Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2019 18:13 - Разочарованието
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 466 Коментари: 2 Гласове:
13

Последна промяна: 02.10.2019 18:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image

Празнота.....
сама остана там,
където имаше плам.
Пустота е в моята душа....
облечена в чувство на
вина ....и свян.
Не търся вече и вини...
празнота вилнее в мойте дни.
Пусто е и сърцето,
уморено от лъжи...
Празнотата ми
е пръв другар....
неотлъчно тя край
мен,над мене бди.




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tonsun - Разочарованието ни от това, че нещо ...
02.10.2019 19:17
Разочарованието ни идва от това, че нещо не се е случило, както сме си го представяли, както сме го мечтали, както сме го искали.. А всъщност може да се окаже, че Животът и Вселената се опитват да ни кажат, че трябва да си отворим очите; че трябва да спрем да си поставяме условия и да вземем това, което ни "дават"...
Илюзорността, която сами си създаваме, ни пречи да видим доброто, което съществува във всяка ситуация.
Или речено по простичко... не трябва да очакваме нещо да се случи, а да знаем, че ние ще го случим!;)
цитирай
2. hloris - tonsun
03.10.2019 21:04
при мен разочарованието,най-голямото,което може да ме сполети,е да бъда предадена от човек,на когото съм се доверила,на когото съм гласувала доверие,който ме е предал....така и не се научих с годините да преживявам по-леко тези предателства.....ето и днес се видях с една моя уж реална приятелка,но....нещата,отношенията ни не са такива,каквито бяха....много женска завист и злоба....

от такова приятелство буквално душата ми кърви....всичко е.....не е такова,каквото трябва да бъде.

Няма чистота и яснота в отношенията между хората....завистта разяжда такива взаимоотношения....мен много реално ме обсъждат и одумват...какви ли не простотии не си чух по свой адрес.....и вече как да ти кажа претръпнах,но.....не мога да се доверявам и да споделям както преди....просто така ги преекспонират нещата,че....губя дар слово в определени случаи.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2224238
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17927
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930