Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2013 16:14 - Приятелство=предателство
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1696 Коментари: 5 Гласове:
6

Последна промяна: 23.05.2013 11:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Искам да попитам всички за какво служат
 тези лс в блога?!
 За общуване,или за сплетни,интриги и клюки?!
 МОЛЯ ВИ-за мен е наистина важно да зная!!!
 И още нещо,кога едно приятелство=
 предателство?!
 Коя е тънката нишка,която се къса и води до това?!
 Защо хората предават доверието помежду си?!
 Защото една моя "приятелка" изкара
 една лична кореспонденция по скайп на светло,
 а от това предателство боли.Защо не може да има
 приятелство между две жени?!
 Какви са причините за това?!
 Женска завист,злоба,ревност,или....
 не зная вече какво да си мисля....
 Зная само,че никога повече няма да се доверя
 на този човек,по никакъв начин,защото той е предал,изиграл е моето доверие,което аз съм му
гласувала.А едно предателство аз трудно мога да
простя,особено,когато е дошло от скъп на сърцето ми
човек,Човек,който аз безкрайно съм обичала,ценяла и зачитала,човек,пред когото съм разкрила сърцето и душата си...
Може би след време да простя,но....никога няма да забравя-ето това е Истината....
И все пак и благодаря,защото научих нещо наистина важно от нея,а именно,че човек трябва да
вярва и разчита единствено и само на себе си.
Аз съм силна,и ще го преодолея,но си научих урока,а той е внимавай с какви хора общуваш,и какво споделяш с тях,защото нишката между приятелството и предателството е много тънка,невидима и здрава,и ВИНАГИ съществува.
За съжаление....
Важното е човек да извлече нужните му поуки от всичко това,и да продължи напред,каквото и да му струва това...А аз това го умея....определено.
И продължавам да търся и намирам нови хора тук,
хора без маски,с открити и чисти лица,хора,които никога няма да ме подведат и предадат гласуваното им доверие...
Толкова от мен.




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rustam - за всичко
11.05.2013 16:32
един човек, който по природа е клюкар и интригант, и тук ще си остане такъв, а ЛС ще са естественият изразител в тази насока.

Колкото и да те убеждават, че тук е "място за писане" - приеми, че тук е място, където пишат мъже и жени и няма нищо по-естествено да възникват и отношения между тях като ЛС са един от начините за реализацията им.

При това, тези, които най-гръмогласно и често дрънкат срещу интригите, те са най-заклетите интриганти, бъди сигурна. Ето, Гинка Умното, например цели 6 месеца заговорничеше на ЛС с един "фейк", който й се беше представил за бургаска мутра и заедно с него кроеше планове за моята ликвидация и физическо елиминиране. Това е положението.
цитирай
2. hloris - Не зная....
11.05.2013 16:54
просто предполагам,защото пък мен за едни лс щяха да ме съдят реално,
и то човек,когото винаги съм смятала за добронамерен,но....май и той ще се
окаже от тези,които най-силно бият барабана на истината,но...само на думи.

Това яко ме стресира и сложи донякъде своя отпечатък върху реалния ми живот,
накара ме да не бъда толкова сляпо доверяваща се,а по-скоро проверяваща,
защото както и в реала,то и тук приятелството много често върви ръка за ръка с
прeдателството-това е положението...
Единственото,което не мога да разбера тези хора,които правят тези неща/не визирам
никого конкретно/ нямат ли си личен реален живот,някакви интереси,та са седнали да се ровят в начина на живот на останалите хора.?!
За мен това е признак само и единствено на много ниска култура,белег на нисък морал и възпитание,а също и липса на интереси,с една дума-признак на дебилщина.
Не зная,но аз лично никога не съм разбирала такъв тип хора,с такова поведение,не мога да ги оправдая,както и да вникна в техния начин на мислене по никакъв начин.

Определено ме замисли яко,благодаря ти за включването:)
цитирай
3. hristo27 - Щом не ти харесва някое ЛС, има фу...
11.05.2013 17:43
Щом не ти харесва някое ЛС, има функция" Изтрий".
цитирай
4. nikita6864 - .
12.05.2013 12:03
Аз лично, по-често използвам опцията лс за сплетни,интриги и клюки.
цитирай
5. hloris - Е,един човек поне да си го признае честно-
12.05.2013 20:02
похвално от твоя страна.
И аз съм разпитвала за определени хора,които са ме интересували преди,но...
вече не го правя,гоня си просто реалните задачки,и реалните хора,не смяташ
ли,че там е по-интересно и забавно?!
Аз предпочитам реала за общуване,тук "виждам",че отсреща има просто един глас.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2229987
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17940
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930