Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2016 09:02 - Не обичай
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1984 Коментари: 10 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
           Не обичай!
           Не обичай!
           Недей се врича!
           Недей се обрича!
           Любовта е болка!
           Любовта изгаря!
           Любовта наранява!
           Любовта ослепява!
           Не обичай!
           Не обичай!
           Заключи сърцето!
           Ключето в морето!
           И остани си цяла!
           И много чиста,бяла!

          



Тагове:   не обичай,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - нееее..така,Тони..не така, мила...
14.02.2016 09:35
понякога Любовта боли,дааа
...и какво от това ....
цитирай
2. hloris - Хех,Юлия,
14.02.2016 09:38
milady написа:
понякога Любовта боли,дааа
...и какво от това ....


Аз съм обичала...стига толкова.
Време е да започна да обичам ...себе си!

Честит празник на всички Влюбени Души!То и аз съм влюбена...в Живота! :)
цитирай
3. blondinkas4uk09 - Честит Празник, Хлори!
14.02.2016 11:43
:) <3 :) !
цитирай
4. hloris - ;)))))
14.02.2016 12:01
blondinkas4uk09 написа:
:) <3 :) !

цитирай
5. germantiger - Поздрави на днешния празник
14.02.2016 12:01
"Работата е там", че на потребността психическа, на страстта човешка, на сърцето и душата би добавил някой романтик - не може да се заповяда, не става с правила, канони и удивителни в края ;)

Хубави стихове, вероятно поизстрадани както във всеки нас с опита и годините, но...

финала да си останеш чист/а... бял/а... ЙОК ;) не си и не съм и не сме!
цитирай
6. germantiger - ...
14.02.2016 12:37
Като се замисля имал съм моменти, когато съм искал да напиша нещо като твоите стихиве - всички ги имаме тези моменти или периоди, но имаме и другите - влюбените :)

Приятен ден
цитирай
7. hloris - Честит празник и на теб,по-скоро честити празницизащото са цели три!
14.02.2016 20:51
germantiger написа:
"Работата е там", че на потребността психическа, на страстта човешка, на сърцето и душата би добавил някой романтик - не може да се заповяда, не става с правила, канони и удивителни в края ;)

Хубави стихове, вероятно поизстрадани както във всеки нас с опита и годините, но...

финала да си останеш чист/а... бял/а... ЙОК ;) не си и не съм и не сме!


Не зная така го чувствам,така ми идва отвътре.
Да,нещо изстрадано е,нещо като вино,което не се е утаило все още в мен.
Може,може...всичко е възможно,макар че най-трудно е човек да поставя
спирачки на чувствата си,независимо какви са те...но нали имаме и разум...
нещо като рая и ада...две в едно.

Относно белотата...аз малко философски разсъждавам тук.
Идваме на този свят чисти,като бял лист хартия,научаваме си кармичните
уроци,които трябва,защото аз смятам,че тук е нещо като чистилището на земята,и
пречистени от огъня,то си отиваме отново чисти.

Що се отнася до опита,когато особено се касае за чувства,то повярвайте,не ни върши никаква работа....само това,че все по-трудно и трудно,с повече внимание позволяваме на някой да надникне в дълбините на сърцето ни.
Поражда се страх от нараняване,и в определен момент просто се задейства инстинкта ни за самосъхранение....
Пък едно е да правиш импулсивни грешки на 20,друго е примерно на 40...просто времето става все по-малко евентуално да може да ги поправи човек.
цитирай
8. kvg55 - Може да си пострадала от любовта, но ...
14.02.2016 20:55
Може да си пострадала от любовта, но едва ли
младежта ще те чуе, какво й говориш за любовта,
докато не се опари сам.
цитирай
9. hloris - Благодаря,но аз не смятам,че това са стихове...просто израз на моментно състояние и настроение
14.02.2016 21:00
germantiger написа:
Като се замисля имал съм моменти, когато съм искал да напиша нещо като твоите стихове - всички ги имаме тези моменти или периоди, но имаме и другите - влюбените :)

Приятен ден


Да,и при чувствата има цикличност...както в природата
ден и нощ
зима и лято
раждане и смърт
любов и омраза

Да,влюбените моменти...особено те,които пораждат понякога усмивки у нас,понякога донасят със себе си сълзите,но винаги се греем на техния пламък,когато имаме нужда.

Благодаря за хубавите коментари!
Хубав остатък от празничната вечер,
с много Любов и настроение!
Наздраве! :)
цитирай
10. hloris - Да,невъзможно е в случая,защото моето прозвуча катонякакво напътствие и наставление
14.02.2016 22:33
kvg55 написа:
Може да си пострадала от любовта, но едва ли
младежта ще те чуе, какво й говориш за любовта,
докато не се опари сам.


Всъщност в Любовта не важи правилото на колко си години,има и доста възрастни хора,не опарени,както и много млади хора,доста опарени за възрастта си,и...зряло разсъждаващи върху нея.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2211990
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17922
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930