Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2013 15:46 - Да поговорим за блогването
Автор: hloris Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2084 Коментари: 6 Гласове:
8

Последна промяна: 10.05.2013 16:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте,блогъри-
приятели,познати,непознати,пристрастни,и безпристрастни наблюдатели на моя блог! :)
Обръщам се към всички Вас да споделите с мен как и защо решихте да пишете тук,кое ви накара и мотивира,кой беше Вашият стимул да дойдете тук,или това беше просто Ваша вътрешна необходимост,която изпитахте в определен момент?!
И най-вече искам да Ви попитам какво Ви донесе това писане тук,защото всеки предполагам в началото е започнал с четенето,а в следващия етап е решил,казал си е:" Е,пък,защо да не пробвам и аз."
 И най-вече искам да Ви попитам какво Ви донесе това общуване тук,в блога,какви изживявания и преживявания,
с какво ви обогати,а може би и какво Ви отне?!
 Аз лично съм изживяла тук едни прекрасни моменти на човешка топлота и съпричастност,моменти,в които съм се чувствала една мъничка част,трохичка, от това голямо семейство,наречено блог.бг....моменти,в които съм била безкрайно щастлива и горда със себе си,защото тук открих много нови и интересни хора,хора с мироглед,различен от моя,но допълващи ме по някакъв начин...
Но...имало е и моменти,в които ми се е искало да си грабна шапката/образно казано/ и да си тръгна,защото се оказва,че това е място нещо като залив с подводни рифове,и човек просто трябва да съумее да не се прекатури лодката му...Изпитала съм и мигове на безкрайна болка и огорчение,защото съм била предавана от хора,на които съм вярвала и безкрайно доверявала...
т.е. изпила съм и сладостта,и горчилката от това общуване...
 И знаете ли какво установих за себе си,че след време човек по някакъв неведом,необясним начин се привързва към това място,започва да го обича,да се чувства като едно мъничко островче сред блогбейското огромно море,където има всякакви риби-дребни,едри,хищни,декоративни,причудливи,но всяка по своему интересна,неповторима,уникална....
 Та,скъпи съблогери,отново се обръщам към Вас да споделите с мен кое/или кой/ Ви накара да станете блогери,да бъдете тук,а,и нещо много вожно,което искам да Ви попитам това общуване тук е виртуално,и не пречи ли по някакъв начин на Вашия реален живот,или по-скоро му придава още по-голям колорит и очарование?!
Та това е от мен засега.
Безкрайно много ще се радвам да споделите тук,с мен,в моя блог,вашите виждания за блога като цяло,и какво ви отнема,и какво ви дава той.
Очаквам Ви!
Заповядайте с коментари!
пп.Само да допълня,и по какъв начин догонвате баланса,
златната среда м/у реален и виртуален живот?
И всъщност на кой давате превес,на кой от двата?!
Аз си мисля,че реалният живот е къде,къде по-важен от виртуалния такъв,но...може би има хора,които смятат обратното за вярно...
Така че...чакам Ви,с Вашите коментари по темата!





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rustam - В момента,
10.05.2013 16:37
вкойто си приела, че "тройният Али" - блогерката Гинка може да присъства безметежно в постингите ти със своите простотии, в същия този момент ти си обезсмислила призива в края на статията си.
цитирай
2. hloris - rustam
10.05.2013 16:56
Виж какво,къде видя това безметежно присъствие?!
Явно си прочел само нейните коментари,но не и моите,в които аз твърдо заявявам,че
няма да търпя да се ръсят повече простотии в този блог...
Не зная вярно ли е,или невярно това,което тя пише,и не ме интересува,Но вече при
подобно положение просто ще играе яко гумичката.....

