Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2015 21:10 - Хайде да ви видя сега куражлиите..
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 355 Коментари: 0 Гласове:
-1



Искам да зная кого,как,и по какъв начин съм прогонила от едно виртуално пространство...
Искам да зная на кой какво съм причинила....
сега е времето и мястото всеки да си каже болката.

Блога ще го оставя отворен.
Моля само за едно...всеки да говори от първо лице,
единствено число...т.е. за самия себе си
А не да се прави адвокат на някого...всеки да застане с
виртуалното си лице,т.е. с ника си.

Защото ми омръзна,писна ми от мъже,които се правят на ущипани
блогови девици,които са майстори на шантажа,изнудването и заплахите.
И  честно казано не виждам голяма разлика м/у виртуал и реал...
в смисъл отношенията мъже-жени както тук,така и в реала са едни
и същи...просто се препокриват.
Така че ще чакам вашите обосновани,и най-вече логически издържани коментари.

Искам да зная кого съм прогонила от тук и най-вече как.
Мисля,че въпросът е достатъчно ясно и точно зададен.
Защото аз ще стоя тук и ще търся отговори на въпросите,които ме вълнуват.
Най-лесно е да се хвърля кал,трудно е да се обосновеш защо го правиш,нали?!
Не визирам себе си в случая...говоря принципно...какво удоволствие се изпитва във воденето на някакви борбички в
пространство,в което малко хора се познават един друг.
Не мога/лично аз/ да схвана логиката на подобен род поведение.
Наистина.
Милион пъти съм си го мислила това...защо е така?!
Сигурно като полублондинка/светлокестенява/ не мога да си отговоря сама.
Моля!
Помогнете!






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2222472
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17925
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930