Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2014 15:35 - Защо българинът като цяло никога няма да стане европеец и как ще се затрием като нация
Автор: hloris Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 7858 Коментари: 65 Гласове:
14

Последна промяна: 13.04.2014 00:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
1.Българинът е индивидуалист.
2.Българинът е мързелив.
3.Българинът е злобен.
4.Българинът е завистлив.
5.Българинът е подражател.
6.Българинът е далавераджия.
7.Българинът е чуждопоклонник.
8.Българинът е търпелив-прекалено.
9.Българинът е лицемерен.
10.Българинът е продажен.
11.Българинът е сеирджия/воайор/.
12.Българинът е демократ-на думи.
13.Българинът е интригант.
14.Българинът е Андрешко
15.Българинът е предател/справка-Левски;Ботев/
16.Българинът е лош родител.
17.Българинът е нетолерантен.
18.Българинът е критикар.
19.Българинът е меркантилен./до безбожност/
20.Българинът е злопаметен.
21.Българинът е отмъстителен.
22.Българинът е безбожник.
23.Българинът е безскупулен.
24.Българинът е винаги прав.
25.Българинът е болен на тема "Aз"
26.Българинът е без чувство за мярка.
27.Българинът е с ниска самооценка.
28.Българинът е скандалджия,
     защото е......балканджия.

  Девиза на българина:
  "Я не сакам на мене да ми е добре,
    я сакам на Вуте да му е зле."
 

   И нали всеки от вас знае вица за казана на
   българите в Ада...супер актуален е днес.
 

Моля някой,ако се сети за още нещо,то може да допълни списъка.

И моля,нали сте Европейци,то вместо да казвате,че не е
така,да се аргументирате...благодаря предварително!
Трибуната е изцяло Ваша!




Гласувай:
23


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. crisis - Елица - на 101 години,
06.04.2014 15:52
Ти не си Елица, не си на 101 години, не си българин, а си измамница и преписваш личните си качества на българите
цитирай
2. perrorabiosotannen - Пада си също малко лъжец.
06.04.2014 16:02
Което би могло да мине за нечестен или може би далавераджия, точка 6. Боязлив, непостоянен, не си изиграва хорцето до край, когато се е хванал, за честа смяна на бельото не ми се говори,ОБАЧЕ - има едно обаче, повечето евпопейци не са много по - различни.
цитирай
3. hloris - Я, виж ти каква прямота. . . да, не съм ...
06.04.2014 16:03
Я,виж ти каква прямота...да,не съм българин, а съм Българка,и напоследък не се
гордея много с това.Що се отнася до личните ми качества,то не ме познаваш,за да ме
определяш каква съм...защото аз зная коя съм,и най-вече каква съм.
По темата:
Щом си толкова умен/на,то се опитай да ме обориш точка по точка,но аргументирано,без злоба и злост
Ти май персонално се чувстваш засегнат -
така е,от истината боли много,но те кара и да Мислиш,преди да плюеш...Ти мислиш ли?!
цитирай
4. hloris - 4.ivoki
06.04.2014 16:23
Мога ли да те помоля за две неща:
1.Да не крещиш в блога ми,т.е. пиши с малки букви.Извинен си,ако имаш технически
проблеми с клавиатурата.
2.Обоснови се,защо и в какво се изразява твоето несъгласие-имаш трибуна да го направиш.
цитирай
5. hloris - 1.crisis
06.04.2014 19:12
Да,може би и аз притежавам част от тези качества,щом досега се вписвам донякъде
в това общество и засега живея в България-това е истината.
Щом си в с-мата,наречена България,то значи си част от нея самата.
Ти си живо потвърждение какъв всъщност е българина,много се радвам на коментара ти,защото той донякъде затвърждава моите наблюдения какъв е българина.
А ти си един провокатор...
цитирай
6. hloris - 2.perrorabiosotannen
06.04.2014 19:20
Не малко,а може би доста,както и има способността така да преиначава фактите,че винаги той да е правия...Що се отнася,че и европейците са такива,то може би е така,но
поне при тях е в някакви по поносими рамки всичко това,докато при нас си е чиста,неподправена,натурална народопсихология.Не смяташ ли?!
цитирай
7. sande - Защо България е 500 години под османско робство?
06.04.2014 20:11
Зашо не 400?

Защо не 300?

Защо не 200?

Защо не 100?

Защо не 50?

