Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2019 22:09 - Пост ....за котколюбители
Автор: hloris Категория: Други   
Прочетен: 1094 Коментари: 10 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Имам си котарак,който е вече на година и половина....жив и здрав напролет ще навърши две....дойде сам отнякъде,явно някой ми го подхвърли....чернобял красавец със зелени очи....дотук добре....но хапе понякога.В смисъл ме хапе съвсем лекичко по краката,рядко се случва,но все пак го прави,както го направи тази вечер,използвайки,хващайки момента,когато кракът ми беше без обувка в процес да си обуя чехъла....
Такъв е от малък,явно заради този му навик,придобит незнайно защо,го бяха изхвърлили.Гледан беше в затворено помещение,защото,когато се появи при мен,то беше с розови лапи,без грам кал по тях....предполагам,че е живял като малък/бебе/ при хора с малки деца,които са си играли с него.

Някой може ли да ми обясни това негово странно държание,с това похапване по краката ми.....прави го съвсем лекичко,да не кажа нежно.Иначе изобщо не драска....аз му викам:
"Мърчи,ти си живата моя плюшена играчка..."....много го мачкам,и си играя с него.
Иначе е много добър,но е странен....никога не спи при мен,но не обича да остава сам....трябва да е в стаята,в която съм аз.

Как да го отуча от този му вреден навик?!
Рядко се случва да го прави,понякога си мисля,че тотално го е забравил,.....и хоп.....повтаря си същото....не съм имала досега такъв странен котарак.

Моля за вашите мнения по въпроса.
Благодаря предварително!



Гласувай:
16



1. misteriavechna - Много отдавна имах такава маца,
01.11.2019 22:19
навикът и не се промени до последно, всяка котка си има характер и не подлежи на превъзпитание. Така мисля от моя опит, може и да не съм права.
Желая ти, да успееш с превъзпитанието на котаранчо, Хло!
цитирай
2. hloris - Да,съгласна съм,че всяка котка си има характер,
01.11.2019 22:40
но аз много отдавна гледам котки...в смисъл имала съм и женски котки,едната раждаше при мен,а пък Вихърчето,когато дойде време да ражда,и ми подмокри панталона,защото и и изтекоха около плодните води,изобщо не се помръдна от скута ми....явно реши,че там ще ражда....и съм съгласна,че всяко коте си идва със свой,собствен характер,защото зная как при една и съща майка,и еднакво възпитание,то котетата са различни както по окраска,то така и по характер...

Какво ти превъзпитание,то той по-скоро ще ме превъзпита мен....казаха ми,че го правел....от нежност....каква ти нежност,мърка,мърка....и хоп....ми захапва леко по крака....и сега като се замисля явно го прави в момент,когато не му обръщам внимание....да,май така ще се окаже....и тази вечер се прибирах,мислех си за нещо друго.....може би така,това е начина да ме накара да му обърна малко повече внимание.

Няма нищо общо с Мишо,миличкия,който някой или го преби,или ми го отровиха,той беше толкова нежен,любвеобилен,не се откъсваше от мен...
Четох в един форум/даже май и не беше форум/,че черно белите котки били най-зли....и отмъстителни....май ще се окаже,че е точно така.

И го прави,когато,както си мърка....много странно наистина.
Мишо не мъркаше много,той беше по изразяването на обичта си в действия...много ми липсва....като видя черен котарак,и сърцето просто ми се обръща....погребан е в градината ми.в единия и край.

цитирай
3. romanticgirl25 - Аз обожавам котки
02.11.2019 00:28
От скоро. Преди като дете гимразех, считах ги за неблагодарни и съдружници на злото. Откакто отгледах две котета и се влюбих. Хранене през два часа. И сега само това че ме е гнус да нямат паразити, само затова няма да си взема още. Но, може би самотата ме убива и ще склоня но горко на котьо защото ще го къпя един път в седмицата минимумка. Хапането е защото вероятно от малък сте му давали ръка да ви хапе. Когато ви захапе му крещвте ауууууу, боли високо и той би трябвало да спре.
цитирай
4. hloris - Романтично момиче,
02.11.2019 14:09
благодаря за съвета,но ....това не помага....не мога да го бия и наказвам,но той е достатъчно умен,и само като му повиша глас,се скрива в своето "скривалище,зад хладилника в кухнта,много е смешен....понякога го намирам на масата,и само като ме види веднага се скрива там....храня го с котешки гранули,консерви,но....обича да си хапва и от нашата храна.Особено,когато има пилешки кокалчета,обича много и супи.

Относно страхът ти от паразити,то си има специални хапчета против вътрешно опаразитяване....българския е празимекс,а в момента съм му купила и някакво френско хапче,което трябва да му го разделя на части,защото е достатъчно голямо,и няма да мога да го излъжа да го глътне цялото...на 2.5 килограма се дава едно хапче от българските,или ако котаракът е около 4.5 килограма,какъвто е Мърчи,то едно френско хапче....цената не е убийствено висока,о порядъка на някакво си левче,но е хубаво да им ги даваш,особено,ако ги пускаш вътре,където живееш....относно къпането,то котките поддържат достатъчно лична хигиена,и не е необходимо да се къпят,защото слюнката им отделя достатъчно количество естествен антибиотик,и с къпането им се загубва естествената им защита от болести,отмива се този филтър.
Мишо го къпах,Мърчи не съм го къпала.Опитах се,но....щеше да ми извади очите,в смисъл такова мяукане жално му удари,че се смилих и го оставих.....чернобял е,и ако знаеш колко е чистичък,как само се поддържа сам.
Против бълхички можеш и да си вземеш и една котешка пудра,което също не е скъпа,пудриш,и всички бълхички евентуално,ако има такива,просто умират....аз го пудря няколко пъти в годината,като съответно преди това го преглеждам.

