Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2017 01:01 - Тест на С.Дайхоф за вътрешна агресия
Автор: hloris Категория: Други   
Прочетен: 5180 Коментари: 22 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
започвам да публикувам серия от психотестове.
Който желае,то да си направи тест ето ТУК



Тагове:   агресия,   тест,   вътрешна,


Гласувай:
17



1. milady - .. ново 5..от де ги вадиш тез многоТемия!!
04.06.2017 09:11
хло, не знам ,какво четеш, но допускаш мн.досадни
грешки,я по–добре го удари на ...тантра–мантра ..
пише се експлОзивно
а ,другата подобна думичка е – ексклУзивно
има грам.и лексикална разлика, нали ?
явно имаш дислексия , и сестра ми има,
нищо че сме..близначки ;)

31.05 18:44 - Какво е да си истинска жена?!
Истинската жена е експлузивна смес от чар,емоции,ум,
цитирай
2. hloris - Юлия,
04.06.2017 09:24
нима не знаеш,че психологията ми е хоби...
да,имаш право...експлОзия...респективно експлозивна
Когато бърза,то човек допуска много грешки
цитирай
3. paciencia - Интересен тест!
04.06.2017 09:36
Май не съм толкова агресивна колкото си мислех-в границите на нормата. Благодаря Хлори, обичам тестовете!
цитирай
4. kvg55 - Установих, че съм психически бо...
04.06.2017 11:10
Установих, че съм психически болен. Какво да правя?
цитирай
5. saankii - ето и моето предложение, хло
04.06.2017 12:28
Тест за интернет зависимост

Проверете дари сте пристрастени към интернет.
Отговорете с "Да" или "Не" на всеки от въпросите.

/ а тази тъпня, кой я помпи, усещащ ли се ?
закситУ, нали..
цитирай
6. saankii - даамм, Жоре, мн.психоМераклии станахме.защо си анонимен, мен ?
04.06.2017 12:30
Какъв резултат показа теста въз основа на твоите отговори? М-м?
Ще споделиш ли с останалите?
И каква е гаранцията, че отговорът, който ще изложиш тук е истинският резултат?
Разбираш ли колко е нерелевантно всичко това?
цитирай
7. starforlife - Ма много съм Ви интересен бреее...
04.06.2017 12:46
saankii написа:
даамм, Жоре, мн.психоМераклии станахме.защо си анонимен, мен ?

Много просто, Муцунка.
Защото НЕ Е писано от мен.
И хей сега ще ти го повторя в самия анонимен коментар, писан от онзи с плеядата звездни НИК-ове (сега не визирам човека-закс), с идеята да напомпа постинга и тръгне интрижката.

Но аз, като Истински Мъж - ще взема отношение по постинга и то с Мъжки коментар.
(миг само да ти отговоря в анонимния коментар от Андромеда - ха ха ха)
цитирай
8. starforlife - Как го правят Истинските Мъже и то неанонимни:
04.06.2017 13:01
Въпрос: Отношенията ми с околните понякога са непредсказуеми и нестабилни.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Струва ми се, че имам огромно чувство за вина, за което няма основание.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Не обичам да осъзнавам и приемам факта, че се сърдя.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Понякога се шегувам за да не се изправям лице в лице с истинските си чувства.
Жоро-отговор: вярно

Въпрос: Често критикувам прекалено себе си и околните.
Жоро-отговор: вярно

Въпрос: Понякога използвам сарказъм като форма на хумор.
Жоро-отговор: вярно

Въпрос: Понякога чувствам, че ми се иска да се върна и да отмъстя на онези, които са ме обидили.
Жоро-отговор: вярно

Въпрос: Когато съм ядосан, откривам, че правя неща, за които после съжалявам.
(поправена правописна грешка във въпроса - ха ха ха)
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Обикновено не говоря на околните за своята обида или душевна болка.
Жоро-отговор: вярно

Въпрос: Изпитвам болка на телесно ниво, като главоболие, спазми в мускулите на шията, проблеми със стомаха.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Много ме дразни критиката по мой адрес.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Понякога постъпвам или се представям по определен начин, за да изглеждам по-добре или на по-високо ниво в очите на другите само, за да ги превъзхождам и в нещо да съм по-добър от тях.
Жоро-отговор: вярно

