Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2019 17:51 - Какво правя тук аз?!
Автор: hloris Категория: Други   
Прочетен: 1710 Коментари: 25 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Май ми е време да си ходя вече.
Наблогувах се.
Предостатъчно даже.
Осъзнато взето решение...без грам излишна емоция.
Просто време е да пусна в ход целия си разум.
И да си тръгна...е,ще продължавам да си чета.

Моля,без коментари,казах,че решението ми е осъзнато,
по-скоро дълго премисляно.И доволно взето..с разум и сърце.

И моля,без гласувания....просто едно решение,изречено на глас.


Тагове:   умора,   решение,   разум,   взето,   тръгване,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - А толкова много ти вярвах,толкова много,
11.06.2019 18:19
но зная,че нещата никога вече няма да бъдат същите....всичко е история,при това история с щастлив край за всички ни.

Аз излязох с моята поука за себе си,навярно и ти с със своята.
Не съжалявам за нищо...просто е било писано да се случи,да се изживее,и да се продължи напред...просто е на пръв поглед,и толкова сложно едновременно.
цитирай
2. hloris - И е много важно човек да успее да чува неизказаното,
11.06.2019 18:31
защото там е неизречената истина...приемането и е първата стъпка да продължиш напред

Благодаря на всички,защото от всекиго тук съм научила нещо.

Може би ще продължа да си пускам линкове с неща,които мен са ме доказнали по някакъв начин...
Благодаря Ви,мили хора,позитивни,добронамерени,и не дотам ....благодаря на всички Ви....за всичко.И успех на всички блогуващи.
цитирай
3. eva666 - :-)))
11.06.2019 18:57
гушшш ((((_P_ ))))
цитирай
4. zax - Естествено че ще продължиш, това е ...
11.06.2019 20:13
Естествено че ще продължиш, това е само временно. :)
цитирай
5. hloris - няма я тръпката,закси...изпари се като лятна роса
11.06.2019 20:34
zax написа:
Естествено че ще продължиш, това е само временно. :)


едва ли...кой знае,но наистина не пиша така,както пишех преди
цитирай
6. hloris - приемам гушки,Юлия,аз ти се чудя най-искрено как не се уморяваш и натоварваш в тая среда
11.06.2019 20:38
eva666 написа:
гушшш ((((_P_ ))))


непрекъснато дъвчеш или цитираш някого...ще вземат накрая да те осъдят за авторски права...
майтапя се естествено....вземи се кротни и си седни на дто....ама нали и аз съм като тебе....реално не мога да се кротна,ама никак...сбъркана съм от всякъде
цитирай
7. barin - Здравей, hloris. Всеки сам си ре...
12.06.2019 08:10
Здравей, hloris. Всеки сам си решава кога да се оттегли. Преди два месеца ми мина тази идея, но реших да продължа, а не да се откажа, когато ме четат много и ме изкачват с нереални прочитания. При мен рядко се получават нереални прочитания. Обикновено не влизам в сметките и не ме интересува къде съм в класациите. Ако питаш мен- по-добре остани, защото ти харесвам темите и ги чета с удоволствие.
Поздрави!
цитирай
8. hloris - Да сме наясно...
12.06.2019 08:17
коментари,цитиращи други потребители тук,то просто няма да бъдат допускани.
Междуличностни отношения в моя блог няма да бъдат коментирани,както и кой къде какво
писал и казал.
цитирай
9. hloris - Когато човек се научи на тези неща,то той е стигнал точката на себе познание
12.06.2019 15:01
tonsun написа:
„Когато човек се научи да пие чай от празна чаша или да гледа как камъка расте, тогава и само тогава той е в пълна хармония със себе си и със заобикалящия го свят.“
Чарлз Едмънд дьо Мареск дьо Клавел или речено по друг начин... Джеймс Клавел


а това предполага по-добре да познаваш в цялост и останалите,т.е. да ги разбираш....
нирвана
Чела съм нещичко и аз от Клавел
цитирай
10. hloris - Здрасти!
12.06.2019 15:08
barin написа:
Здравей, hloris. Всеки сам си решава кога да се оттегли. Преди два месеца ми мина тази идея, но реших да продължа, а не да се откажа, когато ме четат много и ме изкачват с нереални прочитания. При мен рядко се получават нереални прочитания. Обикновено не влизам в сметките и не ме интересува къде съм в класациите. Ако питаш мен- по-добре остани, защото ти харесвам темите и ги чета с удоволствие.
Поздрави!


