Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2019 19:23 - Валпургиевата нощ
Автор: hloris Категория: Хоби   
Прочетен: 509 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Тази нощ е нощ,в която се сбъдват желания,както и се сънуват пророчески сънища.
Който се интересува от този така наречен езически обичай,то да прочете за него
малко повече ето тук  image



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Нека се сбъдват всички добри жел...
30.04.2019 22:51
Нека се сбъдват всички добри желания и човешкият свят да бъде претворен в Добро и Светлина.
А сънищата са интересно нещо...поглед в бъдещето, или в паралелни реалности...
Поздрави от мен, Тони!
Май забравих да ти честитя празниците, но напоследък голяма динамика )))
Христос воскресе, добрини да те спохождат теб и Теди!
цитирай
2. hloris - Воистина Воскресе! :)
30.04.2019 23:41
vesever написа:
Нека се сбъдват всички добри желания и човешкият свят да бъде претворен в Добро и Светлина.
А сънищата са интересно нещо...поглед в бъдещето, или в паралелни реалности...
Поздрави от мен, Тони!
Май забравих да ти честитя празниците, но напоследък голяма динамика )))
Христос воскресе, добрини да те спохождат теб и Теди!


Дай,Боже,всичко това,което казваш,да се претвори в Реалност!
Честити Празници и на теб!
Напоследък съм толкова много на педал,че не успявам дори да се наспивам като хората...и при мен така,и гоня някакви си ненормални срокове.
Станала съм като някаква си пертууум мобиле.
И времето все не ми стига.

Сънищата са/поне според мен/нашето неосъзнавано,дълбоко Аз,нашето подсъзнание.

Много светлина и успехи и в твоите дни,Веси!
При мен голяма лудница отвсякъде...едва вчера успях да си почистя навън около барбекюто под звуците на каращи се за гнезда две двойки лястовици...изобщо работа колкото си искаш при мен...накъдето и да се обърна,все работа,която чака моите две ръце....а,и Теди ми помага много.
с една дума...времето ми лети със скоростта на светлината!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2226521
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17935
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930