цитирай
8. perrorabiosotannen - E....
06.04.2014 20:18
Смятам, че Елица е много хубаво и звучно българско име, другото, което смятам не е чак толкова важно с едно малко изключение, а то е, че, как би могло да се нарече, когато някой обижда, особено жени и то on - line , защото на живо като му се завъртят два шамара, ще му се разтреперят потурките, ето за това не си се сетила, обратното на кавалер може би. Както и да е, аз също не съм перфектен, напротив. Лека вечер.
цитирай
9. christof - Това съм го казал отдавна. Ето го...
06.04.2014 21:05
Това съм го казал отдавна.
Ето го:
http://becksss.blog.bg/drugi/2011/02/25/decata-na-slaninata.693772
На който му се чете, да чете.
Останалите, знаете - можете да ме цункате по белия немско-български задник.
:))))
цитирай
10. alchemist - Има нещо, дето не го пишеш.
06.04.2014 21:33
Пак негативизъм, пак нихилизъм. Докога?
Това, което е написала hloris, е валидно само за част от българите - за щастие по-малката. Останалата част е принудена да ги търпи, щото да им сриташ задника(на лошите) не било културно...
цитирай
11. hloris - 11.аlchemist
06.04.2014 21:51
Да,пропуснала съм да го добавя,че българинът е черноглед,може би това донякъде е продиктувано от факта,че тоя ненормален,сбъркан отвсякъде преход го обезвери тотално,и донякъде пречупи,изсмука неговият оптимизъм...
Не съм съгласна с теб обаче,че тези качества са присъщи на малка част от българите,напротив,те са като някакво заразно зло,ксоето пъпли и като гангрена обхваща все по-голяма част от нашето общество...
Българина е наистина нещастен,защото обича да се съпоставя и сравнява с другите,а това само по себе си е предпоставка да посее в себе си такива качества...
Може би това състезателно начало,което е заложено в гените ни,ще ни затрие като нация,като народ.
цитирай
12. hloris - 7.sande
06.04.2014 22:02
Здравей,приятелю!
Един страхотен въпрос,на който всеки мислещ българин би могъл да си отговори сам.
Това с преклонената главица май е много валидно и в днешно време...
И е много по-лошо/пак ще бъда упрекната в нихилизъм/,че сега пак сме под робство,което сме приели този път доброволно,с пълното съзнание,че така ще оцелеем,но дали?!
цитирай
13. hloris - 8.ivoki
06.04.2014 22:13
Това е и целта на поста ми,не да осъждам другите,а по-скоро да накарам всеки един
човек,който прочете тези отрицателни характеристики,да се замисли колко от тях,и в какво количество ги притежава,и КОЕ/ПОДЧЕРТАВАМ/ ги провокира да се посеят в душата му...
Съгласна съм с теб,че злото под каквато и е да е форма предизвиква,притежава някакъв задвижващ се механизъм,който е като лавина,веднъж тръгне ли,няма спиране...нещо като ефекта на доминото се получава.
Нали в Библията е казано:
"Каквото посееш,това и ще пожънеш."
цитирай
14. freeoldmen - Не било в Библията...
06.04.2014 22:43
"Недейте се лъга; Бог не е за подиграване: понеже каквото посее човек, това ще и да пожъне" (Послание към галатяните 6:7).

цитирай
15. ivoki - Нещо от "гадния" българси народ:
06.04.2014 22:47
Това трябва да отговори на всичките гадости изречени в 17 точки !
Аз бих се засрамил !! Извинения !!!