Искам да кажа на всички тук,че това е НЕУТРАЛНА ТЕРИТОРИЯ,нещо като Швейцария по времето на Втората световна война,така че,МОЛЯ ВИ, да го даваме по-цивилизовано,нещо като швейцарци на Балканите.
Все пак ти благодаря за препоръката,ще я имам в предвид.
Благодаря за коментара,но той не беше по темата.
Затова,моля,за коментари по темата.
Благодаря Ви предварително.:)
цитирай
3. tikoev - Hloris, несъответствията ти в твоя ...
10.05.2013 17:17
Hloris, несъответствията ти в твоя блог са толкова много, че е под съмнение коя си, кой си, колко сте, какво целите...? Танцуваш с непознат, наричаш врага си "приятел", никой нищо не знае за теб (да, това не е изповедалня), но искаш да знаеш хорското мнение за теб? Ами съблечи се, покажи се в преносния смисъл, тогава ще ти кажем...А ако целта ти е например първа страница...обърни се директно към помпаджиите...Хубав ден!
цитирай
4. hloris - Благодаря ти,tikoev,за откровеността:)
10.05.2013 17:56
Ето започвам разсъбличането....
започнах първо да чета в блога,идвайки от един чисто женски сайт,стана ми интересно,
започнах да коментирам под името-...Елица-анонимно естествено,за да бъда разпознавана по някакъв начин.И така до деня,в който анонимните коментари започнаха
"да летят",да изчезват,което ме накара да си направя първата регистрация с ник hloris.
Но....едно голямо НО...попаднах точно по средата на два враждуващи лагера,аз една новопостъпила,и бях наклеветена,че съм ник на ПОЛИГОР,и последва бърсане без предупреждение,и аз останах "вися във въздуха"...Не знаех,че мога да опитам да възстановя ника си,името си,и съответно си направих втория профил еllia,за да мога да коментирам в блогове с модерация/нямах смелост да пиша,а и време в онзи период/.След което един приятел "ме светна" да видя дали ника ми е свободен,за да си го възстановя и оооо,небеса,той беше свободен,и аз си възстанових първия профил с ник hloris,с който бях по-известна тук.И така моите никове станаха два,две регистрации на една и съща жена просто по неволя,стечение на обстоятелствата...
Та,аз съм една-единствена жена с две регистрации,и истинското ми име е при втория ми ник еllia.Не участвам в никакви групировки,почти никого не познавам тук.Знаеш как те помолих да ми помогнеш при пускането на първия ми пост....това е....
Не те разбрах относно това,че танцувам с непознат,че наричам врага си "приятел"????
Аз нямам нито кой знае какви приятели тук,мисля,че врагове също....
Би ли пояснил с конкретни имена какво имаш в предвид?!
Ще ти бъда безкрайно задължена отново.
Що се отнася до първа,нито това ми е целта,нито зная кои са помпаджиите,нито ме интересуват.
Мисля,че бях достатъчно ясна,лаконична и изчерпателна.
пп.Ако те интересува още нещо,то питай,не се стеснявай,с удоволствие ще ти отговоря.
Хубава вечер и на теб!
Явно доста вярваш на клюки..
Една препоръка от мен-просто вярвай на собствената си преценка,приятелю,това е.
Благодаря ти за включването:)
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Тук ме доведе желанието да конта...
11.05.2013 00:33
Тук ме доведе желанието да контактувам с хора, които харесвам. Когато работим в колектив, често се налага да правим компромиси в името на работата. Това създава голямо напрежение, което може да се тушира само в приятна среда. И аз дълго влизах тук като анонимна и по същите причини, когато много от любимите ми блогове се затвориха за коментари от анонимни, си направих блог. Мислех си в началото да направя само няколко постинга, колкото да имам нещо в него, но после започнаха да ми идват постепенно разни идеи и желание да ги споделям. В блога имам доста виртуални приятели и това е много приятно, научавам от тях интересни неща. Чувствам, че и аз мога да допринеса много за тяхното добро разположение на духа и здравословно систояние, да предам особено на по-младите своя опит в билкосъбирането и билколечението по един по-достъпен начин, като съчетая полезното с приятното. Лека!!
цитирай
6. pvdaskalov - Много са въпросите...
11.05.2013 09:45
Много са въпросите, които задаваш, Хлорис. Наистина е ден за размисъл, но нещо се случи вчера и не мога да се съсредоточа. Открих си блог, за да мога да се противопоставя на синовете на Хайтов във връзка с мнимия гроб на Левски. Те бяха окупирали няколко вестника и оттам бълваха змии и гущери срещу близкото минало, срещу археолозите, вкл. и срещу мен. След като редакциите на тези вестници НЕ приеха моите отговори, наложи се да потърся аудитория, за да променя постепенно общественото мнение. Следващата стъпка беше книгата с проф. Д. Овчаров "Науката срещу агресивното невежество". Започнах обаче да пиша и на други теми, имайки предвид какво правят останалите блогъри. Е, аз съм по-разнообразен, като палитрата на M. Попова в следващия ти постинг.
Та прописах така, както всички деца в една махала се запалват да стават музиканти, щом едно от другарчетата им заскрибуца на цигулка, да речем.
Но започнах да разказвам за вчера. Контактувам с един 86-годишен запалянко по разни нерешени въпроси. Въпреки, че го наричам запалянко, уважавам го много, защото наистина знае много. Та най-после този ветеран събра пари за собствен компютър и аз му помогнах чрез мои близки да вземе с 20-30 процента по-евтин. Отиваме да го вземем, отваряме една врата и понеже "Дядото" (така го наричам), се пише още млад и пъргав, отстъпи назад и се изтърколи 10 стъпала надолу. Аз гледах отвисокото слисан и не вярвах на очите си. Двама души се притичаха и го вдигнаха, той се изтупа и рече: "И аз като Чочо Попйорданов щях да се пребия от 2 метра". Сигурно и аз имах малко вина, защото снощи си викам, я да видя мога ли да отида до банята без да паля лампата! И бях наказан. Като се джаснах между веждите в ъгъла на вратата, оглеждам се, сцепил съм си челото... Промих раната с риванол, гледам тази сутри - зачервена. Как ще отида утре да гласувам, не знам. Комисията може да се обади да ме арестуват, че съм се бил. Знам ли? Та задачата с дисекцията оставям за друг път.
Иначе начинанието ти е много благородно!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2232500
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17942
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930