Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2019 14:53 - Кое е по-важното??
Автор: hloris Категория: Други   
Прочетен: 1365 Коментари: 16 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





Не е важно какво влиза в устата....по-важно е какво излиза от нея.


Вие как мислите?
Словото може да лекува,
рани да превързва...
Понякога като торнадо
душата да помита...
Словото е божи дар...
внимателно с него
да се борави...
Словото е същински
благ мехлем...
душата с него
се лекува...
Словото е цяр
от нас зависи
дозата...
отрова или жлъч,
дозата да мерим
правилно,че
душата е ранима,
уязвима...
Словото си точно отмерете
радост с него само подарете.


Тагове:   лек,   доза,   отрова,   словото,   отмерване,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Подлежи на редакция...нещо като чернова/защо ли вече няма такива/
26.05.2019 15:06
затова моля за вашето снизхождение.
цитирай
2. hloris - Знаете ли,
26.05.2019 15:14
на мен ми е интересно защо в модерното време,в което живеем, толкова много се набляга на храненето като аспект на здравословния начин на живот...
А това,което изричаме,му отделяме толкова малко време....и най-вече внимание,макар че думите са като стрели....пуснеш ли ги навън,то ....не можеш да ги върнеш обратно.

Думите би ТРЯБВАЛО да са храна за душата...а защо толкова често раняваме с тях,или нараняваме останалите...парадокс...освен това са мощен енергиен носител...вижте молитвите,или т.нар.клетви....народът ни мъдро го е казал:
"Много пъти отмери...веднъж отрежи."

Да бъдем внимателни в словото си....защото с каквото мериш,то с такъв аршин ще ти бъде отмерено.
цитирай
3. toti55 - Поздрави!
26.05.2019 16:03
Силата на думите е голяма, но става още по-голяма,
ако знаем кога и как да ги кажем.
Това си е изкуство.
Близка до сърцето ми тема.

Успех!
цитирай
4. zaw12929 - Важно за здравето е КАКВО ВЛИЗА В ...
26.05.2019 17:56
Важно за здравето е КАКВО ВЛИЗА В УСТАТА... а по важно от здравето няма...
цитирай
5. eva666 - цаффка е права...тоз път..
26.05.2019 18:28
а най важното,Тони, е..да си фърлиш лаптопа сега..
и да си поканиш гаджето на...Неделна седянка/ с преспиване..
ко ти пука, беее хлооо..кой, ко казал..тук..75% аноним болни мозъци!!?
нали, уж беше силна, самодостатъчна...с нови идеали..и Любов към себе си?
съжалявам те, хло..
цитирай
6. hloris - Знаеш,че ценя много твоето мнение много...
26.05.2019 22:29
eva666 написа:
а най важното,Тони, е..да си фърлиш лаптопа сега..
и да си поканиш гаджето на...Неделна седянка/ с преспиване..
ко ти пука, беее хлооо..кой, ко казал..тук..75% аноним болни мозъци!!?
нали, уж беше силна, самодостатъчна...с нови идеали..и Любов към себе си?
съжалявам те, хло..

Нямам нужда от ничие съжаление и съчувствие....
Неделни гаджета с преспиване...караш ме,Юлия,ДА СЕ СМЕЯ С ГЛАС.....бол....
Виж сериозни мъже...никакви ги няма...не знаеш как реално ме обсъждат и одумват всеки божи ден....облекло,държание....както казва една моя реална приятелка,то много хора са оставали сами,ама такова обсъждане не съм виждала...не им излизам от устата,и не слизам от дневния ред на местните кафенета...
Да,ценя се и се обичам достатъчно....предостатъчно
направо....даже и това ме обсъждат,че не казвам и добър ден на всеки....точно така...по-добре на хората в устата,отколкото ниско долу в краката.Гледам себе си,и сина си,и оттам насетне...никой и нищо не ме интересува

цитирай
7. hloris - Имаш право донякъде...
26.05.2019 22:41
zaw12929 написа:
Важно за здравето е КАКВО ВЛИЗА В УСТАТА... а по важно от здравето няма...


Но и думите не са за пренебрегване,и могат сериозно да подкопаят здравето ти в определени релни жинтейски ситуации,особено ако си по-чувствителна дуща....
Виж на безочливите и дебело кожи хора нищо им няма.

цитирай
8. hloris - Изкуство и още как....с думите можеш и да убиеш човек...
26.05.2019 22:49
toti55 написа:
Силата на думите е голяма, но става още по-голяма,
ако знаем кога и как да ги кажем.
Това си е изкуство.
Близка до сърцето ми тема.

