Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2013 17:58 - Тъжно ми...тъгуващо
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1368 Коментари: 4 Гласове:
9

Последна промяна: 02.06.2013 23:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте,всички приятели от блога!
Искам да споделя с вас,че моята котка Рижка почина в петък,на 15 години...Никога няма да я забравя,защото тя е била до мен в много хубави и тъжни моменти,когато съм била болна,не се е отделяла от мен,по цели дни е лежала до мен в леглото...моя скъпа ненагледна синеочка...
Просто не знаете какви прекрасни спомени ми остават от нея,и безброй снимки на GSM-а ми,запечатали нейното израстване,и нашите игри,нашите незабравими моменти...
Рижичка беше котка-мечта,търпелива,нежна,обичаща ме,приемаща ме с всички мои кусури и недостатъци...А как само идваше и ме захапваше за ръкавите на дрехите,когато съм била ядосана за нещо,все едно ми се караше и ми казваше:
"Престани да се тормозиш за глупости...Аз не те харесвам такава,това не си ти..."
 Много,много ми е мъчно,сякаш една малка частичка си замина от мен,напусна ме завинаги...
Умря с отворени сини очички,вперени в небето,там,при моите цветя на алпинеума,просто тя си избра това място...може би защото знаеше,че наред с моите цветя тя беше душичката,която ми носеше толкова щастливи,слънчеви моменти,моменти на пълно отпускане и съзерцание...умря просто от старост...
Погребах я там,в едно ъгълче на моята градина,защото тя беше и си остава част от моя дом,та тя толкова много се грижеше и беше привързана към него,и към нас,нейните стопани...
Погребах я моята рижава синеока красавица...
Край...няма вече болки и мъка,защото тя боледува може би в разстояние на няколко месеца,и аз ведно с нея.Душата и почива в мир....
Сбогом,Рижка!
Всъщност не мога да ти кажа сбогом,защото ти оставаш в сърцето ми като котката,която най-много съм обичала,и на чиято обич ти отговаряше с двойна доза обич...
Сбогом...
 




Тагове:   котка,   смърт,   любимка,   рижка,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Много трогателно. Три котарака съм ...
02.06.2013 18:53
Много трогателно. Три котарака съм изгледал. Човек се привиързва и тъжи като за човек
цитирай
2. tikoev - Ох, и аз още не мога да преживея мо...
02.06.2013 22:19
Ох, и аз още не мога да преживея моята...а мина година и половина...Знам как се чувстваш...
цитирай
3. lyuliak - душичка
07.06.2013 21:24
Господ и тях си прибира вярвам че е добре
цитирай
4. lyuliak - трогателно е
18.12.2013 00:22
и другаде съм чела че дърпат за ръкава прекалено разгневения човек.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2197812
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031