Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2019 22:13 - Свободният човек
Автор: hloris Категория: Бизнес   
Прочетен: 1460 Коментари: 8 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


         ИСТИНСКИ СВОБОДЕН ЧОВЕК Е ТОЗИ,КОЙТО НЯМА КАКВО ДА ГУБИ.



Тагове:   човек,   свободен,   нищо,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, hloris. В съвременния ...
10.01.2019 07:36
Здравей, hloris. В съвременния свят малко са истински свободните хора. Всеки е зависим от много неща. Трябва поне доколкото можем да се освободим от излишните мисли и да си живеем собствения живот. Добре е да имаме време за хобито си и за лични занимания. След 2002 г., когато киоткраднаха колекцията нямам хоби, но запълвам времето си с четене и изучаване на различни неща.
Поздрави!
цитирай
2. hloris - Здравей!
10.01.2019 10:46
barin написа:
Здравей, hloris. В съвременния свят малко са истински свободните хора. Всеки е зависим от много неща. Трябва поне доколкото можем да се освободим от излишните мисли и да си живеем собствения живот. Добре е да имаме време за хобито си и за лични занимания. След 2002 г., когато ми откраднаха колекцията нямам хоби, но запълвам времето си с четене и изучаване на различни неща.
Поздрави!


Съгласна съм,че няма свободни хора в съвременния свят.
Жалко,че са ти откраднали колекцията.
От какво се е състояла тя?
Пропуснал да отбележиш.
Свободни хора няма,но щастливи са поне тези,които са превърнали своето хоби в професия,защото така влагат душата си в това,което правят.

Пък и свободата е въпрос/поне за мен/ на вътрешно себе усещане.
Светът за съжаление,в който живеем ни прави толкова зависими,че нямаме време
дори да мислим за себе си.Затворени сме образно казано в една своеобразна матрица.
цитирай
3. vesever - Така е. И аз съм достигнала до тази ...
10.01.2019 11:20
Така е. И аз съм достигнала до тази констатация. В този свят нищо не ни принадлежи.
цитирай
4. hloris - Веси,...май имаме само свободата да правим своите избори...а това никак не е малко като за начало
10.01.2019 14:45
vesever написа:
Така е. И аз съм достигнала до тази констатация. В този свят нищо не ни принадлежи.


Свободният човек осъзнава също така колко е преходно всичко.
Аз май пиша вече глупости,но с тази упорита хрема главата ми тотално е отнесена.

цитирай
5. barin - Здравей, hloris. Пропуснал съм да ...
10.01.2019 16:42
Здравей, hloris. Пропуснал съм да кажа, че колекцията беше от 3700 различни монети от всякакви векове, страни, места, империи. По-лесно ки беше да кажа откъде нямам монети, отколкото да ги описвам. През миналата година наследих родовата колекция от дядо си и баща си с марки. И те са много. Може скоро да стана филателист.
Поздрави!
цитирай
6. ateraksiq - :)
11.01.2019 08:23
Свободния човек на днешно време не е ли финансово независимия ? Що е до загуба всеки има какво да губи финанси ,вещи ,хора . Най ми хареса по горе казаното "имаме само свободата да правим своите избори "
цитирай
7. hloris - Искрено съжалявам,приятелю!
11.01.2019 12:00
barin написа:
Здравей, hloris. Пропуснал съм да кажа, че колекцията беше от 3700 различни монети от всякакви векове, страни, места, империи. По-лесно ки беше да кажа откъде нямам монети, отколкото да ги описвам. През миналата година наследих родовата колекция от дядо си и баща си с марки. И те са много. Може скоро да стана филателист.
Поздрави!


Това е голяма загуба,защото колекцията е била наистина много голяма,и много,много скъпа.
И аз имах някакви си сребърни монети/не толкова ценни/,но моя син,когатоучеше в техникума ги занесе на неговия историк,за да правят и те някаква колекция от стари монети там.А пък в градината си намерихме една сребърна монета от 1937 година с лика на цар Борис трети...нея си я пазим,защото ни казаха,че това са юбилейни монети.Доколко е вярно...не зная.

Но ето пък,че си имаш нова колекция,при това от марки.
Както се казва...поле да изявиш своите колекционерски способности,било то пък и в друга област.
Пази я,и я умножавай,защото тя пък е съхранила и притежава и своя родова памет.
Благодаря ти за пояснението! :)
цитирай
8. hloris - Здравей!
11.01.2019 12:04
ateraksiq написа:
Свободния човек на днешно време не е ли финансово независимия ? Що е до загуба всеки има какво да губи финанси ,вещи ,хора . Най ми хареса по горе казаното "имаме само свободата да правим своите избори "


Финансово независимия човек може донякъде да се нарече свободен,но....парите дават някаква си сигурност и спокойствие...и дотам.
Истински свободния човек притежава свободен дух.
Свободата да бъде себе си,както и прави това,което иска...а колко от нас са такива?!?

Благодаря ти за оценката.
Понякога и моята глава ражда по нещо умно!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2193548
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17875
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031