И ти благодаря.
Просто ми изцежда част от енергията,и ме разконцентрира,и ми краде много време този блог,а времето при мен е фактор,при това голям.
Аз де факто се радвам,че нямам надувания напоследък,и им благодаря на тези,които го правят,че ме подминават.
Просто ще си дам малко починвка от блога,по-скоро като писане....в интерес на истината е голяма краста.Има толковаинтересни хорра,които пускат толкова интересни неща тук...ще си остана като читател....е,ако ме удари някоя муза с тухла по главата,то ще публикувам.
Аз напоследък пиша преди всичко за мен самата...разтоварващо е донякъде.
Уморена съм с една дума....имам нужда от промяна както виртуална,то и от реална почивка...
релакс с една дума.

Хубаво лято на всички четящи,и случайно и ве случайно попаднали на тази страничка.
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Хлорис!
12.06.2019 15:16
Съвсем скоро се възхитих от поведението ти, демонстрирано в един постинг!
Ти си боец, и отказването не се вписва в същността му!
Имал съм такива моменти - в следването, в работата, преодолявал съм ги и съм се връщал многократно по- силен!
И ти!
Убеден съм, че ще се върнеш много по- силна!
Вярно , атмосферата е отровна, в това отношение имам предимство, защото реално съм работил в такава, изпитал съм какво ли не в нея
Но там можеш нещо да направиш, да се защитиш!
Тук е непредсказуемо наистина! Не знаеш простотията с какво ще те замери И ако и отговориш, ставаш по-прост и от автора и
Един важен човек за мен ме насърчаваше така- Прави, каквото смяташ ,че е правилно, а да става каквото ще!
Разбрах какво се крие зад филрософията му и я прилагах и прилагам с успех!
И съм щастлив от това!
Че не съм се предал!

Хубав ден!
цитирай
12. hloris - Здравей,Иване!
12.06.2019 16:49
leonleonovpom2 написа:
Съвсем скоро се възхитих от поведението ти, демонстрирано в един постинг!
Ти си боец, и отказването не се вписва в същността му!
Имал съм такива моменти - в следването, в работата, преодолявал съм ги и съм се връщал многократно по- силен!
И ти!
Убеден съм, че ще се върнеш много по- силна!
Вярно , атмосферата е отровна, в това отношение имам предимство, защото реално съм работил в такава, изпитал съм какво ли не в нея
Но там можеш нещо да направиш, да се защитиш!
Тук е непредсказуемо наистина! Не знаеш простотията с какво ще те замери И ако и отговориш, ставаш по-прост и от автора и
Един важен човек за мен ме насърчаваше така- Прави, каквото смяташ ,че е правилно, а да става каквото ще!
Разбрах какво се крие зад филрософията му и я прилагах и прилагам с успех!
И съм щастлив от това!
Че не съм се предал!

Хубав ден!


За едно нещо е сигурно,че съм боец,по-скоро боркиня...просто какво ви става хора,аз се нуждая от почивка,защото реалът ми е много натоварен...даже го отчитам като грешка,че си пуснал нета...искам просто да си почина по някакъв начин.
Добре постъпваш,защото животът не е нищо освен борба за доказване,и до оцеляване донякъде.
Спокойно,тук съм си,но напоследък все попадам щом отворя блога си на някакви си
безсмислени спорове,разправии,и борби....все едно животът на някого зависи от това кой какво казал и написал в този блог...а мен това не ми харесва,а още по-малко мога да го проумея...както казва Юлия,то май съм безкрайно тъпа...животът ни,всеки един миг от него е толкова ценен,че е безумно да го пилеем с лека ръка.

