Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2015 13:50 - ИСТИНАТА
Автор: hloris Категория: Изкуство   
Прочетен: 1647 Коментари: 6 Гласове:
13

Последна промяна: 16.05.2015 14:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"Една лъжа може да обиколи половината свят,докато истината е все
  още на мястото си."
 

                                                        Уинстън Чърчил

"Една чиста Истина прави живота спокоен,една хубава лъжа го прави
 приятен."

                                                       Елин Пелин


"Чистата и проста Истина рядко е чиста и Никога проста."


                                                        Оскар Уайлд


Истината предполага спокоен сън и чиста съвест,и хармония да
живееш в себе си,със себе си,без терзания и без извинения
на самия себе си пред себе си.

                                                             моя

 Истината е като водата,приема формата на съда,в който е излята.
 Пазете съда чист от лъжата,подлостта и лицемерието.
 Ако съда е изцапан с тях,то водата става отровна...
 Ходете жадни,но не пийте от нея.


Истината обича тишината-не и приляга да се надвиква с лъжата.
Пазете слуха си,за да я чуете.


Истината е като дете,винаги се ражда в болка,и се нуждае от грижи, за да израсте.Научете се да приемате болката като част
от Истината.
 




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blondinkas4uk09 - Хлори,
16.05.2015 22:00
някой ми е откраднал коментарчето от предишния ти постинг!
цитирай
2. hloris - Не зная какво точно стана,уж аз го пуснах...
16.05.2015 22:45
blondinkas4uk09 написа:
някой ми е откраднал коментарчето от предишния ти постинг!


и отлетя в....чужда,неизвестна за мен посока...
и ти ли си мислиш това,което аз си мисля?!
моля да не се отчита като интрига....ние просто двете си разсъждаваме...
Сигурно,Силве,едно бяло гълъбче го е пресрещнало,и го е пуснало в друга пощенска кутия...някой е тъгувал май днес??))
цитирай
3. blondinkas4uk09 - E, то, бива, бива,
16.05.2015 23:45
ама това на нищо не прилича. Да ти откраднат коментарчето... накъде отива този свят... :)
цитирай
4. paciencia - Поздрави, Хлори!
17.05.2015 00:15
Тук съм, разбира се, защото „мълчанието вреди на истината наравно с лъжата“:)
А за мен истината е свята. Приятна вечер!
цитирай
5. hloris - Вася,Вася,ако знаеш как се радвам,направо съм във възторг,че си ТУК:))))))
17.05.2015 08:41
paciencia написа:
Тук съм, разбира се, защото „мълчанието вреди на истината наравно с лъжата“:)
А за мен истината е свята. Приятна вечер!


Вася,ти си една малка,скъпоценна перличка,която знаеш,че аз уважавам,обичам,и безкрайно много ценя!
Прегръщам те...и те обичам! :)

Куражлия си и ти,Вася! :))
цитирай
6. ard - А какво е истината?
17.05.2015 17:32
''Винаги, когато съм се отклонявал от навиците и принципите си и съм изричал някоя истина, на слушателя не му е достигала сила на духа, за да й повярва.''

— Марк Твен

Например в книгата му ''Глупаци в чужбина'' има много истини за нея епоха, и не знам колко хора са им повярвали тогава. Напълно в негов стил той обявява в завещанието си неговата автобиография да бъде публикувана 100 години след смъртта му ( това прави 2010 година), и там той казва доста истини за хората с които е общувал през живота си- приятели, познати, и т.н., но предвидливо е отложил тези истини за след 100 години, за да не засегне и обиди хората около себе си предполагам, не знам, а може би в типичното му чувство за хумор да се е криело това му желание.

А иначе какво е истината?
И аз желая да живея в един справедлив свят, където всеки си знае задълженията и отговорностите, но справедливост често няма.


" Торба с пари тежи повече от две торби истина."

— Датски пословици и поговорки
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2228127
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17939
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930