ще вдигам гълъбите май,
но в бягство някой може би ще ме упрекне,
всъщност това Е благородно дело,щом
почукал на една врата не ще да се отвори тя...

Фиииииийуууууууууу......................

"От змия да чакаш слива"

Този пост е посветен на анонимната....ЕЛИЦА,
която направи груба грешка да пропише тук,а
преди това да се регистрира....
Проклет да е този бог,заради който го направи,
проклятието на вселената да се изсипе като мълния
над теб,и да усетиш гнева на бога на боговете Зевс

Всъщност колко са възможните отговори на един въпрос-да,не,не знам,може би,сигурно,или?!
Вие как мислите?!






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ka4ak - Че ти трябва,помощ,от Приятел!!!:)))
19.05.2013 01:12
Удрям ти едно рамо,па белким ти свърщи,работа!!!:)))
Гушкам те и стига,кофти мисли!!!:)))
цитирай
2. seasonofthewitch - Много лично и дълбоко изживяваш ...
19.05.2013 07:50
Много лично и дълбоко изживяваш нещата,hloris :))))).Това е само един блог:).Ще ти отговоря на предишния постинг защо съм прописала.В началото започнах да "архивирам" интересни за мен материали.Познавах от преди психологията в блог бг и ми беше ясно,че към тях няма да има интерес:))))).
А последвалите публикации бяха послания към определени хора от тук:).
Поздрави!:)
цитирай
3. casus - Аааа, hlorisче мило, не бива така!
19.05.2013 09:14
Веднъж се дадох на Нета да ме тикне в подобна психо-дупка, но една приятелка ме хвана за ревера и ми рече: "Я стига, бе, тия нали не са ти в къщата! Подсвирквай си!" . Послушах я и се оказа, че е ...лечимо!
Опитай и ти: тананикай си "А мне все равно!", изтърпи кучетата да си лаят и бъди сигурна, че накрая ще им омръзне... http://www.youtube.com/watch?v=BSGQuGZrtYg
цитирай
4. pvdaskalov - Хлорис, толкова народ те обича,
19.05.2013 11:52
не ни стряскай! Достатъчно околоизборни стресове!
Аз изчитам всички коментари след твоите постинги... Какво те разстройва? Настроението е като електромагнитните вълни. Ако си в непрекъснат пик, няма да си по-щастлива. Няма да има с какво да го сравняваш и ще станеш безразлична.
Поздрави и кураж! Вземи, че се наспи!
цитирай
5. hloris - 4.pvdaskalov
19.05.2013 12:58
Приемам го куража с цялото си сърце!
Относно останалото все още едно червейче на съмнението силно ме терзае дали
да остана,или да излизам в лятна отпуска,мисля по въпроса-сериозна съм и спокойна :)
Ох,що се отнася да спането,то там нещата са много по-сложни,напоследък все едно някакъв токов удар ме буди в 6.30-7.00,което не ми се отразява добре определено:DD
Черешката на сладоледа е,че още една двойка лястовици си свиха гнездо,и стоят буквално на главата ми денонощно на една тръба-те ме приспиват,те ме будят,та то не спряха да си "бъбрят",точно като влюбени гълъбчета...
Ще се вслушам в съвета ти,май днес ще си поспя следобяд:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2232114
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17942
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930