Въпрос: Често се чувствам по-зле от другите хора.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Бих искал направо да си казвам на хората какво мисля за тях.
Жоро-отговор: вярно

Въпрос: Чувствам, че не ме обичат и ценят.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Разочарован съм от любовта и повече не вярвам в нея.
Жоро-отговор: невярно

Въпроси: Понякога изпитвам трудности да си контролирам теглото (както покачването, така и неговото намаляване).
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: От време на време чувствам, че животът ми е дал много по-малко от онова, което е трябвало да ми даде.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Стичам, че за много от моите проблеми са виновни другите.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Много от доброто което правя, го правя от чувство за дълг.
Жоро-отговор: вярно

Въпрос: Когато сутрин се събуждам, дълго време не съм бодър.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Когато нещо ме раздразни, трудно се успокоявам.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Много ме дразнят хората, които постъпват както си искат и не ми се подчиняват.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Преживял съм епизод на престъпно посегателство върху моя живот или насилие (физическо или сексуално) в отношенията ми с партньора или в моето детство.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Преживявам, когато нещата се случват не така, както съм ги планирал.
Жоро-отговор: вярно

Въпрос: Считам се за зависим в партньорските взаимоотношения.
Жоро-отговор: вярно

Въпрос: Хората, които ме познават добре, казват, че съм инат.
Жоро-отговор: вярно

Въпрос: Понякога казват за мен, че често си сменям настроението.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Често споря и не се съгласявам, основно с членовете на моето семейство.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Взаимоотношенията ми с хората не се получават
ха ха ха
Жоро-отговор: Някои от ВИРТУАЛНИТЕ не се получават - Реалните са ОК! ха ха ха
(въздържах се от допълнения досега и следвах твърдата форма на отговор, но тук...)

Въпрос: Не мога да забравя миналото си.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Постоянно се чувствам нещастен.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Често се самообвинявам.
Жоро-отговор: вярно

Въпрос: Срещам трудности при разререшаване на конфликти.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Трудно избягвам пререкания и сбивания.
Жоро-отговор: вярно

Въпрос: Често се ядосвам на себе си.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Често изпитвам разочарование.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Чувствам се подтиснат, безпомощен, раздразнен.
Жоро-отговор: невярно

Въпрос: Отхвърлям някои хора заради това, което са, това какви са и с какво се занимават.
Жоро-отговор: вярно

Въпрос: Струвам ми се, че няма да мога сам да се справя със своите проблеми.
Жоро-отговор: невярно


РЕЗУЛТАТ:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/StarTEST.jpg

ЗАБЕЛЕЖКА: Сега трябва да излитам по задачки, но като се върна надвечер - ще преработя този тест като изпълнимо ЕХЕ.
Хей така, за да видят някои, че аз това мога да го направя за... около 10 мин.
А те нека го покажат за часовете, които няма да ме има, за да видим имат ли поне минимален шанс в IT-двубой с мен.
цитирай
9. missana - Не си падам по тестовете
04.06.2017 13:14
/освен тези за мъжка сексуалност, които провеждам практически/, Хлорис, но те поздравявам за желанието да сториш добрина на мнозина със специфично състояние на нервната система. Честит Празник и да имаш хубава нова седмица!
цитирай
10. starforlife - Всъщност, защо да чакаме?
04.06.2017 13:28
Ето го ЕХЕ-то с първите 5 въпроса!
Направено за 4 мин. Изисква парола! Тя е hloris - посветих на домакинката тук.

Та? Не ги ли разбирам казваш нещата, Закс?
Да видим теб.

Ето моето ЕХЕ:
http://dox.bg/files/dw?a=1521dbe2ba

ВНИМАНИЕ: EХE-то СЪДЪРЖА ВИРУС, но той би се активирал САМО И ЕДИНСТВЕНО НА КОМПЮТЪРА ИЛИ СМАРТФОНА НА ЧОВЕКА-ЗАКС! Хей така, за да види, че оставя куп сигнатури по пътя си! ха ха ха
Точно това ме забави с още 20-те минути над 4-те.
ЗА ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ БЛОГЪРИ НЕ СЪЩЕСТВУВА ОПАСНОСТ! Гарантирам!