http://dama.bg/article/333-kaba-gajdi-podobriha-rekord-na-gines-video/1892/
цитирай
16. freeoldmen - То ако сме такива, с право ни изтриват от земята...
06.04.2014 22:50
Когато и мен ме налегнат такива мисли, винаги се сещам за обикновените хора от малките населени места, нашите баби и дядовци, при които винаги можем да намерим помощ и утеха.
Не, не сме такива българите, не сме уродите на земята. Вярвам в това!
цитирай
17. hloris - 18.freeoldmen
06.04.2014 23:09
Извън темата,ако си чел новините в днес.бг,то там се споменава,че до два месеца ще се строи някакъв приют за бездомни кучета...Та аз се замислих колко от нашите баби и дядовци по селата спят спокойно нощем при тази нарастваща престъпност?!
Не че имам нещо против горките животинки,кучетата,и аз имам котка в къщи,но съгласи се,че такова чудо никога не е било,да ограбват 80 год.жена за 8 лева,и да бъде изнасилена заради това,че е нямала повече...плакала съм ,като го гледах репортажа.
Не зная,аз не съм оптимистично настроена относно твоето виждане,че не сме изроди,изхождайки от това,което наблюдавам всеки ден около себе си в реала,с една дума нямам твоя оптимизъм.Би ми се искало да е така,но напоследък съм си загубила
незнайно къде розовите очила.
цитирай
18. blondinkas4uk09 - Много страшно си звучат, Хлорис, тези диагнози.
06.04.2014 23:20
Зависи от хората... и от ситуацията. В определен момент може да се проявиш като лош родител, в следващия - като най-добрия. Но като цяло, ако можеше да сме по-малко индивидуалисти, на всички щеше да ни бъде по-добре.
цитирай
19. hloris - 20.ivoki
06.04.2014 23:35
Когато човек говори за коректност,то самият той трябва да бъде такъв.
И едно нещо е институцията "Църква",а съвсем друго е вярата в Бог.
Аз нямам желание,а и време да чета Библията,но това не ме прави по-малко вярваща,защото всеки един човек носи вярата в себе си...
Би ли ми отговорил защо българинът предпочита да хвърли остатъка от храната си
в кофите за боклук,или на едно бездомно куче,вместо да подаде тази храна на един
нуждаещ се човек.
И нещо лично към теб:
Би ли приютил в къщи един клошар от улицата,да му дадеш поне временен подслон,храна,и топлина?!
Благодаря ти,ако ми отговориш искрено.
цитирай
20. hloris - 21.blondinkas4uk09
06.04.2014 23:45
Това не са диагнози,миличка,това е заболяване,защото има опасност,даже вече се превръща в епидемия...
Като казах лош родител,имах предвид следното:
Нормално ли е това,което прави българина,а именно продължава да хрантути и обгрижва децата си дори тогава,когато той самият има нужда от обгрижване,защото е вече пенсионер,т.е. държавата е преценила,че е достатъчно това,което е дал на обществото.Елементарен пример:
Имам комшийка,която има един-единствен син на 50 години,и която преди една година си прави операция на тазобедрената става,и същият този син е безработен,а на всичкото отгоре тя с бастунчето,куцук-куцук,ходи да му купува цигари и биричка от магазина,докато той си похърква до 11 часа в леглото...И същата тази майка го жали,че е без работа,не е ли това криворазбрана родителска любов?!?
цитирай
21. freeoldmen - ivoki , Нека сме коректни !
07.04.2014 00:24
Библията е достатъчно дебела и има какви ли не глупости, за всекиго по нещо.
Това, че не беше запознат с посланието към галатяните, не те праща в Ада, споко.
Ето ти друг пример, по-популярен, надявам се поне него да го знаеш:
Иоан.4:37 Защото в тоя случай права си е думата: един сее, а друг жъне.
цитирай
22. tit - Елице,
07.04.2014 00:44
кога за последно си чела разказа "Андрешко" от Елин Пелин?

Убедена съм, че българинът е европеец. По потекло и местоживеене. Чуждопоклониците в редовете на народа ни не са повече, отколкото в други народи.
цитирай
23. hloris - 26.ivoki
07.04.2014 08:35
Полемиката с ТЕБ Е БЕЗМИСЛЕНА,затова като по-културен и интелигентен човек ще те помоля да престанеш да даваш напътствия в моя блог.
Няма да сваля,както и да бърша нито една дума,която съм казала тук.
Това е моето мнение,моят виртуален дом и храм,и ще постъпвам така,както намеря за добре.
Дали ще си патя,това също си е мой проблем.И Бог какво ми дава,и какво ми е дал,съм му изключително благодарна,защото може би,ако не се бяха случили някои неща с мен,цял живот щях да тъна в заблуда и невежество.

Не смятам повече да отговарям на предизвикателства от такъв характер,защото поста беше с цел да се замисли всеки един от нас доколко притежава такива качества,а не да се заяжда.