нали знаеш израза,че сто пъти повторена лъжа
накрая свети с блясъка на самата истина.

Изкувство е,и още как....в древна Гърция се е изучавала реторика,и са са водели словесни деули на агората.

Също е много важно не само какво казваме,а и какъв подтекст влагаме в казаното,а и самата интонация много говори сама по себе си,и думите---лечители се превръщат в думи----унищожители.

Успех!

цитирай
9. eva666 - :-))..да сложа един +
26.05.2019 22:52
Словото е същински
благ мехлем...
душата с него
се лекува...
Словото е цяр
от нас зависи
дозата...

,...ние сме като Астрални близначки, хло, знаеш, сестро!
не ни..заслужават, не тъжи!
знаеш, моята летва е Висока, но..Реално съм..мека мара..
прегръдки...
цитирай
10. hloris - Юлия,
26.05.2019 22:53
ако знаеш колко често се сещам за бурките,когато преди близо две години си говорихме с теб...че трябва едва ли не да си сложа една бурка...
е,мен не ме сломяват дългите,пиперливи езици.....не могат да ми причинят нищо....
трепя ги такива с...усмивка,безразличие...и мълчание
цитирай
11. hloris - Не тъжа,защото зная аз какво съм,и какво мога да предложа,и какво искам.
26.05.2019 23:03
eva666 написа:
Словото е същински
благ мехлем...
душата с него
се лекува...
Словото е цяр
от нас зависи
дозата...

,...ние сме като Астрални близначки, хло, знаеш, сестро!
не ни..заслужават, не тъжи!
знаеш, моята летва е Висока, но..Реално съм..мека мара..
прегръдки...


Аз пък реално никак не съм мека Мара....знаеш ли колко мъже ми се възхищават....ти си бетон,ти си направо желязна...и още по-желязна ще ставам...ситуацията при мен е такава.
цитирай
12. nedovolen - Каквото влиза, това и излиза. . . ...
27.05.2019 07:06
Каквото влиза, това и излиза...
Жената се радва при влизане, счетоводителката - при излизане /на сметката,де/.
Темата е сериозна, не е за несериозни! Пък да се вземеш насерьозно, познай кой си?
:)))
цитирай
13. анонимен - Страхотен стих послание за подсещане и размисляне!
27.05.2019 15:39
И в правилното време, когато се опитваме да се осъзнаем смисъла и значението, и посланията на буквите си!
А и най-важното, начина по който излизат от устата ни!
Защото някои хора още не са на Ясно, как Те могат и и да лекуват, но и нараняват...
А камо ли да носят отговорност за това!
Почитания Хловис!
цитирай
14. lexparsy - "анинимния' съм Лекс ;-)))
27.05.2019 15:43
Програмистите на блога също не знаят какви послания "излизат" под изразността на пръстчетата им програматорски...
цитирай
15. hloris - Интересното е дали ще го осъзнаят,Лекси...
27.05.2019 15:59
анонимен написа:
И в правилното време, когато се опитваме да се осъзнаем смисъла и значението, и посланията на буквите си!
А и най-важното, начина по който излизат от устата ни!
Защото някои хора още не са на Ясно, как Те могат и и да лекуват, но и нараняват...
А камо ли да носят отговорност за това!

Когото говори Егото,то разумът мълчи,удавен в безсилие.
Техен си проблем...не визирам никого от блога в поста си.

Визирам реални простаци с главно П...с дълги,и още по-пиперливи езици...
Преди се занимавах да отреагирам по някакъв начин....докато осъзнах,че да се занимаваш с такива,то не означава нищо друго,освен да се принизиш на тяхното ниво.

Моят съвет към теб....просто си поставяш виртуалните тапи на ушите,и разсъждаваш така....щом ги дразня,то значи аз притежавам нещо,което те нямат...
Злобните приказки принципно са плод на завист,пропита от злоба,породена от безсилие ....това е.
Почитания Хловис!

цитирай
16. hloris - Определено не знаят,защото стават вече смешни...
27.05.2019 16:15
lexparsy написа:
Програмистите на блога също не знаят какви послания "излизат" под изразността на пръстчетата им програматорски...


но това си е техен проблем....неосъзнат при това...и неясен за останалите след такава "гореща" двугодишна дружба...мен лично не ме вълнуват
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2227689
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17938
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930