Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2018 13:13 - Различните различни ли са?
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3153 Коментари: 12 Гласове:
8

Последна промяна: 29.10.2018 14:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Имам си приятел гей.Приятел в добрия смисъл на думата.
С мислене сходно на моето.
Мил,чувствителен,интелигентен..
Приятел,с когото като се видим,се обръща към мен с резонното:
"Как си,пиле?"
Просто човек като всички нас.
Бих казала много повече човек от тъй наречените нормални,обикновени хора.
С много и разнообразни интереси.Когато се видим просто не можем да се наговорим.
И носи,живее с болката от неразбирането на околните.
Напоследък го усещам,че започва да се затваря в себе си,да се свива като малко   безпомощно охлювче в черупката си..Усещам,чувствам неговата прикрита,стаена болка.
А  принципно е толкова весел,слънчев и лъчезарен човек.
Занимава се с изкуство.Твори изкуство от косите на хората.Кара ги да се чувстват красиви,желани,харесвани.Прави ги различни.А как само рисува...шие и гоблени.
Колко изяшество и красота крият ръцете му.
Твори изкуство от косите на хората.Влага душа и плам,влага сърце.
При него полетът на въображението му няма граници.
И всички си тръгват от него не само външно обновени,но и поели частица от неговата вътрешна светлина.
Имам си приятел гей.
Толкова различен,но същевременно един от нас...мил,сърдечен и любящ.
Но носи болката от неразбирането на хората,че в нещо е различен.
Различното задавам си въпроса дали го прави по-малко човек от нас?!?
Резонно си задавам този въпрос след всяка наша среща.
И в мен настава буря от въпроси,които като барабани започват да блъскат в главата ми.
И после стихват.Осъзнато,че в душата си  е подобие на мен самата.
Творецът и на него вдъхнал е душа.
Защото осъзнавам,че в него човещинката е закон над всичките останали.
И се гордея,че го имам за приятел.
Имам си приятел гей.





Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vmir - Всички сме различни.
29.10.2018 13:49
Въпросът за мен е какво правим с тези различия. Дали им обявяваме война, за да измамим простоватите хора, че ги спасяваме от извратеняци или чудовища, или си имаме други начини да се реализираме, без да навреждаме на някого за това, че не е толкова агресивен или безскрупулен колкото отрицателите си. Достатъчно е да погледнем постиженията на заклеймените от махаленските бабаити, за да видим разликите между едните и другите. Слава Богу, не всеки може да реве срещу "джендъризма" само защото е дочул, че това е нещо, което развращава децата, а не му достига капацитет да си изясни вярно ли е.
цитирай
2. hloris - Хубав въпрос...с още по-добър и смислен отговор.
29.10.2018 14:34
vmir написа:
Въпросът за мен е какво правим с тези различия. Дали им обявяваме война, за да измамим простоватите хора, че ги спасяваме от извратеняци или чудовища, или си имаме други начини да се реализираме, без да навреждаме на някого за това, че не е толкова агресивен или безскрупулен колкото отрицателите си. Достатъчно е да погледнем постиженията на заклеймените от махаленските бабаити, за да видим разликите между едните и другите. Слава Богу, не всеки може да реве срещу "джендъризма" само защото е дочул, че това е нещо, което развращава децата, а не му достига капацитет да си изясни вярно ли е.


Не очаквах в интерес на истината кой знае какви коментари по темата.
Напоследък осъзнавам колко сме тесногръди и ограничени във възприятията си на всичко,което е различно от общоприетото.
Различното плаши.Нищо,че буди нашят интерес под формата на съжаления,или просто осмиване.То ни кара да излезем извън зоната на нашия собствен комфорт.
То ни кара да разбием стереотипите си на мислене...
Къде по-лесно,по-удобно и по-безпроблемно е да лепим етикетчета,да хулим,сочим,подиграваме,игнорираме тези различните.
А те са хора точно като нас.
Може би даже с по-голяма душевност от нас самите.
С по-чист и прям поглед върху нещата от живота.
Не зная,аз откакто го познавам/познавам даже и още едно момче с подобна сексуална ориентация/,то коренно,из основи промених своето отношение към тях.
Само човек,който е комуникирал,има в обкръжението си подобни хора,може да разбере това.
Благодаря ти за включването.
цитирай
3. krumbelosvet - Всеки си има проблеми.
29.10.2018 21:48
И никой не е тръгнал да гони гейовете. И всеки, гей или не, трябва да се съобразява с обществото. Мисля си, че ако някой гей таи болка, тя не е само и не е главно от нечие неразбиране. Всеки се е срещал с неразбиране, и се сближава с тия, които го разбират.
И главното е, че НЕИЗБЕЖНО малцинството има повече проблеми с приспособяването. Обратното може да стане с НАСИЛИЕ над мнозинството. И май от Истанбул тръгна насилието...
цитирай
4. hloris - Всеки има нужда от разбиране,не толкова от приемане или отхвърляне.
29.10.2018 22:21
krumbelosvet написа:
И никой не е тръгнал да гони гейовете. И всеки, гей или не, трябва да се съобразява с обществото. Мисля си, че ако някой гей таи болка, тя не е само и не е главно от нечие неразбиране. Всеки се е срещал с неразбиране, и се сближава с тия, които го разбират.
И главното е, че НЕИЗБЕЖНО малцинството има повече проблеми с приспособяването. Обратното може да стане с НАСИЛИЕ над мнозинството. И май от Истанбул тръгна насилието...