ivoki,гледай си Божиите дела,и не се занимавай със светските такива,особено с моите,горещо ти го препоръчвам,изобщо всяко едно твое мнение,СМИРЕНИЯ,няма никаква стойност-поне в моите очи.
цитирай
24. kostadin - Разбрах от написаното, че си една от ...
07.04.2014 08:37
Разбрах от написаното ,че си една от неуспелите,но желаещи да просперират в условията на джунгловият капитализъм.Добре си запозната с паразитните нрави на власт имащите и стремящите се към властта.
Само не разбрах защо си толкова свенлива ,че всичко това словоблюдство си изсипала на главите на целият народ български.
цитирай
25. hloris - 28.kostadin
07.04.2014 08:48
Напротив,доволна съм от живота,който водя,а условията на т.нар.джунглов капитализъм напълно отговарят на моята борбена същност...
Прочети предишния ми коментар,нямам желание да се повтарям.
Благодаря за мнението...
цитирай
26. hloris - 25.tit
07.04.2014 08:56
Българинът живее на балканите,и някой беше казал,че е "див,балкански субект"...
Бих добавила само,че е станал по-префинен,по-успешно прикрива своята балканджийска същност...
Може след две-три поколения ще може гордо да носи името "европеец".
Елин Пелин е един от любимите ми автори,наред с Вазов и Йовков.
цитирай
27. ok3223 - Извинете. Мисля, че заглавието не покрива текста
07.04.2014 09:20
НИКОЙ ИНДИВИД, САМ, НЕ ПРИТЕЖАВА ВСИЧКИ ОТРИЦАТЕЛНИ КАЧЕСТВА ИЗБРОЕНИ ОТ ТЕБ. По точно би било да се каже.
Българската нация, като цяло, притежава много, критично много от изброените от теб качества, по отделно и като цяло.
Затова сме това, което сме днес.
Във всяка нация ги има, но сумарно, в поносими количества, като добрите качества преобладават, което и позволява на нацията да са развива и върви напред.
В зависимост от това, дали разликата в броя добрите и лоши качества е със знак минус или плюс, и количественият размер на тези качества изразен в цифри. Това ни дава известна престава за скоростта, с която една нация върви напред или назад, или при 0 скорост стои място.
цитирай
28. hloris - 31.ок3223
07.04.2014 09:49
Имаш право относно заглавието,коригирах го,и много благодаря за това.
цитирай
29. blondinkas4uk09 - Съгласна съм Хлорис,
07.04.2014 11:17
не е нормално жена да откуцука, за да купи цигари и биричка на 50-годишния си син, не е нормално и незнам си колко процента от децата ни да са пасивни пушачи и още куп други неща не са нормални. Аз самата много често припявам, че сами сме си виновни за всичко, което си е в много голяма степен така. Но се срещат и готини хора, които определено са малцинство, де. Като цяло на мен голяма част от сънародниците са ми чужди като манталитет, има националности, които са ми по-близки определено.
цитирай
30. alchemist - hloris,
07.04.2014 12:56
можеш да се поровиш в моят блог. Потърсил съм информация, публикувал съм. Все неща, които са ми харесали по някакъв начин. А и, ще публикувам още.
цитирай
31. hloris - Скъпи сънародници-българи,
07.04.2014 13:03
днес съм много щастлива,защото не живея в средновековието,защото си представям
как горя на кладата на инквизицията,качена там от духовният представител нашият колега блогъра ivoki.
Не зная само защо беше нужно да бършеш част от коментарите си,тук се толерират всякакви мнения,даже и такива вън от темата:)
Свободно поле за изразяване на лично мнение и вот:)
цитирай
32. vmir - Няма по-хлъзгаво нещо от обобщенията.
07.04.2014 13:11
Не, че изброените гадни черти не се срещат у нас, и доста вероятно се срещат по-често у нас, отколкото в други народи. Аз обаче съм намерил доста доказателства, че съществува процес на принуждаване на българина да проявява горните качества, а в някои от случаите, това са качества на други цивилизационно изостанали народи, приписани на нас.

Нима например масовото безбожие у нас не дойде с окупацията ни от СССР, който вече се беше погрижил доста подобаващо за безбожието на "братския" ни народ?

Нима лицемерието не идва и днес при нас директно от Русия с приемането на претенцията й, че тя била единствената защитничка на християнството и хуманността, опазил ни Бог от такива "защитници", които защитават само онова, което може да навреди на несъгласните с тях?

В какво българите сме по-меркантилни от руснаците, които продават на враговете си евтино, а на "братята" си скъпо, защото "любовта" също се плаща, нали така?

С какво сме по-отмъстителни или злобни от руснаците, които правят скъп подарък, а после си го вземат обратно и даже се гордеят с такава цивилизационна низост и мзерия на духа?

Няма да продължавам нататък, защото натискът е само предпоставка, но не и оправдание за падението ни. Но ако искаме да станем отново и да бъдем отново достоен народ, с достойните мечти и идеали, за които цветът на нацията и простите й честни войничета са давали живота си, това ни задължава да се изчистим от мръсотията, с която е залята саможертвата им, да попречим да ни заливат и привикват към тази мръсотия и днес същите онези, които за наша сметка славословят онези, на които свободата, независимостта, щастието и просперитета на България са трън в очите.
цитирай
33. ivoki - Уважаема hloris ,
07.04.2014 13:16
Изтрих написаното от мен , съобразявайки се с написаното от теб : "ivoki,гледай си Божиите дела,и не се занимавай със светските такива,особено с моите,горещо ти го препоръчвам,изобщо всяко едно твое мнение......." и т.н.
Има една стара английска мъдрост:
"Можеш да докараш коня до реката, но не можеш да го накараш да пие!"
цитирай
34. hloris - 30.аlchemist
07.04.2014 13:22
Разбира се,с удоволствие ще го направя.
От всеки човек,който пише тук може да научиш по нещо интересно,
а аз съм много любознателна и отворена за всякакви мнения и дискусии.
цитирай
35. borko83 - Българина е европеец от край време. ...
07.04.2014 13:39
Българина е европеец от край време. Все ни слагате в общият кюп. Българите това, българите онова. Къде в уважението ви към българите и българщината? Или вече станахте заклети евроатлантици и забравихте за род и родина.
Не българите са основните виновни за състоянието на държавата. Имат вина , но тя не е толкова голяма. Нас от дълго време ни контролират външни сили и те диктуват вътрешната и външната ни политика чрез поставени политици.
цитирай
36. hloris - 33.ivoki
07.04.2014 13:41
Не зная защо,но никога не ми е допадал английския хумор,може би не съм
духовно израснала да го разбирам.
Що се отнася до останалото,то това решение си е изцяло твое,и аз го уважавам,
макар че доста неща съм научила от теб...ето и една моя отрицателна черта,може
би не съм достатъчно толерантна към инакомислещите...
За мен духовното и светското са неразривно свързани,като гледам да ги балансирам,без да залитам в крайности-просто въпрос на разбирания някакви си мои.
цитирай
37. apostapostoloff - Българинът ли?... Кой българин?!
07.04.2014 13:46
Българите като Елица са ИДИОТИ, които не са и чували за древната римска мъдрост: omni determinatio negatio est. Тоест, всяко обобщение е погрешно.

