Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2013 12:44 - На "ти" със страха
Автор: hloris Категория: Изкуство   
Прочетен: 1862 Коментари: 7 Гласове:
14

Последна промяна: 05.06.2013 07:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Не бива да се страхувам.
 Страхът погубва разума.
 Страхът е онази низка смърт,която носи пълно унищожение.Аз ще се изправя лице в лице срещу моя страх.Ще му позволя да мине по мен и през мен.А когато отмине,ще извърна вътрешното си око,за да проследя пътеката му.Там,откъдето е минал страхът не е останало нищо.Ще остана единствено аз."

Молитва против страх от книгата "Дюн"





Тагове:   страх,   аз,   пътека,   вътрешно око,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Искаш ли да ти кажа нещо за страха. ...
03.06.2013 19:31
Искаш ли да ти кажа нещо за страха.
Всеки нормален човек изпитва страх. Свързано е с инстинкта за самосъхранение.
Смел е тоя човек, който изпитва страх, но въпреки него не се връща назад, докато срахливия въобще не тръгва.
Не знам дали е уместно да ти давам акъли като си на 101 година, след като съм само с година по-голям от теб. :)
цитирай
2. hloris - Привет,Куш! :)
04.06.2013 09:10
Уместно е разбира се,след като страхът от провал е спирачките,които самите ние си
поставяме,аз страшно уважавам хората,които въпреки всичко,което им се случва,продължават напред,абстрахирайки се от миналото.
Що се отнася до годините,както се казва:
"Не питай старило,а патило! "
Благодаря ти за мъдрия коментар от сърце!
:))
цитирай
3. pvdaskalov - Hloris. привет!
04.06.2013 12:29
Аз ще заема неутрална позиция, като се скрия зад гърба на народа, който е казал:
"Страх лозе пази."
Но понеже зная, че цениш моето мнение, ще ти кажа, че колкото повече напредва възрастта, толкова по-голям страх трябва да изпитва човек от евентуален провал. Ако сгреши, той няма да има време да се изправи. Не е редно също да остави последствията от грешката си на своето потомство.
Успешни дни!
цитирай
4. hloris - Привет,pvdaskalov!
04.06.2013 18:50
И ти си едиииин! :))
Значи когато човек започне да остарява започва да си пада по двойното застраховане,а?!
Караш ме да смея,защото така погледнато май съм много далеч от старостта,поне що се
отнася до способността ми да рискувам,и да си нося последствията от това...
Един мъж от реала,на чието мнение също страшно държа знаеш ли какво ми казва по повод на темата за страха:
"Има ли нещо от което ти да се страхуваш?!"
Което ме навежда веднага на мисълта,че да,имам си моите страхове,но просто доста успешно ги туширам,и ги държа здраво заключени в килера образно казано...
Страхът си е страх,важното е според мен да не ни пречи пълноценно да изживеем живота си,поемайки рискове,взимайки определени важни решения,нали така?!
цитирай
5. анонимен - Хлорис, аз мисля като теб. Не зная ...
04.06.2013 22:55
Хлорис, аз мисля като теб. Не зная дали е въпрос на характер и темперамент, но нямам случай да наведа глава, да премълча или да съм дипломатичен. Никога не избягвам рискове и съм винаги с главата напред. И знаеш ли защо е така. Защото съм най-жесток със себе си. Награждавам се със самоуважение, когато си надвия мързела и страха и с презрение, ако се огъна. В мен живеят двама души, които се дебнат постоянно.
цитирай
6. monaliza121 - Страх - от какво? От провал? От за...
05.06.2013 00:10
Страх - от какво? От провал? От загуба? От болест? От смърт? Човек има много страхове и живее с тях. Не вярвам много на "големите смелчаци". Повече доверие имам на "обикновения страхливец", който като проявява смелост, знае защо го прави.
Поздрав!:)
цитирай
7. hloris - 6.monaliza121
05.06.2013 21:51
Страх от какво?!
Да,права си,че човек живее със своите страхове,но има и такива,които понякога ти пречат да продължиш напред,или те поставят пред единствения избор да продължиш напред сама...страхът от обвързване,който може би е плод на друг страх,страхът да не бъдем наранени и излъгани отново,предадени...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2230401
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17941
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930