Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2013 22:56 - На границата
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 878 Коментари: 1 Гласове:
10

Последна промяна: 20.05.2013 23:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
На границата между тъмната и светлата страна на Луната е....
             Душата ми,а тя нашепва:

Не мога да свиря втора цигулка,защото съм единствена,уникална,неповторима,нещо като един
Страдивариус-само за истински ценители.







Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sande - Пред мрака на истините ...
23.05.2013 07:57
ВРАЧУВАНЕ
на Елица

Дай ми ръката си да ти врачувам.

Беда те чака.

Един бистроок като лозница ще те обвие.
И ти ще се опиеш от смъртоносно вино.

Бягай.

Не оставай никога сама със него.
Ще се стопиш като пърия сняг от южния вятър на неговите думи.

Бягай.

Не се докосвай до ръцете му. Те приличат на легло от папрат и от дива шума.

И ти ще заспиш, омагьосана от билето на неговите устни.

Бягай.

Не го поглеждай никога в очите.

Те приличат на две молитви, на две утешения.
И ти ще повярваш в разсъмналото се небе на любовта му.

Бягай.

Но помни, че бягството не ще те спаси.
Ще се сбъднат всички знаци по ръката ти.

Всичко написано.

Бистроокият съм аз.
цитирай
2. hloris - :)
23.05.2013 08:25
Врачка ми врачува на ръка
и ми каза: от светлооки,мила моя,
стой си ти настрана,бягай надалече,
че имат свойството,търпението
като бръшлян да те повият,
и във тебе жадни устни те да впият,
а ти като една калина стройна,нежна,
лесно ще попаднеш в плена им горещ...
И никога в тез очи не поглеждай веч,
бягай,бягай бързо надалеч,надалеч,
докато е време,но няма да се скриеш ти,
защото като два лъча ще те стрелкат те
невидими,но разкъсващи,прекършващи
на две твойта воля устойчива,дива,
превръщайки я просто...в лепкава глина,
и той,бистроокият, така ще те омае,
и ще вае от теб,каквото ще си пожелае,
превръщайки те едва ли в една богиня,
която вещо ще постави на своя царствен трон,
слагайки в краката твои бистроокия си взор,
който ще те следва неотлъчно до смъртта,
изкупвайки така своята непростима,омагьосваща
като омайно биле,като нежно цвете,като песен
чувство свято,неповторимо,но и много зримо,
наречено с дума сладка и една,а това е....
просто Любовта...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2222868
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17925
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930