В събота е черешова задушница,и днес преди обяд ходих да почистя малко от тревите...и се размислих какво е живота....на мен ходенето на гробища донякъде ме отрезвява,кара ме да гледам по философски на нещата....толкова кратък,и как безумно го пилеем с лека ръка....
А тази енергия,която се пилее тук под формата на заяждания и виртуални борби,та тази енергия ако се впрегне в нещо реално,то животът ще бъде по-хубав.
цитирай
13. hloris - И да си довърша комента...
12.06.2019 16:54
къде по-смислен....и осмислен.

Не зная,но аз след толкова години блогуване все още не мога да проумея в името на каква кауза,за какво,се водят тедзи ненормални битки под формата на заяждания,дрънкания,и разправии....
явно такъв ни е балканския див ген....скандалджийски.
А това ни прави меко казано...посредствени,и ни обезличава донякъде,защото имаме като народ къде,къде по-хубави качества,с които да се доказваме,и най-вече гордеем.

За мен това е...безумие.
цитирай
14. lexparsy - Ами аз само се усмихвам :-)
12.06.2019 16:54
Защото на един войн не му е присъщо да си хвърли меча в калта... Само се заканва :-)
А ти си!
И съм сигурен че ще се върнеш. Все някой ще ти е прибрал и почистил меча...
Имаш битки за водене... със себе си са най-трудни!
Но след Тишина, идва Буря... после пак Тишина... но ти трябва Очи да споделиш...
:-)))
цитирай
15. hloris - Усмихвай се ти,усмихвай се,щом го раздаваш като някой таен агент,обаче без прикритие! :))
12.06.2019 17:44
lexparsy написа:
Защото на един войн не му е присъщо да си хвърли меча в калта... Само се заканва :-)
А ти си!
И съм сигурен че ще се върнеш. Все някой ще ти е прибрал и почистил меча...
Имаш битки за водене... със себе си са най-трудни!
Но след Тишина, идва Буря... после пак Тишина... но ти трябва Очи да споделиш...
:-)))


А,Лекси,моят меч не си го давам на никой.
Зачислен ми е на отговорно пазене до животно такова!
Прибран е,изчистен е,та дрънка,в ножницата,и чака подходящия момент да се развихри...
ама аз съм си тук,къде ще ходя просто ще си почивам,и ще ви чета,и да си знаете,че когато си мълча,то тогава обикновено нещо яко ме е докоснало и впечатлило!
Днес оцелях на слънце до 14 на обяд и резултатът е налице...ръцете ми изгоряха яко/тая бяла кожа/,та затова сега седя,и си почивам малко,и ще дърпам след малко в градината,и ще има финално "Дилмано,Дилмано,кажи ми как се сади пиперо"....заключителна финална част.

Ти се смееш,ама аз яко се замислям да те поканя да покопаеш в градината ми,та да те видя тогава как ще се смееш...мотиката яко отпуска и успокоява...полезен фитнес,много при това да знаеш! :))
цитирай
16. lexparsy - Таен агент, без прикритие! :)))
12.06.2019 19:00
Седя си в парка и се хиля сам... толкова обучение от тайните служби, че и да се прикриват :))) а то е достатъчно да шаваш непрограмирано... и снайпер не може да те уцели :)))
А ти си вади меча, че звънтенето му е по-добро от дрънкането :)
А за прекопаването може да се събере агитка... Аз като Том Сойер ще им събирам такса срещу мотиката... Искам10÷ само :) и после ще ти ги дам, че и аз да пробвам...
Благодаря за усмивките Тони!
Чакаме пак да споделяш!
цитирай
17. troia - Здравей, Хлорис!
12.06.2019 22:24
Ти си от хората, които идват и си отиват и после пак идват и пак си отиват и така... Като морска вълна си.:)) Предположих, че ще си тръгнеш.
Всичко най-хубаво ти желая и доскоро!:)
цитирай
18. hloris - А,ще помисля по въпроса..обещавам....та аз не съм спирала да воювам реално ти говоря....
13.06.2019 15:26
lexparsy написа:
Седя си в парка и се хиля сам... толкова обучение от тайните служби, че и да се прикриват :))) а то е достатъчно да шаваш непрограмирано... и снайпер не може да те уцели :)))
А ти си вади меча, че звънтенето му е по-добро от дрънкането :)
А за прекопаването може да се събере агитка... Аз като Том Сойер ще им събирам такса срещу мотиката... Искам10÷ само :) и после ще ти ги дам, че и аз да пробвам...
Благодаря за усмивките Тони!
Чакаме пак да споделяш!


