Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2015 23:21 - "Пясък и пяна"-ХАЛИЛ ДЖУБРАН
Автор: hloris Категория: Хоби   
Прочетен: 1085 Коментари: 4 Гласове:
12

Последна промяна: 05.02.2015 20:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
До зората не можеш да стигнеш от другаде освен по пътя на нощта.

*****

Истината за другия не е в това,което ти разкрива,а в онова,което не може да ти разкрие.Та искаш ли да го разбереш,то не слушай какво той ти казва,а какво не ти казва...


*****


Гласът на живота в мен не достигна слуха на живота в теб,но нека да разговаряме,за да не бъдем самотни.




Тагове:   път,   нощ,   ЗОРА,   тъмнина,   другия,   слушане,   Ти,


Гласувай:
12



1. getmans1 - О-хо-о Хлори, пак си ....
02.02.2015 10:03
... намислила някаква провокацийка! :)

Господ Бог е отредил да проспиваме мрака на нощта не случайно, нали ще се съгласиш? Дори чисто практично, ако цяла нощ чакаш зората ще я видиш но няма да усетиш чара и, магията и, а това е жалко.
Жалко е, защото умората от чакането просто си казва думата и ... заспиваш.

Та, може да не слушаш какво „той ти казва“ но и не искай всичко да ти бъде казано пък и какво значи „да го разбереш“!?
Хубав ден! :)))
цитирай
2. vostroto - :)Човекът по принцип е сложно тв...
02.02.2015 11:55
:)Човекът по принцип е сложно творение на природата, и този, който си мисли, че знае истината за него, трябва да е едва ли не, неговият създател...
Моето мнение е, че истината е и в двете, да не говорим колко истина има и в езика на тялото, също.
Поздрави!
:)...
цитирай
3. donchevav - :))))))))))))))))))))) Мила ...
02.02.2015 15:17
:)))))))))))))))))))))
Мила Хлори, бях ти приготвила един предълъг коментар, в който да ти се карам, че тръгваш към човека и душата му по тъмните пътища на нощта, по недоизказаното и непожеланото за изказване - ами ако той не ти е враг, ако е някой свит човечец, който не смее да си каже всичко ей тъй, от неконтактност, ако е някой независим и горд характер, който пази неприкосновена тайната на душата си? Мислех да ти се карам:))), но ме извикаха, че видели в края на града котката ми. Котката сиамка, която загубих преди шест месеца! Отидох - много хора помогнаха да я издирим...после аз я извиках - и....тя ме позна! Сега е при мене и мърка, а аз вече няколко часа съм с пулс 120 и не зная как ще я карам с толкова радост в сърцето!!!! Та - няма да ти се карам, де! Но пак ще ти го измърморя, макар и с щастлив глас - Хлори, приятелко, нека всички твои пътища и подходи към другия бъдат светли и слънчеви, пълни с доверие и обич - заради тебе самата:))))))))))))))) Поздрави от двете ни със сиамката Мими!!! Прегръщам те с обич и доверие - светло!
цитирай
4. hloris - Eха,яко ме изкефихте с вашите коментари,за което сърдечно благодаря! :)
02.02.2015 22:50

1.getmans1
О,аз обожавам мрака на нощта,когато всичко притаено спи,защото тогава най-ясно чувствам...себе си...обичам да "потъвам" в себе си в тези т.нар. малки часове на денонощието,може би защото тогава съм най-истинска...хаха,точно като една вещица!

2.vostroto
Нали?!
Не случайно сетивата на човек са пет.Що се отнася до езика на тялото...може да се каже,че там нещата са по-сложни...предпочитам гласа на интуицията,защо ли?!
И аз не знам.
Хей,радвам се,че отново си тук! :)

3.donchevav
Eй,Вени,ако знаеш как ме зарадва с тази новина,че Мими си е отново у дома,и че се гушкате щастливи и двете...гушки и от мен за нея,и не зная как е зачезнала,но вече я пази повече,защото усещането ми е познато с тази разлика,че моята двумесечна Кати така и изчезна...останаха ми само снимки на телефона от нея...

А,аз съм нетрадиционалистка...и максималистка...тъмните пътища са интересни,важното е да вървиш по тях със светла душа...може би това е единствения начин да ги осветлиш,да разкриеш тайното им очарование...не мислиш ли? :))
Твоите критики в интерес на истината са винаги уместни и навременни...интересно как ми идват тъкмо,когато са ми най-необходими!
пп.Много обичам да ме гълчат така,както ти го правиш...конструктивно и добронамерено!

Светло и да ти е и на теб! *
С обич!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2197803
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031