Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2020 23:45 - Презентация на книгата "Благословете Юда"....Мария Лалева
Автор: hloris Категория: Други   
Прочетен: 493 Коментари: 2 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
*

*

*

"ДА БЛАГОСЛОВИШ ПРЕДАТЕЛЯ СИ Е ЖЕСТ КЪМ СОБСТВЕНАТА ТИ ДУША."

Цялата статия може да прочетете ето тук  image

image


За нея може да се каже,че е нашият Зевс Гръмовержец-Олимпиецът,който мята мълнии върху душевно босите и събужда онези,които живеят в просъница.Мария Лалева е онова нововъведение в съвременната българска литература,което ни кара не да слушаме, а да виждаме поезията и романистиката и.И затова е обичана авторка.

Аз лично съм възхитена от нейното цялостно творчество....такова многопластово наслагване на една богата душевност,че при разплитането на нишките и се получава една колоритна наситеност от изливане на чувства,мисли,настроения,вярвания,и образи,които покоряват най-вече със своята истинност и уникална автентичност.

Горещо препоръчвам и романа и "Живот в скалите"....уникално четиво...
аз лично останах запленена от изворчето мъдрост,което буквално блика от всяка страница на тази българска книга.

"Не просто безбожно,а триижди прокълнато гола
ще разхождам душата си пред очите ви слепи-
да ви гледа от упор,да ви стряска с въпроси,
да ви плаши със смях и със липса на дрехи.

Голотата е страшна,безпощадно жестока
към удобния свят на страхливата съвест.
И е ад,и е грях,и е път без посока
за човешката глупост,заблудена да съди.

Облечете добре лицемерното лустро,
наметнете грижливо завистта си с риза,
закопчайте прилично,пристегнете я гузно.
Ако имате две отминете.Не съм ви ближна.





Гласувай:
10



1. vesever - За много години, Тони! Не съм ч...
04.01.2020 11:36
За много години, Тони!
Не съм чувала за тази книга, когато излезе, ще ми е интересно да я прегледам, макар че съм малко резервирана...
На думи всичко е лесно, но в живота е доста по-сложно...
Поздрави!
цитирай
2. hloris - Веси,за много години и тук!
04.01.2020 21:25
Живи и здрави най-вече,за да можем да си гледаме сами децата!
И аз не знаех,че това е вече нейната трета стихосбирка,и ме заинтригува силно.
Аз лично не мога да си позволя лукса да си купувам много книги,но затова пък следя,и пропрочитам в интернет това,което ми попада от нея....много силен,и стилно изразен индивидуален изказ....като острие бих казала и оприличила,насочено право в целта,защото не те оставя безразличен,а докосва струните на душата.....ярък и новаторски талант.

Относно живота,мдам,в живота,особено когато нещата човек си изживява и изпитва на своя,собствен гръб,то там е неоспоримата и велика истина....сложно е,особено що е се касае до човешките взаимоотношения и връзки....било приятелски,роднински,съседски,служебни и т.далее....много са факторите,които влияят пряко или косвена на едни взаимоотношения при нас,хората.
Фактори,които градят,и фактори,които рушат....за съжаление това са неоспоримите житейски при това факти.А понякога от това много и наистина боли.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2229639
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17940
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930