Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2020 15:53 - Как да се справим с егоистичния Егоцентрик
Автор: hloris Категория: Други   
Прочетен: 808 Коментари: 4 Гласове:
10

Последна промяна: 12.01.2020 17:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Всички знаем колко е трудна борбата с хора,на които егото им е свръх голямо,толкова голямо,че те се отъждествяват,изразяват себе си чрез него.

Една интересна статия за подобен род хора,с която лежерно да си прекарате остатъка от неделния следобяд,то четете ето тук
image

Егоцентриците обикновено са много проблематични хора,имащи се за харизматични,защото на всяка цена,и с цената на всичко винаги,ама винаги са прави,и най-вече непогрешими.

И по този начин губят трезва и реална предства за това кои са,къде са,и най-вече в неистовите си усилия да докажат своята правота са способни да мачкат всеки,който не е съгласен с тях....свръх его....води до болно его....болно его....води до ЕГОЦЕНТРИЗЪМ.

Силно препоръчвам в случая и статията на психолога  г-н Добромир Димитров,която може да прочетете ето тук image


Приятно четене и особено стриктно спазвайте съветите дадени ви в първата статия!




Гласувай:
10



1. tonsun - Обикновено ги "лекувам&q...
12.01.2020 18:11
Обикновено ги "лекувам" с игнор.. Подобни хора не са от моята "кръвна група" и просто не контактувам с такива.:)
А когато се опитват да бъдат "на всяка манджа мерудия".. обръщам гърнето на земята...;)
Наистина такива индивиди, независимо дали са тролове, фейкове или изявени Личности.. Не ги кльопам!
цитирай
2. hloris - И това е решение внякои от случаите...но...трябва да бъдем все пак малко емпатични...аз им съчувствам определено,защото се нуждаят от терапия,и то немедленна та
12.01.2020 18:33
tonsun написа:
Обикновено ги "лекувам" с игнор.. Подобни хора не са от моята "кръвна група" и просто не контактувам с такива.:)
А когато се опитват да бъдат "на всяка манджа мерудия".. обръщам гърнето на земята...;)
Наистина такива индивиди, независимо дали са тролове, фейкове или изявени Личности.. Не ги кльопам!


Абе,хора,що обърнахте блога ми на готварско ателие в случая,М?!?
И аз не ги кьопам,ама те мен много "обичат" да ме кльопат в случая....ох,измъчената ми,страдаческа блогава душица в случая!

И аз съм манджийка в случая....не кльопам всичко,в преносния смисъл на думата,но....понякога ми се налага да сдъвча нещо,и като му усетя вкуса,да го изплюя.
Създала съм си условни рефлекси в случая....работят безотказно!
Нали съм егоистка....в здравословен аспект! :)))))
цитирай
3. valeska - ...
12.01.2020 18:34
Слава богу в живота си не съм срещала такива до сега... а в интернет сайтовете е пълно с тях, но те не ме интересуват, избягвам ги!
цитирай
4. hloris - Вал,ти си просто един щастлив човек в случая! :))
12.01.2020 18:58
valeska написа:
Слава богу в живота си не съм срещала такива до сега... а в интернет сайтовете е пълно с тях, но те не ме интересуват, избягвам ги!


Радвам се искрено за теб!
Виртуалните наистина са по-лесни,защото просто можеш да ги игнорираш,но...страшното и притеснителното е ако ги срещнеш в реала,или още по-страшното е,ако са в твоя семеен кръг....тогава наистина става сложно,и се изисква много по-друг подход...или си късаш нервите покрай такава личност,или просто я отстраняваш от живота си....защото такива хора много трудно могат да признаят,че са такива....егоцентрици,та дори и пред себе си.

Късметлийката ми тя! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2194513
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17875
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031