И какви битки водя...как беше ...и сам воинът е воин.Ще напиша на старини един наръчник как се водят войни в мирно време....а,моля,моля,не ми го отнемай това непресказуемо шаване....патента е мой,и строго запазена марка.
Относно бригадата....копаене то почти не останя вече...само някой да набие колове на тези домати,и връщам помощта в натура....черпя с домашно произведени домати наторени с биотор...не зная какво ще излезе тази година,но ако знаеш какви яки корени станаха....аз им викам моите войничета....тук направо изгоряхме...такава шега е,чака ме поливане,при това яко на картошките.
Мечът не си го давам на никого...засега!
И аз благодаря зя твоите,Лекси! :))))

Бригадата,ако има такава,то след това я чака яко разпускане на барбекюто,а може и плаж да спретнем край басейнчето...ей,ето трябва ми майстор който да ми сменни едни уплътнения,за да го пълня....при мен има работа за целия китайски народ,че и отгоре..това е истината.
Не дзная,може и пак да пиша,може и да не пиша,не зная,но чувствам някаква си умора,ти си още в началото и ти е тръпка.

/

цитирай
19. hloris - Здравей,troia
13.06.2019 15:34
troia написа:
Ти си от хората, които идват и си отиват и после пак идват и пак си отиват и така... Като морска вълна си.:)) Предположих, че ще си тръгнеш.
Всичко най-хубаво ти желая и доскоро!:)


Да,такава съм си...на приливи и отливи... много точно си уловила тези мои настроения....като го писах това,го писах плачейки....може би защото и така и не останах разбрана докрай...
И защо си предположила?
Изтървавам си важните,реални неща...блогът ми краде ценно време,а принципно не съм от хората ,които си вършат полонвичато работта.

Може и пак да пиша...не зная.
Но средата тук от ден на ден става все по-мръсна и зловонна...това са фактите.
А теб те чета редовно,но не коментирам,защото в твоите приказки има толкова събрана житейска мъзрост....и са страшно поучителни.
Ще ми липсват,макар че аз ще продължавам да си следя любимите си автори....приятелите си тук.
цитирай
20. nedovolen - Това е добре. Не съжалявай за нищо ...
13.06.2019 18:53
Това е добре. Не съжалявай за нищо минало.
Да се завърнеш пак, това е добре, като не съжаляваш за нищо минало.
:)))
цитирай
21. toti55 - Поздрави!
15.06.2019 20:32
Помоли да не гласуваме и мислих да се въздържа, но гласувах.
Помоли да не коментираме и мислих да се въздържа, но ще коментирам.
Не се притеснявай - всичко е загубено и спасение няма.
Дай си почивка, а когато узрееш, думите сами ще те хванат за ръчичката.
Хм, колчето на този домат е забито накриво, :).
Релаксираща вечер!

До!

Успех!
цитирай
22. troia - Привет, Хло!
16.06.2019 19:42
Понеже съм постоянно тук ще ти кажа, че средата не става по-мръсна и зловонна, а си е винаги такава.:) Единственото "лекарство" е да се обградим с хора, които мислят като нас, да общуваме с хора, които са ни приятни. То и в живота е така. Елиминираш агресивните и лошите. Лесно е.:)
Благодаря ти за милите думи. И да не коментираш и да не ме, четеш не е проблем. Няма да ти се разсърдя. Винаги съм те приемала като приятелка.:)
цитирай
23. hloris - А ако никога не го постигна това с узряването?!!
16.06.2019 20:49
toti55 написа:
Помоли да не гласуваме и мислих да се въздържа, но гласувах.
Помоли да не коментираме и мислих да се въздържа, но ще коментирам.
Не се притеснявай - всичко е загубено и спасение няма.
Дай си почивка, а когато узрееш, думите сами ще те хванат за ръчичката.
Хм, колчето на този домат е забито накриво, :).
Релаксираща вечер!