А иначе българите са първите европейци, които са цивилизовали цяла източна Европа. Ама де у Елица толкова акъл, за да знае тези неща...
цитирай
38. hloris - 37.аpostalostoloff
07.04.2014 14:12
Това не са обобщения,по-скоро някаква ИЗВАДКА на отрицателните качества на
българина...Едно обобщение винаги е необходимо,за да може след това да отсееш плявата от зърното...
На Елица акъла и е достатъчен на този етап:)
А един мъж,когато се облече в костюм и сложи вратовръзка,то това не го прави автоматически ДЖЕНТЪЛМЕН.
Разсмя ме,аростоловв,защото ти си ходещо доказателство какъв не трябва да бъде
българина,за да върви напред.
Българинът според мен от ден на ден деградира все повече,а не се интегрира в Европа.
И българинът обича да лежи на стари лаври,това е хубаво,но недостатъчно,за да ги стигнем европейците.
И щом сме цивилизовали Европа,защо сега палачинката се обърна,Европа да ни цивилизова?!
Държа на отговор на моя въпрос!
цитирай
39. kasnaprolet9999 - Българинът си е европеец от край ...
07.04.2014 15:16
Българинът си е европеец от край време и не му се налага да се интегрира където и да било. Ние сме наследници на траки и пеласги, които са сътворили първата цивилизация. През земите ни обаче са преминали много чужди народи и са оставили семето си. За това и плявата е много и "свестните вече считат за луди". Това, което си изброила като качества, не е характерно за истинските българи, които са останали като малцинство в нашите земи. За голямо съжаление!!!
цитирай
40. viva1122 - За кой българин говориш - българи много и различни
07.04.2014 15:32
Забрави корумпиран - и не съм съгласна да слагаш всички под общ знаменател - разбира се има всякакви и навсякъде - единствено съм съгласна, че е индивидуалист - може да постигне много, ако няма кой да му попречи.
цитирай
41. f873 - ". . . Моля някой, ако се сети за ...
07.04.2014 15:48
hloris написа:
"... Моля някой,ако се сети за още нещо,то може да допълни списъка."


Допълвам:
25. Започва нещо но не може да си го довърши сам.
:))))


цитирай
42. hloris - 40.viva1122
07.04.2014 15:52
Меркатилността на българина автоматически го прави корумпиран...
И не правя обобщения,по-скоро изкарвам на бял свят всички отрицателни
черти,които българинът притежава-естествено,че няма българин,камо ли пък
човек,който да ги притежава всички тези отрицателни качества...
Виж,може би направих грешка,че не съм ги систематизирала по степен на важност,
но смятам,че реда,в който съм ги поставила е добър.
Никой не ни пречи-ние си пречим взаимно,подливайки си вода един на друг...
А,и на нас все някой друг ни е виновен отвън за това,че не вървят нещата в страната
ни,а причината е една-единствена и тя е че Българина е разединен...
Отивам да го постна най-отгоре.
цитирай
43. ivoki - НЕ ТЕ ХАРЕСВАМ, НО ТОВА , КОЕТО КАЗА ОЦЕНЯВАМ И ТИ СЕ ПОКЛАНЯМ.
07.04.2014 16:28
apostapostoloff написа:
Българите като Елица са ИДИОТИ, които не са и чували за древната римска мъдрост: omni determinatio negatio est. Тоест, всяко обобщение е погрешно.

А иначе българите са първите европейци, които са цивилизовали цяла източна Европа. Ама де у Елица толкова акъл, за да знае тези неща...