Георги Стоименов

ПС: Дори и сега и тук дадох малко Познание на тези, които се "престрашат" и изтеглят теста ми.
Сами ще разберат какво с това как направих (по по-трудния за мен начин) теста.
цитирай
11. zabavnata - Ето го и моя резултат!
04.06.2017 21:18
Вашата вътрешна агресия е в границите на нормата, но е желателно да осъзнавате своя гняв и да можете да го контролирате.
цитирай
12. zabavnata - Братче, оправи и това СТИЧАМ, че не спирам да се хиля.
04.06.2017 21:21
Въпрос: Стичам, че за много от моите проблеми са виновни другите.
Жоро-отговор: невярно
цитирай
13. starforlife - Забавно Сестриче,
04.06.2017 22:33
точно това беше и моят резултат, видно е от скрийншота, който приложих.
При все, че теста не е силен и добре издържан, което явно е дошло като проблем при превода.
А за "считам"... не съм се усетил, признавам.
Но пък явно адаптиращия е бил русофил - ха ха ха.
Ако въобще довърша теста в моето ЕХЕ (защото ръкавици явно не се приемат от "истинските мъже", а само се празнослови) - ще го заменя със "смятам", което също не е куул, но...

ПС: Ти дръпна ли ЕХЕ-то?
Защото там се бях "изгаврил" и...
ОК, понеже зная, че шубето е голям страх - ще приложа един скрийншот и от него. Просто, за да се види замисъла на реализацията и "гаврата", за която споменах.

http://starforlife.blog.bg/photos/154138/original/StarTEST.gif
цитирай
14. hloris - Юлия,
05.06.2017 00:35
аз може да съм всякаква,но в никакъв случай не съм лицемерка.
Относно това дали съм безпристрастна...да,в случая съм абсолютно безпристрастна.
И това в никакъв случай не ме прави по-добра,или по-лоша,отколкото съм в действителност.
цитирай
15. saankii - хлорис, когато изтърсваш тук Пост със спорна тематика..
05.06.2017 10:24
какво очакваш ,да се получи,като дискусия..
какъвто въпроса, такъв и отговора..
ако мен питаш, аз лично давам винаги примери,
а ,Ж пък дава доказателства..Инак ,това се превръща
просто в любимата ти..кукувича прежда/думите са твои, за кълбото
имам една кратка и мн.любима индианска притча..
„когато запитали един Шаман, дошъл на гости в Европа,
защо белите хора стават все по-нещастни, Той отговорил така..
Белият човек мисли едно, говори друго, и прави ..трето..
мисля, да завърша така..
благодаря за трибуната ..
цитирай
16. barin - Здравей, hloris. Това показа за мен ...
05.06.2017 11:20
Здравей, hloris. Това показа за мен теста. "Вие или добре контролирате чувството си на гняв, или не можете да го осъзнаете и приемете". Мисля, че е добре. Поздрави!
цитирай
17. hloris - ...
05.06.2017 17:25
Коментарите извън темата просто ги избърсах.
Моят блог не е кочина.
Който иска да си купонясва,или да цапа,то да си го прави в своя,собствен блог.
Може да си пише каквото и както намери за добре.
И да си се забавлява за своя,собствеа сметка.
Няма да слагам модерация,но да предупредя,коментари извън темата с цел заяждане,компрометиране,или създаване на интриги,то просто нямат шанс в този блог занапред.
Всичко си има граници на търпимост някаква.
Все едно да поканя РЕАЛНО гост в дома си,и да му разрешавам да си прави каквото си пожелае в моя,собствен дом.
Тук е абсолютно същото.
цитирай
18. paciencia - Привет, Хлори!
05.06.2017 21:06
Надниквах днес да погледна дискусиите при теб и си мисля, че нямаше нужда даже от тест, агресията си изплува сама и заля блога ти. Съжалявам, но не одобрявам това разнищване и вадене на мръсни дрехи, издребняване и т.н. Не забелязах да излизаш от добрия тон затова още повече недоумявам. Напоследък почти не коментирам, нямам време, но хвърлям по едно око от телефона. Лека вечер ти желая и успех!
цитирай
19. starforlife - ~ 17. hloris - О, аз друго и не съм очаквал от теб, Хлорис.
06.06.2017 13:35
Естествено, че ще ги изтриеш.
Защото новият ми коментар беше толкова логически издържан и подплатен с фактология, показвайки лицемерието ти и видимото противоречие дори само в думите ти - че нямаше как да оцелее. ха ха ха