До!

Туй то,колко хора не уважиха това ми мнение....аз съм като вятър и мъгла,днес ме има,утре ме няма....непостоянна величина съм...благодаря ти все пак за препоръката.
Наистина има моменти,кв които чувствам,че наистина тук се задушавам....и не само тук.
При мен факторът разнообразие е много голяма величина...просто душата ми жадува понякога за емоции и адреналин,понякога за...уединение и покой.
Мисля,че това е валидно за всички.
Пресищането не води до нищо добро....е, аз на моменти наистина се чувствам именно така.
Но не ми е вече такава тръпка,каквато беше поне в началото...факт.

Успех!

цитирай
24. hloris - nedovolen
16.06.2019 20:55
nedovolen написа:
Това е добре. Не съжалявай за нищо минало.
Да се завърнеш пак, това е добре, като не съжаляваш за нищо минало.
:)))


да се завърнеш пак там,откъдето де факто не можеш да си тръгнеш,и място,което на моменти буквално ти изпива енергията....това звучи безумно,но каква ли скука ще настане,ако сме прекалено разумни.

Не съжалявам абсолютно за нищо,което се е случило тук,защото човек именно така се учи....писането тук си е своего рода терапия,пък и човек развива донякъде умението да чувства,да улавя настроението на човека отсреща....става по-емпатичен,става повече човек.
Е,това последното не е валидно за всички тук...хейтърите са друга бира.
цитирай
25. hloris - Не зная,troia,за мен средата тук не се променя за добро...
16.06.2019 21:10
troia написа:
Понеже съм постоянно тук ще ти кажа, че средата не става по-мръсна и зловонна, а си е винаги такава.:) Единственото "лекарство" е да се обградим с хора, които мислят като нас, да общуваме с хора, които са ни приятни. То и в живота е така. Елиминираш агресивните и лошите. Лесно е.:)
Благодаря ти за милите думи. И да не коментираш и да не ме, четеш не е проблем. Няма да ти се разсърдя. Винаги съм те приемала като приятелка.:)


Благодаря ти за милите и топли думи,може би наистина това е единствения възможен начин спокойно да можем да разменим две-три думи....аз обикновено сутрин и привечер,или по малките часове си отварям блога,и все попадам на някакви си безумни битки,едва ли не някои хора да способни да проливат кръв,дотолкова се вживяват в това,което става тук.

А може би аз просто отделям прекалено голямо внимание на тези неща.
Но какво да правя като съм толкова силно впечатлителна....склонна съм да се съглася с теб,че времето трябва да си го споделям с истинските добронамерени хора тук,а останалите просто да ги игнорирам,но....аз силно продължавам да вярвам,че във всеки човек доброто,макар и скрито,е повече от злото.....и не мога да се примиря....искам да променя нещо в тази насока,макар че може би тази битка е обречена...може би така пилея ценен времеви ресурс.

Не коментирам твоите приказки,но....винаги те така яко ме замислят,защото те са почерпани от нашия жив,реален живот,в който доброто и злото неизменно присъстват и воюват....вечната изконна борба за надмощие...и на кого е нужно?!На кого?!
Глупаво е...много и безкрайно глупаво...поне за мен.
Особено тук,във виртуала.

И все пак средата не се променя към добро, а мен това ме плаши и донякъде стресира.Говоря за виртуала....в реала поне донякъде знаеш от кой какво можеш да очакваш,и знаеш с кого за какво воюваш.
И то в един виртуален свят,в който хората дори и не са се виждали....каскво пък остава за нашия реален живот....това е нещото,което ме отблъсква от тук,понякога,на моменти дори ме отвращава.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2197477
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031