цитирай
44. ivoki - браво Viva !
07.04.2014 16:29
viva1122 написа:
Забрави корумпиран - и не съм съгласна да слагаш всички под общ знаменател - разбира се има всякакви и навсякъде - единствено съм съгласна, че е индивидуалист - може да постигне много, ако няма кой да му попречи.

цитирай
45. ivoki - БРАВО ! БЯХ СЕ ОТЧАЯЛ, ЧЕ НЯМА МИСЛЕЩИ ХОРА, А САМО МАЛКИ ЗЛОБНИ ЧОВЕЧЕТА.
07.04.2014 16:30
kasnaprolet9999 написа:
Българинът си е европеец от край време и не му се налага да се интегрира където и да било. Ние сме наследници на траки и пеласги, които са сътворили първата цивилизация. През земите ни обаче са преминали много чужди народи и са оставили семето си. За това и плявата е много и "свестните вече считат за луди". Това, което си изброила като качества, не е характерно за истинските българи, които са останали като малцинство в нашите земи. За голямо съжаление!!!

цитирай
46. ivoki - Уважаема hloris ,
07.04.2014 16:40
В този блог, не всички са идиоти за да ни поучаваш.... и се опитваш да налагаш каквото мислиш ТИ ,че е правилно. Ще ти спестя мнението ми за нивото ти.
НО !!!! Аз уважавам ВСЕКИ човек, неговият избор и мислене....
Бог да ти помага !!!
СМИРИ СЕ.
цитирай
47. hloris - 46.ivoki
07.04.2014 16:54
Може и без уважаема,защото е лицемерно да мислиш някого за идиот,и същевременно така да се отнасяш към него.
Твоето мнение за нивото ми достатъчно ОБШИРНО и НАДЪЛГО го изложи в едно дълго обяснение на лс,което за сетен път ме убеди какъв човек си ти...
На никого не налагам своето мнение,просто изразявам СВОЕТО,което е почерпено от мои си реални наблюдения,защото аз обичам да анализирам.
Не,ти не уважаваш Никого,освен себе си,защото си човек с прекалено голямо ЕГО.
Благодаря ти за пожеланието,Да,Бог е много по-милостив от хората,убедих се в това,нямам предвид хората от блога,а тези от реала.

И КОЙ СИ ТИ,ЧЕ ЩЕ МИ КАЗВАШ АЗ КАКВО ДА ПРАВЯ?!?
ИЗБОРЪТ СИ Е ЕДИНСТВЕН И САМО МОЙ!
ПОДЧЕРТАВАМ С ГОЛЕМИТЕ БУКВИ,НЕ КРЕЩЯ.
И не ЖЕЛАЯ повече ИСТЕРИЧНИ мъже като ТЕБ да пишат в блога ми.
Няма да превръщам блога си в подвижна лудница!!
КАЗАХ.
.
.
.
цитирай
48. ivoki - С това само демонстрира нивото си ...
07.04.2014 17:09
С това само демонстрира нивото си !
няма да го го разбереш......
МИР ВАМ !!!
цитирай
49. f873 - Вероятно това е причината за поста. ...
07.04.2014 17:17
Вероятно това е причината за поста .... http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=llJtM5h1F4k#t=2188
цитирай
50. hloris - :)
07.04.2014 17:20
Благодаря на всички,които коментирахте тук,и на които по някакъв начин не успях да
отговоря,но аз имам и реални неща за вършене,за което моля да бъда извинена...

Блогът ще остане отворен за конструктивни критики и мнения...
Коментари,насочени към мен с цел заяждане от дребнавост,
ще бъдат бърсани...всъщност не,ще стоят тук,защото те са живото доказателство
в какво е на път да се превърне българина...
Не ме касаят обиди от непознати хора,които никога няма да видя и срещна в реала.
Тук ценя мнението само на хора,които ме познават,и които знаят какво съм аз.
и последно от мен:
БЪЛГАРИНЪТ НЯМА КУЛТУРАТА ДА СПОРИ.
цитирай
51. freeoldmen - Само на мене ли ми се струва, че ivoki е злобен сексуален сбърканяк,
07.04.2014 17:48
ползващ прикритието на Вярата, та белким му се отвори нещо.
Същият като Gabar4eto, само че в християнски вариант.
Егати тъжният случай.
цитирай
52. hloris - 48.ivoki
07.04.2014 17:50
Пропусна да добавиш едно:
Амин!
:)))))))
цитирай
53. hloris - 49.f873
07.04.2014 17:54
Вероятности много...вероятността да я нацелиш е...нулева

Дай някакъв коментар по темата,ако имаш мнение,и ако ти изнася да го направиш:)
цитирай
54. ivoki - hloris, ТИ СИ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
07.04.2014 17:58
hloris ,

ТИ СИ..................... НИКОЯ !!!
цитирай
55. hloris - 51.freeoldmen
07.04.2014 18:17
Човекът не е добре,хайде да не му обръщаме внимание,за да му дадем възможност
да се успокои и да влезе в кондиция,все пак е мъж на години..
Нека оставим другите да си съставят и изградят необходимото им мнение.
Повече никакво внимание от моя страна.
Да,тъжно е.......
цитирай
56. f873 - Дадох, но отговаряте избирателно. ...
07.04.2014 19:13
Дадох, но отговаряте избирателно. :)

__________________
41. f873 - ". . . Моля някой, ако се сети за ...
15:48
hloris написа:
"... Моля някой,ако се сети за още нещо,то може да допълни списъка."


