Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2019 22:59 - ВИНОВНА СЪМ
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 745 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 28.03.2019 23:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




...за кръговете тъмни под очите ти,
за нощите,в които трудно дишаш,
за моите разходки из мечтите ти,
за туй,че нямаш думи да опишеш
вината ми,когато те погледна,
защото пак започваш да трепериш...
И те целувам като за последно,
и те боли,че няма да намериш
такава като мен и в оня свят-
съвкупност от дете,жена,момиче...
Не можеш да ми бъдеш като брат,
щом повече от всичко ме обичаш!
Виновна съм...За приказките също,
които ти разказа самотата,
и за това,че винаги се връщах,
когато бе заключена вратата...
Виновна съм...За мъжките сълзи,
за твоето безсилие пред мене,
но знаеш ли,виновен си и ти,
защото любовта...е споделена!
Оставам си виновна.До живот.
И по-невинна няма как да бъда.
И в този миг,Любов,ти си на ход,
да ми прошепнеш своята присъда.


                                                                  Павлина Соколова




Тагове:   виновна съм,


Гласувай:
3



1. leonleonovpom2 - Здравей, Хлорис!
28.03.2019 23:32
Ти ли автор на тези силни редове?
Може би и името има дял за оценката, то е знаково за мен!
Но качеството им е налице!
Покажи слабост към този, който те обича! Той я заслужава!
Ще му вдъхнеш сила и увереност!
цитирай
2. hloris - Здравей!
29.03.2019 10:07
leonleonovpom2 написа:
Ти ли автор на тези силни редове?
Може би и името има дял за оценката, то е знаково за мен!
Но качеството им е налице!
Покажи слабост към този, който те обича! Той я заслужава!
Ще му вдъхнеш сила и увереност!


не,не съм аз автора...просто ми хареса стиха и си го сложих в блога.
Към нарцистично настроените хора не бива да се посазва слабост,защото те само ще те използват,най-малкото,за да хранят своето свръх голямо его.
Не се изживявам в образа на лирическата...просто така мисля.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2223637
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17925
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930