Котките са мили и любящи животинки,но наистина всяка си има свой,собствен характер....в смисъл малко са как да се изразя точно....по.своенравни са например от кучетата.
И е истина,че се привързват не към стопанина толкова,както кучетата,колкото към мястото,което обиват,където живеят.
И са големи компаньони,които/това си е истината/ изискват огромни грижи.
цитирай
5. bven - Аз също съм гледала и гледаме котки - всички котки са го правили.
02.11.2019 18:26
Според мен това е закачка да им обърнеш внимание, да ги погалиш, да им говориш...Толкова, колкото иска животинчето в момента. Може би усеща някакво настроение у теб, което иска да промени - да те развесели, да се разсееш или просто емоция?! Наблюдавай се и може да раззбереш - това са си ваши отношения:))
Желая ви много положителни емоции заедно!
цитирай
6. vesever - Е, щом хапе лекичко Мърчо, надали ще ...
03.11.2019 21:25
Е, щом хапе лекичко Мърчо, надали ще е проблем... да си хапе )))
Вероятно просто иска да си играе. Или пък някакво чувство за собственост...)))
Да е жив и здрав!
цитирай
7. tikoev - Или иска внимание, или намек за и...
04.11.2019 11:31
Или иска внимание, или намек за игра, или го прави защото те обича, или всичко това накуп....
цитирай
8. hloris - bven
04.11.2019 15:18
не,не всички котки го правят....поне на мен ми се случва за първи път.
Сигурно усеща наистина някои настроения у мен,за да се държи така.
Интересното в случая,че го прави само с мен,но не го прави с Теди,
явно аз съм му любимката за такава "нежност"

Благодаря ти,наистина е прекрасна компания,аз лично много си почивам с него,като си играем.
Напоследък е станал голям разбойник...и побойник....беше се бил с някой чужд котарак явно преди три дни,защото като станах сутринта,то намерих много снопчета от козина под навеса.
Но и аз съм си виновна след като оставям храна отвън,която пък примамва чуждите котки.
цитирай
9. hloris - Веси,
04.11.2019 15:32
не,не е проблем засега поне,но много обича да се закача....явно му е скучно понякога,и знаеш как е,тичам непрекъснато по задачки,и той буквално изперква,оставен сам.
Много е смешен....когато излизаме по града,то той после ни е пръв посрещач,откъде ни вижда,веднага тича и ме чака....в смисъл никога не влиза вътре,чмака ме отвън,докато си свърша работата,я да събера дрехи,я нещо друго....знаеш как е,ти поне имаш много котки....тази нощ спа в стаята,в която аз спя,и не мръдна,докато аз не станах...общо взето е послушен...сега вече няма как да ме захапва,с тези чорапки,и чехли на краката...не съм имала досега такъв котарак определено....коренно различен като характер от всички котки,които съм гледала досега.
Дано някой не му направи нещо лошо,макар че той много,много не тича в съседтските дворове....стои си в къщи,или е в полето отсреща.
Смешник,снощи беше залегнал и дебнеше нещо...явно някое мишле от полето отсреща е решило да се зазимява у нас....и толкова беше съсредоточен,че не ми обърна грам никакво внимание....и има характе,не яде всякакви си гранулки,проявява някаква си избирателна способност,ако знаеш докъде ходя заради него да му ги купувам....но е факт,че се обичаме много,взаимно е.А какъв малък плашок беше като се появи при нас,и как само го заобичахме....с неговите кълбенца,които прави,хвърляйки се пред краката на човек----срладур голям.
Мисля да си вземам и куче,но не зная как ще се спогодят двамата с него,марак че той е доста кротък и отстъпчив....само да не беше този негов навик да похапва краката ми.
цитирай
10. hloris - Тишо,
04.11.2019 15:42
определено е така....не закача Теди,непрекъснато е на моята глава.
А и сега,като застудя,и иска да влезе вътре,прави някакви си маймунджълъци....в смисъл си отмъщава,ако не го пусна на....мрежата на комарниците ми....не отстъпва,докато не получи това,което желае на момента....ето и сега е на прозореца....мяучи и да е вътре.
Пролетта пък хвана едно змийче....при нас стана практика всяка година да се появява по едно такова....играе си,играе,и когато се вгледах в него какво да видя,той го захапал и няма пускане....оказа се после,че е новороден,новоизлюпен малък смок....извиках един комшия,защото изпитвам ужас от змии....и той го уби.
Иначе хич го няма по ловуването....есен е,а досега не е донесъл нито едно мишле....игра в двора,после хапване вътре,и си има едно старо одеялце...и спане....никак не обича да е сам.
Забавляваме се взаимно....големи игри падат,когато остава време.И гушкане.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2231433
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17942
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930