Допълвам:
25. Започва нещо но не може да си го довърши сам.
:))))
цитирай
57. hloris - 56.f873
07.04.2014 19:41
Съжалявам,Еф,но не мисля,че има нещо вярно в това.
И ще се опитам да се обоснова защо мисля така...
Българинът е много находчив,и определено много добре обмисля нещата,преди
да ги започне,не е някой да се хвърля с главата напред,както е и добър провокатор...
Даже и аз,която бях изкарана като "идиот",добре помислих,преди да напиша това,защото очаквах къде-къде по-бурни реакции от тези.
Ти защо мислиш така?!
Ще ми бъде интересно да се обосновеш:)
цитирай
58. f873 - Благодаря за отговора, сама опр...
07.04.2014 20:08
Благодаря за отговора, сама опроверга поста си което бе идеята ми.
;)

Лично смятам че манипулация в която се ползва бялото или черното е в най-чистия си вид. Гласувах ти с минус заради обидата и начина по който се опита да предизвикаш коментари. Предполагам няма да ме сложиш с кюпа в казана с катрана, сам си го правя по-добре.
;)
цитирай
59. hloris - Моля-
07.04.2014 20:27
но тук няма никакви манипулации от моя страна,това е просто рожба на начина ти на мислене,който в конкретния случай е силно изкривен.
Българинът Трудно,да не кажа,че е невъзможно да приеме Истината,особено,когато му я заявяваш в очите,защото тя просто ги изгаря...
Що се отнася до минуса,то ми е безразлично дали,и най-вече как си гласувал,аз зачитам всяко чуждо мнение,за разлика от някои други хора...

Подвеждаш ме,което погледнато отстрани показва много ясно кой е манипулатора в случая.

Поста го написах съзнателно,в смисъл не толкова да провокирам,колкото да си кажа публично какво мисля за нас,българите,и кое,кои наши качества,нидърпат назад...
Като казах обмислих,имах предвид,че ще съумея да си нося последствията от тази моя смелост,да не кажа по-силна дума...дързост.
Но това съм аз,и не мога да бъда друга.
Приятна вечер,и не прави това,което правиш,знаеш за кое говоря.
цитирай
60. apostapostoloff - Проста си, проста!
08.04.2014 06:49
Ти нямаш база за сравнение, за да генерализираш отново.

Европа е трижди по- просташка, пошла и тъповата от България. Тя не ни цивилизова, защото не може. Тя е ТОТАЛНО деградирала.

Ама бедният е беден, защото е прост. Та и ти със сигурност си бедна и не можеш като мен да пътуваш, да обикаляш из Европа и да СРАВНЯВАШ. И изобщо, не ми пиши на ЛС. За мен ти си абсолютна простакеса, а аз не общувам с простаци. Имам си принципи: по- добре е да общуваш с убийци, отколкото с простаци.

А и време нямам. Аз ПЕЧЕЛЯ много, много пари от Интернет и съм тук само заради рекламата. А не за да споря с главанаци като теб.

Аз, типичният българин, съм прочел хиляди книги повече от теб. Чел съм и Уайлд, който го е казал най- добре: "Спорят само безнадеждните кретени."