Приспособяване в едно общество има само тогава,когато има разбиране.
А разбирането е присъщо само на хора,които образно казано са емпатични,те.
умеят да "походят в чуждите обувки."
Истанбулската конвенция в случая няма нищо общо.
По-скоро нещата са на психологически обусловени.
Не могат да се преминат психологически изградените бариери.
Говоря принципно за различните хора.
Има ли разбиране, то нещата рано или късно си идват по местата.

пп.Как така коментирахте,без изобщо да ми влизате в профила?!
Интересни неща стават тук,в блогбг пространството.

Благодаря,че изразихте своето мнение.
цитирай
5. krumbelosvet - Добре
30.10.2018 06:46
Ама че Истъмбул няма нищо общо, прощавайте. Как така изведнъж не остана филм или шоу без джендъри?
цитирай
6. valeska - ...
30.10.2018 08:33
Българинът е по-консервативен в отношението си към такива хора. Лично аз не съм против хомосексуалистите – и те са хора като нас, но съм против показния и демонстративен хомосексуализъм.
цитирай
7. hloris - Истанбулската конвенция според мен е нож с две остриета.
30.10.2018 08:40
krumbelosvet написа:
Ама че Истъмбул няма нищо общо, прощавайте. Как така изведнъж не остана филм или шоу без джендъри?


Защото съдържа в себе си доста противоречия,но си има и своите добри страни.
И всички се втурнаха и атакуваха нейните слаби места.
Като всеки един закон.
Нали знаете статистиката за домашното насилие,което автоматично като всяка една статистика не е точна.Всяка трета българка е жертва,подложена на домашно насилие.
Лично аз не подкрепям частта за сключване на бракове м/у представители от един и същи пол.Още по-малко пък в такива семейства да се отглеждат деца.
Но ...нека и тези хора да имат своето място под слънцето.
Да не бъдат осъждани,хулени,и низвергвани в едно общество,в което стана норма мъжете да пребиват и осакатяват жените си.И всичко това се приема за нещо нормално,в реда на нещата,и много често остава ненаказано.
цитирай
8. hloris - Меко казано е консервативен..Ние сме просто едни диваци в това отношение.
30.10.2018 08:50
valeska написа:
Българинът е по-консервативен в отношението си към такива хора. Лично аз не съм против хомосексуалистите – и те са хора като нас, но съм против показния и демонстративен хомосексуализъм.


Да,ако става на въпрос за гей-парадите,за това виждаш ли да гледаш как двама гейове се прегръщат и целуват на улицата под погледа примерно на детето ти,на което просто се чудиш как да обясниш защо тези чичковци правят това,да,съгласна съм.
Трябва да се спазват от тях някои норми и правила от тяхна страна в едно общество,което не е много толерантно към подобно поведение.
Но те го знаят много добре.
И повечето,в по-голямата си част спазват някакви си норми на поведение.
Останалото наистина е липса на морал.

цитирай
9. milady - !!!!!!!!
30.10.2018 09:37
хло, нямаш ..добри доводи/съжалявам..
противоречиш си..
цитирай
10. hloris - Самата тема е доста противоречива,не мислиш ли?!
30.10.2018 09:50
milady написа:
хло, нямаш ..добри доводи/съжалявам..
противоречиш си..


Аргументирай се,дай своето мнение по въпроса.
Аз съм за това всеки да се самоопределя от какъв пол да бъде.
Но не подкрепям изцяло истанбулската конвенция.
Виж предходния ми коментар.
Самата конвенция е изтъкана от доста противоречия.
Мисля,че изместваме темата.

цитирай
11. milady - между другото, крум е прав..за„ джендаризма“
30.10.2018 11:01
тези Процеси“ не са случайни/а определено хитри и опасни..
защо е нужна КонВенция/ а не конФенция, изв...
след като имаме Конституция..
а, на духовно ниво/което е най-Важно-то,
Човек е свободен, или..не/ т.е зомбиран..
та така с дуШевните съклетизми, мила..
/затова постнах последният ми пост/ Лъжите и измамите в Нета,
и тайните символи и пропагаДни в..музиката..
инак Темите ги налучкваш......
поздравчетаа..излизам...

цитирай
12. hloris - Да,Юлия,конВенция,а не конФенция...мерси за поправката в случая:)
30.10.2018 11:25
защо ли в случая се сетих за конфекция?!?
Знаеш ли и аз си мислех не толкова за физическата свобода,колкото за свободата на духа,пишейки последния си пост.

Нямаш ли свободен дух,то винаги ще си останеш роб.
Хубава разходка от мен!
А аз не мога да се оправя от този проклет вирус.
Май и аз ще изчезна на чист въздух да се поразходя.
цитирай
13. radostinalassa - Никой няма нищо против гейовете
03.11.2018 13:50
Но когато се опитват да размътват главите на дечицата , че те могат ако искат сами да определят пола си и да го сменят , това е абсурдно. Тези идеи се прокарват от управленци, които са анормални.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2223036
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17925
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930