Но да продължа с логиката:
Когато поканиш някого на дискусия, Хлорис - не очаквай, че той ще е съгласен да слуша лицемерни монолози и да не изкаже мнението си.
Защо изтри моето мнение? М?
То беше моето и не извън темата и коментарите. Напротив!
Просто не ти допадаше, защото с/у логиката му няма какво да кажеш така, че да го обориш.
Ето затова ти няма как да реализираш реал: Защото на теб ти се иска да е все твоята. Не допускаш чуждо мнение, особено критика. А тя и отношението ти към нея биха могли да са ти само от полза.
Животът не е топка захарен памук, а е готическа смесица от какво ли не.
И виртуала не е куул с възможността лесно да моделираш тази смесица, изчиствайки я в само кефещото те, защото създава едно илюзорно обкръжение, което само и единствено те откъсва от реалността.

Ето затова и сега не е куул изказваното ти, че някой цапал "дома" ти.
Ами не, Хлорис - изказва и то релевантни мнения.
А това, че не ти харесват - си е ама точно и само твой проблем.

ж
цитирай
20. starforlife - Опааа, рестрикция! ха ха ха
06.06.2017 13:37
Дааа - ето това е адекватния отговор на хората, които няма от какво да се страхуват и срамуват. Тези, които държат на Истината и са готови да я дискутират, дори тя да не им се нрави.

ха ха ха
цитирай
21. milady - хохоохох...Хлорке..
06.06.2017 14:23
защо пак се скри, ма булка?
цитирай
22. hloris - starforlife
07.06.2017 09:57
starforlife написа:
Естествено, че ще ги изтриеш.
Защото новият ми коментар беше толкова логически издържан и подплатен с фактология, показвайки лицемерието ти и видимото противоречие дори само в думите ти - че нямаше как да оцелее. ха ха ха

Но да продължа с логиката:
Когато поканиш някого на дискусия, Хлорис - не очаквай, че той ще е съгласен да слуша лицемерни монолози и да не изкаже мнението си.
Защо изтри моето мнение? М?
То беше моето и не извън темата и коментарите. Напротив!
Просто не ти допадаше, защото с/у логиката му няма какво да кажеш така, че да го обориш.
Ето затова ти няма как да реализираш реал: Защото на теб ти се иска да е все твоята. Не допускаш чуждо мнение, особено критика. А тя и отношението ти към нея биха могли да са ти само от полза.
Животът не е топка захарен памук, а е готическа смесица от какво ли не.
И виртуала не е куул с възможността лесно да моделираш тази смесица, изчиствайки я в само кефещото те, защото създава едно илюзорно обкръжение, което само и единствено те откъсва от реалността.

Ето затова и сега не е куул изказваното ти, че някой цапал "дома" ти.
Ами не, Хлорис - изказва и то релевантни мнения.
А това, че не ти харесват - си е ама точно и само твой проблем.

ж


Така погледнато излиза,че съм те канила на дискусия,а аз не съм.
И какво може да се дискутира по зададената тема...просто един тест.
Коментарът ти не беше по темата,а съдържаше заплахи и обиди,непровокирани с нищо от моя страна по отношение на теб.
Каква съм,и как изобщо няма какбеше да си дореализирам реала.
Ти мен ли,моите качества ли обсъждаш,личността на човек,на когото не си виждал и очите,или говориш по темата...а тя е просто един тест.

Не зная от какво е провокирано това твое държание по отношение на мен.
но не ти прави чест да ме изкарваш каква ли не...и това продължава вече години наред.
Ето затова избърсах коментари,и не само твоя,защото бяха чист спам,не коментиращи теста,а коментиращи моята скромна особа.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2195278
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17875
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031