Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2014 14:02 - Неделни размисли
Автор: hloris Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2092 Коментари: 9 Гласове:
14

Последна промяна: 16.03.2014 18:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Има ли според всички вас българинът култура на Живот, и
 какво се изразява тя?!
 Защото аз мисля,че не...и затова Винаги ще си бъдем в
 задното дворче на Европа.
 Някой,ако мисли обратното,то моля да ме опровергае,т.е.
 да се опита ме убеди в противното...
 Аз изхождам от това,което наблюдавам тук в блога,и
 най-вече в реалността,където простотията,пошлостта,и
 дивотията се ширят повсеместно,избутвайки на заден план
 изконните български ценности като трудолюбие,морал,
 приемственост между поколенията,традициите ни,които се
 израждат,и придобиват,приемат някаква друга форма,
 неприсъща на нашето национално самосъзнание...
 Тъжно,жалко,но фактите са такива.


 И така погледнато,под този ъгъл,може ли българина да се
 нарече щастлив човек?!




Тагове:   култура на живот,


Гласувай:
14



1. freeoldmen - За съжаление, отговорът е ясен...:(
16.03.2014 14:17
Много хора ще кажат, че това се дължи на социализма, турското робство или неадекватното ни православие.
Аз ще добавя, че основният удар нанесе криворазбраната демокрация, която декласира милиони българи и изкриви моралните представи, заменяйки ги с купешки...
цитирай
2. milady - ??!!! какъв ВЪпрос ..само
16.03.2014 20:56
КОлко ХОра ,биха могли да дадат адекватен
отговор ..милааа , милааа ..наивна ХЛооо,
Нали си ЖЕнаа ..ЛИчи ти от 2500 км
Сигурноо си и Блоoo/ ндиее...;)))
поздрав4ее ...
WE are LUcky People -Lange--
http://youtu.be/cG3lnxyEM0A
цитирай
3. hloris - 8.freeoldmen
16.03.2014 21:37
съгласна съм донякъде с теб,но в основата на това не лежи ли страха на отделния човек
да бъде демоде,да бъде освиркан и осмян,да рискува да се превърне в аутсайдер...не зная,но си мисля,че има нещо сбъркано в начина ни на възприемане на света около нас,защото всеки човек има някаква своя идентичност,индивидуалност,и е нормално да иска да я изяви,като по този начин изкрещи на света отсреща: " ето,това съм аз,виж ме",докато при нас всички се стремят да се слеят в една скучна,сива маса,което е малко плашещо,поне за мен.
Културата на Живот може би в основата си се гради именно на това,на зачитането на индивидуалносттта,на уникалността на всеки един човек,но при нас това е толкова слабо изявено засега,може би след две-три поколения нещата да се наместят в правилното си русло...дано,аз все пак живея с някаква доза оптимизъм все още.
цитирай
4. hloris - milady,
16.03.2014 21:46
питаш ме колко хора могат да дадат адекватен отговор?!
Ами според мен всеки човек може поне да се замисли,и може да отговори пред себе си доколко е така.Стряскащото би било,ако самите ние си затваряме очите пред тези неща,защото сме отговорни първо пред себе си,а най-вече пред децата си...
Благодаря ти за поздрава!
пп.схванах намека ти,но си в голяма грешка този път:))
цитирай
5. kenzovnaks - Всичко е твърде относително
16.03.2014 22:41
както и щастието за един са парите за друг доверието за трети работата за четвърти всичко зедно за пети просто здраво семейство за шести да сме умни за седми красиви за осми това не ми е достатъчно винаги може още по добре!?
цитирай
6. blondinkas4uk09 - Най-вече българинът няма толерантност, според мен,
17.03.2014 13:44
както и уважение и добронамереност към другите.
цитирай
7. hloris - kenzovnaks
17.03.2014 14:01
да,всеки подрежда приоритетите си така,както смята за правилно,но защо не е толерантен към чуждите такива?!
И защо му е толкова лесно да съди,и да гледа в чуждата паничка,ей това не мога да го
разбера наистина.
цитирай
8. hloris - blondinkаs4uk09
17.03.2014 14:06
съгласна съм с теб,може би това е така,защото българина е свикнал да изхожда само и
единствено от своята гледна точка,смятайки я за единствено правилна,възможна и точна.Егото,егото при нашата нация е много,много силно развита,но...за съжаление индивидулното такова...може би като се научим да мислим,че сме част от нещо,може би тогава ще настъпи и истинската промяна.
Благодаря ти,с малко думи си казала толкова много:)
цитирай
9. hloris - Ехо...
18.03.2014 16:39
vostroto,приятелче,както се казва"неведоми са пътищата Господни".
Малко тъжни среднощни размисли,но пък за сметка на това искрени...
Приеми,че всяка една раздяла с любим човек е просто временна,защото
рано или късно това,което го разделя Бог,то пак го събира при себе си...
винаги съм си мислила,че тук,на Земята,сме с някаква божествена мисъл
и промисъл,да се учим,и когато научим отредените ни,земни уроци,то тогава
имаме право да отидем при нашия създател...
Времето не лекува,то просто ни прави по-мъдри,научавайки да извличаме от всяка болка божествения промисъл,да живеем с нея,подчинявайки я на себе си,не позволявайки и да ни завладее.
Винаги след нощта идва ден,и винаги след бурята изгрява слънце...
С ръка на сърцето ти благодаря:)
Знаеш колко високо ценя твоето мнение!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2217144
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930