Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2019 18:48 - Без теб....2620 дни и нощи
Автор: hloris Категория: Други   
Прочетен: 169 Коментари: 0 Гласове:
2




Ти предполагам виждаш от там,където си,през какво преминах,и през какво преминавам за този отрязък от време....само не знаеш,че осъзнах за това време колко хората могат да бъдат жестоки.Разбрах кое те срина,и те доведе,всъщност отказа от живота,от борбата за живот.

Наистина хората в определени ситуации наистина са безскрупулни,безсърдечни и жестоки.На път съм и аз да се откажа,но нямам право....просто се моля на онзи горе да бъде мой защитник и застъпник в такива случаи.Аз нямам право,и с цената на всичко ще драскам напред,в неизвестното.
Защото всеки гледа да те спъне,да те удари,да ти подложи крак,и да се възползва в някакво отношение от теб,въпреки ситуацията,в която се намирам...и ето това е нещото,което не мога да го проумея....което ме изумява...толкова ми е трудно да браня себеси,наред с него...За мен това е садизъм,граничещ с престъпление...но хората не приемат различното....нагледах се,и се наслушах на какво ли не за тези години....като се замисля през какво преминах,наистина си е страшно....
И колко малко хора ми попадоха ръка в този отрязък от време...и то всичко това,подплатено от користни цели и намерения,и тънки сметки...
Колко нощи не съм спала само аз си зная....а в колко дни като къртица съм се лутала в път без светлина..
Може би всичко,което се случи,ме научи на едно....че трябва да мога да разчитам единствено и само на себе си....в свят на лицемерие,подлост,и предателство....
На моменти толкова много ме боли,че имам чувството,че няма да мога да продължа,но....ден-два...и продължавам сама...там...в дълбокото неизвестно.
Вече не вярвам на хората поне не така,както им вярвах...нещо в мен се пречупи....изчезна и смехът ми...
и те чувствам и теб предател поради факта,че ти,който трябваше да бъдеш моя опора и гръб тогава,то ти пръв ме предаде,като Юда,....сам ме хвърли в ръцете на зверовете в хорски образ...и така до днес.
Не мога да ти простя,опитвам се да забравя,но....без успех...
Осъзнах това,което беше решил да направиш тогава,по-скоро го разбрах....просто Съдбата не ти даде шанс и време,за да го осъществиш.Запази мен....заради него...
А това е голяма,тежка Отговорност.
Толкова се промених за това време,че не мога да се позная....чух какво ли не по свой адрес,и нищо не може да ме пречупи вече,мен,която е сама,и е всичко за още един човек....но надали ще повярвам повече на някой мъж след това предателство от твоя страна,чиито последици още ги влача...и ще ги влача до края на дните си.
Каза ми да се пазя?!?
Как?!?
По какъв начин от хора,загубили човешкото в себе си...колко пъти ме удариха,вече и не чувствам болка....просто си повтарям :"прости им,господи,те не знаят какво вършат."

Дано да си изкупил своята вина.И грехове,защото и аз не съм безгрешна.
Аз моята я изплащам още приживе...но не се оплаквам,просто се научих да бъда по-силна,по-целенасочена и по-волева.
Научих се да нося непосилни товари,и да продължам там,напред в неизвестното.

И искам да ти благодаря за последния подарък,който ми направи....отново ми върна свободата,и мога да бъда ...просто себе си...
Но е гадничко да го направиш на такъв ден,не мислиш ли?!?
Споко,няма да те забравя,просто няма начин...защо ли пиша всичко това?!?
Спазвам това,което ти каза....не престъпвам волята ти,може би и затова днес не отидох там....
Надявам се онзи горе,Всевишния,да ти прости,както и да прости на мен,че не предприех някои стъпки,които е трябвало да предприема тогава,когато е трябвало.
Защото бях слаба,и ти вярвах безрезервно,но....ти пръв ме предаде...хвърли камък по мен.
Било каквото било...аз затварям страницата,научих си урока,най-големият житейски урок,който ми бе поднесен.
И прдължавам да си мисля,че всичко,което се случва тук,на земята,то се случва за наше добро.
И ми прости,ако можеш и на мен,защото толкова неща не можахме да си кажем тогава...включително и да си простим един на друг.
Почивай в мир!
И измоли божията милост за нас,защото аз на човешката не се надявам...може би все пак има хора,които аз трябва да открия,или които трябва да открият мен.
Времето в случая ще го покаже.



Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2193297
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17874
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031