Фактът, че налиташ да спориш с мен (а не си ми на годините, образованието, интелекта, общественото положение и парите), говори за едно: ти не само че си абсолютна простакеса, ами си и безнадежден кретен. ЧАУ!
цитирай
61. hloris - 60.аpostapostoloff
08.04.2014 08:26
Само искам да вметна,че лс ти писах,за да бъдеш така любезен да ми отговориш на
коментара...
А твоя коментар ще го оставя без отговор,защото всеки що-годе нормален и интелигентен човек може да си направи изводите.
Да, ти си Българинът от моята табличка,нещо като представителна извадка защо
българинът е на това положение..
"Простакесата" няма да слезе на нивото на един човек на години,който го тресе мъжки климактериум,та ръси простотиите си като птиче,където свари в блоговете на хората...
И повече няма да толерирам простотиите ти,що се отнася до моя блог.
Даже ме прави и щастлива факта,че не съм на нивото ти,ниво на човек,на когото му липсват първите седем години домашно възпитание.
Хората тук,в блога, са достатъчно умни и интелигентни,за да могат да преценят кой какъв е...
Хаха,и знаеш ли на кого ми напомняш?!
На "Бай Ганьо,пътуващ из Европа".
Парите не правят човека,аростолофф,те го и развалят,и ти си живото доказателство за това...един циничен грубиян,облечен в костюм,парадиращ с пари и прочит на някакви си книжки,които са съм ги чела в пубертета...
Липсата на собствено мнение обикновено се компенсира с цитати.
Наистина с по-циничен простак с главно "п" не съм се сблъсквала в блога, и направо се гордея,че не те познавам в реала,защото не комуникирам с подобен тип хора-не са ми на моето ниво.
Сбогом,и повече не пиши в блога ми,защото няма да позволя на такива като теб да превръщат блога ми в кочина.
цитирай
62. paciencia - Моите адмирации, Хлорис,
08.04.2014 11:52
за смелостта да изразиш мнение, знаейки полемиката, която ще предизвика. Възхищавам ти се, защото това е смелост. Дали съм съгласна или не е без значение. Всъщност, някои коментари потвърждават някои от точките. Само че, смятам, че това са отрицателни общочовешки качества, които можеш да срещнеш навсякъде по света. Особено, когато народът е изстрадал, притиснат от безработица, безпаричие, мизерия, срив във здравеопазването и образованието, макар че, това не е оправдание. Може би сме прекалено търпеливи. Смятам, че сме качествени хора. Поне тук, където работя в момента отзивите за българите като цяло са : трудолюбиви, отговорни, много точни, интелигентни, гъвкави, с добра адаптация, заслужаващи доверие. Е, за организиранат ни престъпност и корупцията се червя доста, когато се споменават. Та в крайна сметка, смятам че този списък може да послужи да погледнем към себе си, точно към себе си и към никой друг и не да критикуваме околните, а да си отговорим сами откровено какви хора сме. Поздрави и извини ме за късния коментар!
P.S. Като се замисля и аз понякога се стряскам най-вече от прояви на агресивност и липса на толерантност. Но това си го има по целия широк свят.
цитирай
63. ok3223 - Този IVOKI I мизерника
08.04.2014 12:12
ivoki написа:
В този блог, не всички са идиоти за да ни поучаваш.... и се опитваш да налагаш каквото мислиш ТИ ,че е правилно. Ще ти спестя мнението ми за нивото ти.
НО !!!! Аз уважавам ВСЕКИ човек, неговият избор и мислене....
Бог да ти помага !!!
СМИРИ СЕ.

маниак АПОСТОЛОФФ, само провъзгласил за преуспял милионер и куку гении, са рядка екзотика тук, в блоговата фауна.
Ако става въпрос за идиоти, този ivoki e илюстрация на агресивен псевдо религиозен идиот на ента степен. Съсредоточие е на агресивна религиозна смахната простащина, в която няма капка християнско милосърдие.

КАКВО ДА СЕ КАЖЕ ЗА ГРАНДОМАНА МАНИАК АПОСТОЛОФФ, ТОВА РЯДКО ДВУКРАКО ИНТЕЛЕКТУАЛНО НИЩОЖЕСТВО, КОЕТО СЕ ИЗЖИВЯВА, САМО В БОЛНАТА СИ ФАНТАЗИЯ, И КАТО МИЛИОНЕР, И, ЕДВА ЛИ НЕ, КАТО ЕЗОТЕРИЧЕН ГЕНИИ.
С агресивната си просташка реТорика и цигански манталитет и култура, с извратен и недорендосан интЕлект. С манията да се представя за преуспял милионер(живее на 8 ет.в едно панелна блокче в кв.Дружба), е наистина уникален медицински случаи.
Знаеш ли, на нормалния човек не си струва да губи време, да се занимава с такива извратеняци. За които нормалното човешко е непознато, а са символи на отреченото от човешката култура и цивилизация, на анти човешкото в човека.
цитирай
64. hloris - И още нещо....
08.04.2014 16:05
Българинът,когато бива критикуван цялостно,се чувства персонално засегнат,
интересно защо на практика се получава така?!
Тема за размисъл,който може да мисли,и му се мисли най-вече!!
цитирай
65. djani - Ах, Хлори, или по добре Фльори...
02.05.2014 09:22
Българина е като всички останали. Това, че имаме самокритично отношение към себе си е чудесно. И не пречи на самочувствието ни. И ако искаш да допълниш негативизма си, можеш да прочетеш предния ми постинг "Ах вие, каналии". Изрисувах го, естествено и прибавяйки от себе си, като ползвах жалбите на цар Фердинанд пред френски вестник, след като е изритан от царството му. Та така мислят и сега в Европата за нас...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2225673
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17930
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930